AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 vært veldig løs i magen i det siste. har ikke endret noe kosthold så skjønner ikke hva det skyldes? Noen andre som har samme problem? Anonymkode: 705da...de4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Eh... hva hjelper det deg å vite at andre har løs mage og diare? De kan jo ha det av en drøss forskjellige årsaker. DIN årsak kan være noe helt annet. Det finnes reseptfrie midler på apoteket å bruke mot diare, så slipper du i allefall at det "bare renner ut av rumpa di" som du sier. Det heter Loperamid, for eksempel. Finnes andre også, men den kjenner jeg til og den er veldig effektiv. Greit å ha en pakke av medisin mot diare liggende, til krisetilfeller og situasjoner der man bare må få stopp på diareen fort. Anonymkode: b21b3...759
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eh... hva hjelper det deg å vite at andre har løs mage og diare? De kan jo ha det av en drøss forskjellige årsaker. DIN årsak kan være noe helt annet. Det finnes reseptfrie midler på apoteket å bruke mot diare, så slipper du i allefall at det "bare renner ut av rumpa di" som du sier. Det heter Loperamid, for eksempel. Finnes andre også, men den kjenner jeg til og den er veldig effektiv. Greit å ha en pakke av medisin mot diare liggende, til krisetilfeller og situasjoner der man bare må få stopp på diareen fort. Anonymkode: b21b3...759 Tanken var at andre kunne dele deres erfaringer. Jeg har prøvd flere medisiner fra apoteket med null effekt og nå har det gått over en mnd med dette helvetes kjøre. Anonymkode: 705da...de4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tanken var at andre kunne dele deres erfaringer. Jeg har prøvd flere medisiner fra apoteket med null effekt og nå har det gått over en mnd med dette helvetes kjøre. Anonymkode: 705da...de4 Og du har lest bruksanvisningen på disse medisinene (flertall?) og utført dem helt riktig? Jeg har enda ikke hatt et tilfelle av diare som ikke har latt seg stagge av Loperamid, og jeg har hatt mye og ofte diare opp gjennom årene, da jeg reagerer på både det ene og det andre. Men da er det bare en ting å gjøre, det er å kontakte legen din og få tatt en prøve av elendigheten. Kanskje du har en infeksjon i tarmsystemet. Bakterier som ikke skal være der. Anonymkode: b21b3...759
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Du må ikke gå med diare i en måned uten å oppsøke lege. Ring og få deg en time og pass på at du nevner hvor lenge du har hatt det når du bestiller timen. Anonymkode: d5d93...5c7
Miranda Bailey Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tanken var at andre kunne dele deres erfaringer. Jeg har prøvd flere medisiner fra apoteket med null effekt og nå har det gått over en mnd med dette helvetes kjøre. Anonymkode: 705da...de4 Hvorfor har du ventet så lenge med å oppsøke lege?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Det kan skyldes andre ting enn kosthold. Mange får diare av å få sæd i rumpa f.eks. Nå vet jeg ikke om du har daglig analsex. Men om ikke bør du ta en tur til legen når det har pågått så lenge. Anonymkode: 3435b...18d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå