AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Hvor lang tid etter en bestilling tenker du det er normalt at en vare blir sendt, og hvor lang tid tar det før du evt purrer? *Vare(r) som er på lager og skal være klart til å bli sendt. Anonymkode: e3fe5...a7a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Tenker dere at det å etterspørre etter 6 dager er tidlig og man burde la det gå minst en uke? Ts Anonymkode: e3fe5...a7a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Jeg tenker det er ekstremt useriøst av en nettbutikk å ikke klare å få sendt en vare, på lager, innen så lang tid 😳 Anonymkode: f9c2e...c22 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Driver nettbutikk selv 😊 sender alltid innen 2 dager hvis varen er på lager. Hvis den ikke er på lager så er dette merker tidlig. Anbefaler deg og å lese nettbutikkens salgsbetingelser, det står som regel på siden. Anonymkode: 9508a...536
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Driver nettbutikk selv 😊 sender alltid innen 2 dager hvis varen er på lager. Hvis den ikke er på lager så er dette merker tidlig. Anbefaler deg og å lese nettbutikkens salgsbetingelser, det står som regel på siden. Anonymkode: 9508a...536 Merket tydelig* mente jeg Anonymkode: 9508a...536
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 6 dager? Da hadde jeg kansellert og heller bestilt et annet sted. Anonymkode: 17abb...eb5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Innen to dager. Anonymkode: 3c4eb...c0d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Er det helg inni de 6 dagene? Står det noe på nettsiden om leveringstid evt. noe om stor ordretilgang som gjør at leveringstiden blir lenger? Stod det noe i ordrebekreftelsen om leveringstid? Anonymkode: 55d1d...ed8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det helg inni de 6 dagene? Står det noe på nettsiden om leveringstid evt. noe om stor ordretilgang som gjør at leveringstiden blir lenger? Stod det noe i ordrebekreftelsen om leveringstid? Anonymkode: 55d1d...ed8 Ja. Men tenker kanskje butikker også vanligvis holder oppe lørdager? Men ikke sikkert. Står bare på siden deres at de sender ut tre dager i uken og to av de dagene har gått siden jeg fikk Mail om at orderen min var ferdig behandlet. Nei. Men tenker jeg purrer i morgen, men lurer fortsatt på hvor mange dager/arbeidsdager det ville tatt før andre sender Mail, da jeg tidligere har måttet vente det jeg vil si er lenge også. Ts Anonymkode: e3fe5...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå