Gå til innhold

Paracet mot korona?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere som har fått korona nylig. Tok dere paracet for å dempe feberen og gjøre det mulig å jobbe (hjemmekontor)?

Jeg har fått korona idag. Har feber, frysninger, vondt i halsen og hoster. 

Kan man kjøre på med paracet hver dag for å se om man klarer å jobbe? 

Vet at paracet ikke forkorter sykdomsperioden men tror ikke den forlenger den heller? Hvis ikke, hva taper man da på å faktisk fungere noenlunde istedenfor å gå ned for telling? 

Endret av lady90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ringte til legevakten og ble bedt om å ta paracet ved behov. Ikke mer en anbefalt døgn dose! 

Anonymkode: 1074d...322

Skrevet

Det er ingen grunn til ikke å ta paracet ved forkjølelse med feber, som er det Covid er for de fleste. 

Anonymkode: 75064...93f

Skrevet

Selvsagt. Nå ville jeg heller hvile enn å jobbe, men paracet gjorde hele koronaen mer levelig. Så fort virkningen forsvant var jeg ganske dårlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingen grunn til ikke å ta paracet ved forkjølelse med feber, som er det Covid er for de fleste. 

Anonymkode: 75064...93f

Det er ingen grunn til å ikke ta det heller. Kjør på med Paracet, det gjør dagene mer levelig.

Anonymkode: 1ace6...47d

Skrevet (endret)

Tok også anbefalt døgndose med Paracet de to første døgnene, og tenkte ikke noe særlig over det.. Nå kan ikke jeg gjøre jobben min på hjemmekontor, men tror fortsatt ikke jeg hadde greid å jobbe akkurat de dagene 😕

Endret av alkasil
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingen grunn til å ikke ta det heller. Kjør på med Paracet, det gjør dagene mer levelig.

Dere var helt enige :)

Anonymkode: d6049...e3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere var helt enige :)

Anonymkode: d6049...e3e

Haha, jeg leste helt feil. Skylder på at det er sent 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...