Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Hvordan slår man av pm funksjonen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Kunne jeg fått svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Gjest Forumassistent Skrevet 27. januar 2022 Løsning #4 Del Skrevet 27. januar 2022 Du går inn i innboksen din og scroller helt nederst. Der kan du klikke på å skru det av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 Forumassistent skrev (5 timer siden): Du går inn i innboksen din og scroller helt nederst. Der kan du klikke på å skru det av. Det er ikke der hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 @Cid Den er litt tricky, for om du scroller bittelitt for langt, forsvinner den. Hvis jeg scroller litt til ned så reklamene synes bedre (som i ditt bilde), blir det borte: Scroller jeg bittelitt opp igjen er det der: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. januar 2022 #7 Del Skrevet 27. januar 2022 Fortsatt ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 28. januar 2022 #8 Del Skrevet 28. januar 2022 Cid skrev (17 timer siden): Fortsatt ikke noe Har du prøvd på PC? Kanskje scrollinga går for fort på mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 Forumassistent skrev (1 minutt siden): Har du prøvd på PC? Kanskje scrollinga går for fort på mobil. Jeg bruker ikke pc, bare mobil. Det vistes for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 28. januar 2022 #10 Del Skrevet 28. januar 2022 @TSP Kan du hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. januar 2022 #11 Del Skrevet 28. januar 2022 Den funksjonen er hos meg, på iPad står med svak grå skrift nederst på siden, og når jeg trykker der så kommer det opp noe jeg kan trykke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 28. januar 2022 #12 Del Skrevet 28. januar 2022 Forumassistent skrev (5 timer siden): @TSP Kan du hjelpe? Jeg har heller ikke denne funksjonen, ihvertfall ikke via mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 28. januar 2022 #13 Del Skrevet 28. januar 2022 Sjekket nå, jeg har det heller ikke på mobil. Ser ut som det kun er mulig på pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 28. januar 2022 #14 Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) Forumassistent skrev (1 time siden): Sjekket nå, jeg har det heller ikke på mobil. Ser ut som det kun er mulig på pc. Jeg har det ikke på PC heller, så virker ikke som om det er der problemet ligger. Edit: Jeg har visst det, så at det nå var veldig enkelt å scrolle forbi. Virker som om det ikke går via mobil, for der får jeg det ikke opp. Endret 28. januar 2022 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 28. januar 2022 #15 Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) Jeg har på engelsk språk, men likevel ser det ut til å være samme funksjonen jeg får opp her. Dette er ved bruk av en PC (win10). Benytter oppdatert Chrome som nettleser. Endret 28. januar 2022 av Jaybird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2022 #16 Del Skrevet 28. januar 2022 Rart dette 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 #17 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg har den funksjonen på mobil, jeg bruker iPhone mulig det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2022 #18 Del Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (3 timer siden): Jeg har den funksjonen på mobil, jeg bruker iPhone mulig det har noe å si? Bruker iPhone jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. januar 2022 #19 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg har heller ikke den funksjonen, verken på PC eller Samsungen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. januar 2022 #20 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg har den på mobil iallefall. Samsung her også så merkelig at det er forskjell 😮 Ikke at jeg har tenkt på det før for det renner ikke inn meldinger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå