Gå til innhold

Hvordan slår man av pm funksjonen?


Gjest Cid
Gå til løsning Løst av Forumassistent,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Bruker iPhone jeg også

Merkelig at det er forskjell på det, må være noe galt med nettsiden på kg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 5.2.2022 den 23.28):

Hvordan slår man det på igjen?

Samme sted, vil jeg tro. Eller er det ikke synlig for alle det heller, @TSP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (12 timer siden):

Samme sted, vil jeg tro. Eller er det ikke synlig for alle det heller, @TSP?

Jeg har aldri funnet en plass å slå det på igjen, jeg har bare klart det via en link som ble postet av noen her for lenge siden. Men skulle vært mulig å slå det på selv uten å måtte lete etter en link 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Jeg har aldri funnet en plass å slå det på igjen, jeg har bare klart det via en link som ble postet av noen her for lenge siden. Men skulle vært mulig å slå det på selv uten å måtte lete etter en link 

Men siden Tsp var inne og fikset, skal det dukke opp under innboksen din som på skjermbilder vist i tråden, hvis du scroller forsiktig under den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (4 minutter siden):

Men siden Tsp var inne og fikset, skal det dukke opp under innboksen din som på skjermbilder vist i tråden, hvis du scroller forsiktig under den.

Når pm er slått av så kan jeg jo ikke komme inn på innboksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Når pm er slått av så kan jeg jo ikke komme inn på innboksen

Åh. Jeg trodde du kunne lese gamle meldinger, bare ikke motta. @TSP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (9 timer siden):

Hei, 

Det skal være lenke til "Meldinger" i brukermenyen som du kan trykke på. Du kan også gå til denne lenken og det skal være en lenke der for å aktivere det igjen: https://forum.kvinneguiden.no/messenger

Prøvde nå men fant ikke. Dumt man nå lete etter en link som er postet her for å aktivere igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært greit med en løsning på dette, jeg fant som sagt ikke noen plass å slå på igjen pm og det burde ikke være slik at man må lete etter en link som en av dere har postet i en tråd bare for å slå på igjen pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 13.2.2022 den 3.32):

Hadde vært greit med en løsning på dette, jeg fant som sagt ikke noen plass å slå på igjen pm og det burde ikke være slik at man må lete etter en link som en av dere har postet i en tråd bare for å slå på igjen pm

Hvis du ser på det første TSP skrev, så kan du gå via menyen din til meldinger. Da skal det ligge der:

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (21 timer siden):

Hvis du ser på det første TSP skrev, så kan du gå via menyen din til meldinger. Da skal det ligge der:

image.png

 Vises ikke hos meg

7DF63191-FCAF-4B0A-A6FE-90D5CB347F61.thumb.png.ce4e2afe6d43a8c84f981b98ecaecbc7.pngC5561563-4495-4C89-8DBA-8DD91013EC16.thumb.png.4f2539c74e54caa13c8a055afc3ae351.png 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om du klikker på linken i TSP sitt innlegg, da? Så kan vi se på enklere løsninger i utviklingsarbeidet vårt.

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (6 timer siden):

Hva om du klikker på linken i TSP sitt innlegg, da? Så kan vi se på enklere løsninger i utviklingsarbeidet vårt.

Forumassistent

Har gjort det, håper dere finner ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Forumassistent skrev (På 15.2.2022 den 10.14):

Hva om du klikker på linken i TSP sitt innlegg, da? Så kan vi se på enklere løsninger i utviklingsarbeidet vårt.

Forumassistent

Har dere funnet frem til en løsning på dette? Jeg har deaktivert pm nå men til når jeg skal aktivere det igjen så er der greit om det er mulig å gjøre det via innstillinger eller noe fremfor å måtte finne fram denne tråden for å trykke på linken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...