AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg er 25 år, er godt likt på jobben og folk generelt. Jeg er av den typen som har få nære venner, er ikke veldig sosial på fritiden. Har en sønn på 1.5 år + en samboer. Jeg kan vel se meg selv som over gjennomsnittet pen (når jeg gidder å fikse meg). Ut ifra alt dette, så føler jeg meg rar som heller bruker fritiden min på å slappe av med kryssord, strikking og hekling. Problemet er at jeg gleder meg til å gjøre det. Jeg ser nesten aldri på tv eller mobilen. Iste, så snakka jeg med en bekjent, han spurte hva jeg gjorde på, jeg sa at jeg løste kryssord, han ble tafatt og lo.. Jeg blir flau av mine hobbyer.. Anonymkode: a1f40...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Du er rar som syns det er flaut! Finn strikke- og heklegrupper på facebook f.eks, så ser du at du er alt annet enn rar! Hilsen hun på 33 som alltid har et håndarbeid i fanget og i vesken når hun går ut av huset! Anonymkode: 60c06...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Ingen grunn til å være flau over det vel, er jo bare fint at du har noe som du liker så godt å drive med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 Vet du hva, det er en gave å kunne trives i sitt eget selskap! Livet blir aldri kjedelig for sånne som oss - fordi vi alltid har et kryssord eller et strikketøy for hånden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg følte meg også gammel da jeg var 26 og var hjemme med småbarn mens andre på min alder var utvekslingsstudenter, fast inventar på konserter, levde i bokollektiv osv. De fleste voksne mennesker med små barn nyter egentiden sin hjemme med avslappende aktiviteter. Ikke noe rart med det. Men sikkert rart for dem som lever i en helt annen tilværelse en deg. Singel og student f.eks... Anonymkode: 1337b...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå