Gå til innhold

Ta kontakt igjen eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært litt betatt i høst av en mann jeg er i samme treningsgruppe som. Kort fortalt er vi ingen aktuell kjæreste-match (jeg er ferdig med å få barn/ganske nylig skilt), han er et par år yngre og vil stifte egen familie etterhvert. Men kjemien mellom oss er utrolig sterk, og det har vært ukens høydepunkt å møte han på trening. Vi har også flørtet en god del på snap.

På en liten gruppefest for noen uker siden endte vi opp med å ha sex på et gjesterom. En flau og ganske kjip seanse;  bar preg av mye drikke, redd for å bli oppdaget og hastverk med å få det overstått. Ingen kos.

Men heldigvis merket ingen andre noe. Han smilte og blunket til meg flere ganger den neste timen, virket veldig fornøyd. Da jeg måtte dra var jeg så dum at jeg visket han noe ala "jaja, det klaffer vel ikke alltid første gang, synd vi ikke klarte å skape noe mer minneverdig". Han så overasket og stivt på meg, endret uttrykk. I taxien hjem forsto jeg hvor frekt det kom ut, og sendte snap hvor jeg takket for kvelden. Ingen svar. Prøvde med ny snap dagen etter, heller ingen svar. 

Vil ikke virke needy og har ikke tatt mer kontakt, tenkte det gikk seg til når vi møttes igjen. Men nå har han ikke vært på trening siden denne kvelden, og dette er en gruppe han normalt trener fast med en til to kvelder per uke.

Forstår jeg er ghostet - men savner han og det lille vi hadde. Er redd han er lite erfaren på damefronten og kanskje ble såret av min  kommentar, og at det er derfor han holder seg unna. Eller så ønsker han rett og slett ikke ha å ha kontakt (fordi jeg ikke levde opp til hans forventninger).. 

Bør jeg prøve å ta kontakt igjen (enten unnskylde meg eller bare sende en hyggelig melding)  -  eller bare la det ligge og innse at han har tatt et valg om å ikke ha kontakt? 

Anonymkode: a142f...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble ikke ghostet.

Du hvisket til han at sexen var dårlig.

Få syns DET er hyggelig å høre.

Så da må du enten si det rett ut, at det ikke var ment slik. Spørs om det hjelper etter å ha gnagd i han over tid men.

• Liker 15
Skrevet

Ville tatt kontakt med han for å rette opp inntrykket. Det må virkelig ha gått innpå han siden han ikke har møtt opp på trening en gang. 

Anonymkode: e3ee8...67d

• Liker 4
Skrevet

Jeg lo. 

Anonymkode: 52674...a05

• Hjerte 2
Skrevet

Du tenker at han er lite erfaren fordi sexen DERE hadde var dårlig? Ufattelig ræva kommentar, du burde lagt deg langflat og bedt om unnskyldning og så må du la han være, for godt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Omg er han såå surkete bare for det der.. drit i han.

Anonymkode: b98c1...446

Skrevet

Fra en kvinne til en annen kvinne. For et rævva menneske du er. Du forstår vel selv at du ikke skal si slikt til andre? For din egen del og hans, så lar du være å ta kontakt. Han fortjener bedre enn deg. 

Anonymkode: 9510c...db6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville sendte en melding og beklaga for dårlig humor, eller noe i den duren. og spørre om han vil møtes igjen så du kan gjøre opp for kommentaren? ikke av sympati men fordi du ønsker å møte han fordi han er en bra fyr som du liker godt.. 

Anonymkode: 2ee45...330

Skrevet

Du kan prøve å beklage. Skylde på fylle kanskje. For ærlig talt, snakk om å dytte han ned i søla med den kommentaren. Jeg hadde heller aldri villet se deg igjen. Du sier jo rett ut at du syns sexen var elendig, og at du er ferdig med han. Det kan ikke oppfattes på noen annen måte.

Anonymkode: 3466d...a23

Skrevet

Ups. Der spente nok dårlig humor bein for deg. Antakelig er dette nå en lost case. Og det beste du kan få utav det er å love deg selv at du aldri skal gjøre det igjen.

Skrevet

Sånt skjer, move on too next. Dette er tapt sak. Blir noen sånne imellom der også :) 

Anonymkode: 2fe94...67e

Skrevet

Jeg skjønte nok hva du ville frem til med kommentaren Ts,  men måten du sa dette på🤦🏻‍♀️ Nei, nei, nei. Jeg hadde også tolket det veldig spydig og nedverdigende. Han ble såra. 

Anonymkode: dcaea...3f9

• Liker 2
Skrevet

Off, der dreit du deg ut TS

Anonymkode: fb3ca...0a3

Skrevet

Takk for ærlige tilbakemeldinger og råd. Helt enig med dere at det var skikkelig slemt sagt, kunne bitt av meg tungen der og da. Var absolutt ikke ment som kritikk av han, men det var jo det det kom ut som.. ser det ennå tydeligere nå etter deres kommentarer.

Blir å sende en ny melding å be om unnskyldning, og noe om at det blir hyggelig å se han når han er tilbake på trening eller noe sån.. (og ingen glass vin innabords før denne meldingen skal formuleres) ;)  Takk igjen. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt ærlig: Han må være helt på luggeføre om han ikke selv merket at klein fyllesex ikke er spesielt minneverdig. Hårsår type det der😂 

Anonymkode: b9694...2ec

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er han? Litt rar oppførsel kanskje

Anonymkode: 01324...472

Skrevet

Jeg er litt hårsår av meg og ville tolket det som at JEG ikke var minneverdig ut fra det du sa, hadde trengt en goood del komplimenter og kjærlighetserklæringer og forklaringer for å klare å komme over den der. Men hvis jeg likte mannen godt nok så kunne jeg vurdert en sjanse 2. 

Anonymkode: df72e...438

Skrevet

Du kan ikke si noe stort verre til en mann, så jeg håper virkelig du ordner opp slik at han vet det ikke var stygt ment. 

Anonymkode: 676b9...e12

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt ærlig: Han må være helt på luggeføre om han ikke selv merket at klein fyllesex ikke er spesielt minneverdig. Hårsår type det der😂 

Anonymkode: b9694...2ec

Akkurat dette tenker jeg også! Noen menn er ganske hårsåre. Jeg, ganske ung den gangen, sa: "hei lille venn", eller noe sånt når kjæresten den gang trakk ned buksen. Han ble så utrolig fornærmet og ville ikke snakke med meg på en stund. Jeg mente jo ikke at den var liten, det er en av de største jeg har hatt! Det var ment som kose/flørt-snakk.. 

Og han er ikke den eneste mannen som ble lett fornærmet. Både egne opplevelser og andre jenters opplevelser. 

Ts, jeg syns du skal prøve å få forklart deg til han, slik at ikke selvfølelsen hans blir helt skakkjørt, men jeg tviler på om jeg ville orket mer med han. Du kan jo aldri vite hva som trigger neste gang. 

Anonymkode: d0b4c...316

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 19.54):

Har vært litt betatt i høst av en mann jeg er i samme treningsgruppe som. Kort fortalt er vi ingen aktuell kjæreste-match (jeg er ferdig med å få barn/ganske nylig skilt), han er et par år yngre og vil stifte egen familie etterhvert. Men kjemien mellom oss er utrolig sterk, og det har vært ukens høydepunkt å møte han på trening. Vi har også flørtet en god del på snap.

På en liten gruppefest for noen uker siden endte vi opp med å ha sex på et gjesterom. En flau og ganske kjip seanse;  bar preg av mye drikke, redd for å bli oppdaget og hastverk med å få det overstått. Ingen kos.

Men heldigvis merket ingen andre noe. Han smilte og blunket til meg flere ganger den neste timen, virket veldig fornøyd. Da jeg måtte dra var jeg så dum at jeg visket han noe ala "jaja, det klaffer vel ikke alltid første gang, synd vi ikke klarte å skape noe mer minneverdig". Han så overasket og stivt på meg, endret uttrykk. I taxien hjem forsto jeg hvor frekt det kom ut, og sendte snap hvor jeg takket for kvelden. Ingen svar. Prøvde med ny snap dagen etter, heller ingen svar. 

Vil ikke virke needy og har ikke tatt mer kontakt, tenkte det gikk seg til når vi møttes igjen. Men nå har han ikke vært på trening siden denne kvelden, og dette er en gruppe han normalt trener fast med en til to kvelder per uke.

Forstår jeg er ghostet - men savner han og det lille vi hadde. Er redd han er lite erfaren på damefronten og kanskje ble såret av min  kommentar, og at det er derfor han holder seg unna. Eller så ønsker han rett og slett ikke ha å ha kontakt (fordi jeg ikke levde opp til hans forventninger).. 

Bør jeg prøve å ta kontakt igjen (enten unnskylde meg eller bare sende en hyggelig melding)  -  eller bare la det ligge og innse at han har tatt et valg om å ikke ha kontakt? 

«jaja, det klaffer vel ikke alltid første gang, synd vi ikke klarte å skape noe mer minneverdig»

Tror jeg egentlig bare ville trukket på skuldrene av et slikt utsagn. Mulig at ikke jeg heller syntes det hele var noen stor opplevelse, men om hun ikke synes det… ja, hva så?

Er dette noe å bli butthurt over?

Men nei, jeg hadde neppe tenkt at dette må være kvinnen jeg skal tilbringe resten av mitt liv med.

Endret av ClausSaus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...