Gå til innhold

Skrive til realitydeltager på insta ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om jeg skal ta en råsjans. Jeg har sett et datingprogram på tv og der var det en fyr som virket helt skjønn. Det sto jo hva han het og fant han på insta. Er det innafor å sende han en melding og si at jeg syntes han var fin? Han er jo ikke akkurat «kjendis» men sikkert mange som har sett han på tv. Bakgrunnsinfo : jeg er 27. Han er 36. Jeg er ok attraktiv tror jeg 😊

Anonymkode: 67a4d...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er noe på Insta som tilsier at han har fått dame i mellomtiden er det vel bare å melde? Det hender jo de ikke er helt nye disse programmene. De må vel nesten forvente å bli kontaktet om de står frem som singel på leit på TV 😄 Jeg ville faktisk sendt en konkret invitasjon til å ta en øl el., om det er aktuelt mtp. avstand, så koker det ikke bort i hint og misforståelser.

Jeg gjorde det samme med en jeg følger på FB (ikke kjendis, men vært på TV). Var ikke egentlig ute etter en date (ikke han heller), han virket bare interessant. Ble et hyggelig drikke-i-parken treff. Har vært på date med et par stk. som er halvkjente, de er jo som alle andre når de vil finne noen.

Anonymkode: 2a944...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...