Gå til innhold

Nettbestilling, når sende vare?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter en bestilling tenker du det er normalt at en vare blir sendt, og hvor lang tid tar det før du evt purrer?

*Vare(r) som er på lager og skal være klart til å bli sendt.

Anonymkode: e3fe5...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker dere at det å etterspørre etter 6 dager er tidlig og man burde la det gå minst en uke? 
Ts

Skrevet

Jeg tenker det er ekstremt useriøst av en nettbutikk å ikke klare å få sendt en vare, på lager, innen så lang tid 😳

Anonymkode: f9c2e...c22

• Liker 3
Skrevet

Driver nettbutikk selv 😊 sender alltid innen 2 dager hvis varen er på lager. Hvis den ikke er på lager så er dette merker tidlig. Anbefaler deg og å lese nettbutikkens salgsbetingelser, det står som regel på siden.

Anonymkode: 9508a...536

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Driver nettbutikk selv 😊 sender alltid innen 2 dager hvis varen er på lager. Hvis den ikke er på lager så er dette merker tidlig. Anbefaler deg og å lese nettbutikkens salgsbetingelser, det står som regel på siden.

Merket tydelig* mente jeg 

Skrevet

6 dager? Da hadde jeg kansellert og heller bestilt et annet sted. 

Anonymkode: 17abb...eb5

Skrevet

Innen to dager. 

Anonymkode: 3c4eb...c0d

Skrevet

Er det helg inni de 6 dagene?

Står det noe på nettsiden om leveringstid evt. noe om stor ordretilgang som gjør at leveringstiden blir lenger?

Stod det noe i ordrebekreftelsen om leveringstid?

Anonymkode: 55d1d...ed8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det helg inni de 6 dagene?

Står det noe på nettsiden om leveringstid evt. noe om stor ordretilgang som gjør at leveringstiden blir lenger?

Stod det noe i ordrebekreftelsen om leveringstid?

Anonymkode: 55d1d...ed8

Ja. Men tenker kanskje butikker også vanligvis holder oppe lørdager? Men ikke sikkert. 
Står bare på siden deres at de sender ut tre dager i uken og to av de dagene har gått siden jeg fikk Mail om at orderen min var ferdig behandlet. 
Nei.

Men tenker jeg purrer i morgen, men lurer fortsatt på hvor mange dager/arbeidsdager det ville tatt før andre sender Mail, da jeg tidligere har måttet vente det jeg vil si er lenge også.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...