AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #41 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La oss bare si at gutter som tror de er så fortreffelige i senga ofte har et stykke igjen. Anonymkode: 97cae...ded Når de sier at kvinner er ansvarlig for egen orgasme så betyr jo bare det at jeg ikke veit hvordan de skal få henne til å komme. Menn som mestrer dette digger det jo! Anonymkode: d28e1...b2b 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #42 Skrevet 25. januar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vil du sikker vri på dette på ett eller annet vis 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde spørre deg selv hvorfor hun skal ha sex med deg i utgangspunktet da om du ikke bryr deg om hennes nytelse. Man hører aldri kvinner si at de driter i om mannen kommer. Anonymkode: d28e1...b2b Se der ja, jeg fikk rett i mine antakelser 🤭 Man hører aldri menn si at kvinner er ansvarlige for deres orgasmer kan jeg like godt si til stråmannsdiskusjonen du har her. Du får fortsette å skrive dusinvis med kommentarer her, det forandrer ingenting Anonymkode: 48168...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #43 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se der ja, jeg fikk rett i mine antakelser 🤭 Man hører aldri menn si at kvinner er ansvarlige for deres orgasmer kan jeg like godt si til stråmannsdiskusjonen du har her. Du får fortsette å skrive dusinvis med kommentarer her, det forandrer ingenting Anonymkode: 48168...2d4 Nei dere får jo deres, så hvorfor skal dere bry dere 🙄 Anonymkode: d28e1...b2b 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #44 Skrevet 25. januar 2022 Jeg er sub i senga, men absolutt ikke i hverdagen. Det er ikke to sider av samme sak. Som sub passer jeg alltid på å være stelt, jeg kler meg fint for ham, kler meg uten bh for det liker han, gjerne uten undertøy på eget initiativ siden siden både jeg og han liker det. Jeg pynter meg med lange øredobber, smykker som har (percing frie) fester i brystvortene, sexy undertøy, sender ham uoppfordret nakenbilder og viser at jeg ønsker at han skal se på meg (feks kle av meg og vise meg frem for ham). Bruker så ofte jeg kan sexy klær som fremhever rumpe og pupper, legger meg i søte nattkjoler hver kveld osv. Dette gjør vi ikke hver dag for vi har barn, men med en gang vi har anledning. Jeg er ikke passiv i senga. Jeg lar ham vite hvor kåt jeg er, hvor våt han gjør meg, jeg stikker rompa i været til ham, gir ham lange blow jobs og snakker ofte dirty om hvor mye jeg liker ham, det han gjør og deler fantasier. Det at jeg er sub handler om at jeg liker å kjenne at han tenner på meg og at han vil ha kontroll. Liker å kjenne hans lyst og hans kåthet på meg. For å få frem denne dominerende lysten hos ham må JEG passe på å tenne ham, vise ham hvor mye jeg bryr meg om ham osv. Så jeg må også være aktiv i hverdagen for å holde hans tenning oppe siden det som tenner meg er når hans dyriske tenning kommer frem. Jeg ser absolutt at dette ikke er for alle, men jeg kjenner meg ikke igjen i at det å være sub er å være en dørmatte uten vilje for jeg må absolutt være en aktiv del Anonymkode: 2b33a...5e1 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #45 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Der er kvinner som absolutt skal være sub i senga. Menn flest ønsker ikke å være den som skal gjøre alt og ta initiativ til alt. Det er ikke menn som leser 50 shades of gray... Anonymkode: 48168...2d4 Nettopp, hoveddama er jo sub. Anonymkode: 42b13...c05
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #46 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ikke venstrevridde menn vel? Den beste matchen er dominante konservative menn med submissive konservative kvinner. på venstresiden er det stort bare politisk korrekte, gørr kjedelige menn og kvinner, subber alle sammen og alt flyter, non-binary og alt mulig. Er så utrolig fake og turn-off med folk på venstresiden som skal spille at de er bdsm-ere. Har ikke noe respekt for menn på venstresiden, de kan aldri bli ekte dominante menn. Anonymkode: bc6d6...04a HAHAHAHHA, klarte å få inn litt litt pseudo-politisk forskning her og ja. føffan at det går an. Anonymkode: 42b13...c05 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #47 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): HAHAHAHHA, klarte å få inn litt litt pseudo-politisk forskning her og ja. føffan at det går an. Anonymkode: 42b13...c05 Få ting er vel mer turn-off enn venstrevridde folk med saueflokk-mentalitet som skal leke bdsm, lol. Det er bare fake. Du føler deg truffet ser det ut til. 😂 bdsm er ikke for folk på venstresiden, det blir bare altfor fake og svakt, ekkelt. Anonymkode: bc6d6...04a 1
ClausSaus Skrevet 25. januar 2022 #48 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sub i senga, men absolutt ikke i hverdagen. Det er ikke to sider av samme sak. Som sub passer jeg alltid på å være stelt, jeg kler meg fint for ham, kler meg uten bh for det liker han, gjerne uten undertøy på eget initiativ siden siden både jeg og han liker det. Jeg pynter meg med lange øredobber, smykker som har (percing frie) fester i brystvortene, sexy undertøy, sender ham uoppfordret nakenbilder og viser at jeg ønsker at han skal se på meg (feks kle av meg og vise meg frem for ham). Bruker så ofte jeg kan sexy klær som fremhever rumpe og pupper, legger meg i søte nattkjoler hver kveld osv. Dette gjør vi ikke hver dag for vi har barn, men med en gang vi har anledning. Jeg er ikke passiv i senga. Jeg lar ham vite hvor kåt jeg er, hvor våt han gjør meg, jeg stikker rompa i været til ham, gir ham lange blow jobs og snakker ofte dirty om hvor mye jeg liker ham, det han gjør og deler fantasier. Det at jeg er sub handler om at jeg liker å kjenne at han tenner på meg og at han vil ha kontroll. Liker å kjenne hans lyst og hans kåthet på meg. For å få frem denne dominerende lysten hos ham må JEG passe på å tenne ham, vise ham hvor mye jeg bryr meg om ham osv. Så jeg må også være aktiv i hverdagen for å holde hans tenning oppe siden det som tenner meg er når hans dyriske tenning kommer frem. Jeg ser absolutt at dette ikke er for alle, men jeg kjenner meg ikke igjen i at det å være sub er å være en dørmatte uten vilje for jeg må absolutt være en aktiv del Anonymkode: 2b33a...5e1 Glimrende beskrivelse. 👍 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #49 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sub i senga, men absolutt ikke i hverdagen. Det er ikke to sider av samme sak. Som sub passer jeg alltid på å være stelt, jeg kler meg fint for ham, kler meg uten bh for det liker han, gjerne uten undertøy på eget initiativ siden siden både jeg og han liker det. Jeg pynter meg med lange øredobber, smykker som har (percing frie) fester i brystvortene, sexy undertøy, sender ham uoppfordret nakenbilder og viser at jeg ønsker at han skal se på meg (feks kle av meg og vise meg frem for ham). Bruker så ofte jeg kan sexy klær som fremhever rumpe og pupper, legger meg i søte nattkjoler hver kveld osv. Dette gjør vi ikke hver dag for vi har barn, men med en gang vi har anledning. Jeg er ikke passiv i senga. Jeg lar ham vite hvor kåt jeg er, hvor våt han gjør meg, jeg stikker rompa i været til ham, gir ham lange blow jobs og snakker ofte dirty om hvor mye jeg liker ham, det han gjør og deler fantasier. Det at jeg er sub handler om at jeg liker å kjenne at han tenner på meg og at han vil ha kontroll. Liker å kjenne hans lyst og hans kåthet på meg. For å få frem denne dominerende lysten hos ham må JEG passe på å tenne ham, vise ham hvor mye jeg bryr meg om ham osv. Så jeg må også være aktiv i hverdagen for å holde hans tenning oppe siden det som tenner meg er når hans dyriske tenning kommer frem. Jeg ser absolutt at dette ikke er for alle, men jeg kjenner meg ikke igjen i at det å være sub er å være en dørmatte uten vilje for jeg må absolutt være en aktiv del Anonymkode: 2b33a...5e1 God beskrivelse, slik er det også for meg som er sub i senga. Dette er en ganske naturlig dynamikk mellom en kvinne og en mann (finnes alltid unntak). Kvinnen viser seg frem, hennes seksuelle tilnærming er å gjøre at mannen har lyst på henne. Kvinnen blir også tent av at han vil ha henne. Når jeg kler meg opp i sexy undertøy for å forføre mannen, og ser meg selv i speilet, så føler jeg meg sexy fordi jeg vet hvordan han kommer til å reagere. Jeg blir kåt fordi han får lyst på meg, og kåt fordi jeg tilfredsstiller han ved å by på meg selv og være hans. Det tenner meg å se han begjære meg. Beste som finnes er å vekke villdyret i han. Min måte å ta initiativ på er nettopp å vise meg frem, vise at jeg er tilgjengelig, forføre han på en "indirekte måte" som han leser. Jeg har også en liten dom i meg og om jeg blir revet med av kåtskap kan vi plutselig bytte roller i senga, og jeg går over til å være den mer dominante parten, mens han er den submissive. Fint krydder for et variert sexliv. Det at en kvinne "er med på alt" og er medgjørlig og liker å utforske, er eventyrlysten og slike ting, ser jeg ikke på som noe negativt. De fleste menn vil like å være med en slik kvinne. Men om kvinnen er fullstendig blottet for grenser, samtidig som hun viser lite interesse for det som faktisk skjer, så tenker jeg det er et rødt flagg, og kan være et tegn på destruktiv seksuell atferd. Om hun ukritisk er med på hva som helst uten at det er bygget tillit på forhånd, så avviker nok det litt fra normalen. Kvinner er av natur litt mer forsiktige og submissive (igjen, der er alltid noen unntak), og en kvinne som stoler for lett, er for naiv og for medgjørlig, er ofte "damaged goods". Dette er noe mange menn kan utnytte. Anonymkode: 981cd...368 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. januar 2022 #50 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er jo saken enkel, skaff deg en dominerende kvinne. Føler du innerst inne at du er en sub man som trenger at en kvinne setter deg på plass og tar all styringa så får du lete etter det. Jeg er stikk motsatt av deg, og har flere kompiser som er stikk motsatt av deg. Dette er smak og behag og jeg er ganske sikker på at minoriteten av menn er sub menn. Så det er egentlig ikke et så stort problem som du skal ha det til. Anonymkode: ff2f5...a64 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har absolutt ingenting med egoisme å gjøre!🙄 Jeg har inntrykk av at mange menn på KG liker mer dominante kvinner, mens dette ikke egentlig representerer den mannlige befolkningen ellers. Anonymkode: d28e1...b2b Jeg tror nok at det er mange flere menn enn man tror som liker at kvinnen tar styringen i sengen. Det har i alle fall jeg erfart. Mange har åpnet opp til meg og fortalt det, siden jeg liker å være litt dominant og ta initiativ Men de må ofte late som ovenfor andre kvinner, siden de fleste kvinner liker at mannen er dominant Så det er nok noen mørketall ute og går 😂
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #51 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): God beskrivelse, slik er det også for meg som er sub i senga. Dette er en ganske naturlig dynamikk mellom en kvinne og en mann (finnes alltid unntak). Kvinnen viser seg frem, hennes seksuelle tilnærming er å gjøre at mannen har lyst på henne. Kvinnen blir også tent av at han vil ha henne. Når jeg kler meg opp i sexy undertøy for å forføre mannen, og ser meg selv i speilet, så føler jeg meg sexy fordi jeg vet hvordan han kommer til å reagere. Jeg blir kåt fordi han får lyst på meg, og kåt fordi jeg tilfredsstiller han ved å by på meg selv og være hans. Det tenner meg å se han begjære meg. Beste som finnes er å vekke villdyret i han. Min måte å ta initiativ på er nettopp å vise meg frem, vise at jeg er tilgjengelig, forføre han på en "indirekte måte" som han leser. Jeg har også en liten dom i meg og om jeg blir revet med av kåtskap kan vi plutselig bytte roller i senga, og jeg går over til å være den mer dominante parten, mens han er den submissive. Fint krydder for et variert sexliv. Det at en kvinne "er med på alt" og er medgjørlig og liker å utforske, er eventyrlysten og slike ting, ser jeg ikke på som noe negativt. De fleste menn vil like å være med en slik kvinne. Men om kvinnen er fullstendig blottet for grenser, samtidig som hun viser lite interesse for det som faktisk skjer, så tenker jeg det er et rødt flagg, og kan være et tegn på destruktiv seksuell atferd. Om hun ukritisk er med på hva som helst uten at det er bygget tillit på forhånd, så avviker nok det litt fra normalen. Kvinner er av natur litt mer forsiktige og submissive (igjen, der er alltid noen unntak), og en kvinne som stoler for lett, er for naiv og for medgjørlig, er ofte "damaged goods". Dette er noe mange menn kan utnytte. Anonymkode: 981cd...368 Det du beskriver om disse jentene som ikke har grenser, kan jo være at de har blitt voldtatt tidligere og sånt ja. Det er trist. De er med på det, men er ikke nødvendigvis til stedet. Når jeg gir en mann kontroll så er det en tillitserklæring. Jeg var nok syyykt irriterende og "prippen" fram til jeg var oppi 20 årene fordi jeg følte jeg måtte ha kontroll og ikke kunne slippe meg løs. Når liker jeg at mannen tar litt kontroll så lenge han er hensynsfull og bryr seg om min nytelse. Da tenker jeg at han gir meg sex, ikke at han tar det! Tror ikke menn forstår hvor anstrengt forhold mange kvinner, inkludert meg selv, har til sex. Anonymkode: d28e1...b2b 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #52 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det du beskriver om disse jentene som ikke har grenser, kan jo være at de har blitt voldtatt tidligere og sånt ja. Det er trist. De er med på det, men er ikke nødvendigvis til stedet. Når jeg gir en mann kontroll så er det en tillitserklæring. Jeg var nok syyykt irriterende og "prippen" fram til jeg var oppi 20 årene fordi jeg følte jeg måtte ha kontroll og ikke kunne slippe meg løs. Når liker jeg at mannen tar litt kontroll så lenge han er hensynsfull og bryr seg om min nytelse. Da tenker jeg at han gir meg sex, ikke at han tar det! Tror ikke menn forstår hvor anstrengt forhold mange kvinner, inkludert meg selv, har til sex. Anonymkode: d28e1...b2b Det kan være, men det kan også være at de har en formening om at det er "status" å ligge med mange menn og at man er en "fri, seksuell kvinne" om man har erfaring med mange menn. De bruker gjerne sex for å få bekreftelse og tilegner de seksuelle affærene mer verdi enn de kanskje har. Det kan være så mangt som fører til dette. Man ser ofte at kvinner som lider av bipolar lidelse, gjør mye de angrer på i de maniske periodene. Det er selvsagt en stor tillitserklæring. En mann kan lett voldta og skade deg når du underkaster deg han. Derfor underkaster man seg ikke hvilke som helst menn, man velger en mann man kan stole på og kommunisere med. En mann som ikke bare sier ja og amen, men som faktisk viser at han lytter til deg, med å gjøre handling utav ordene. De få gangene jeg har "resignert" under sex og blitt tafatt/dørmatte/føyet meg etter han så har det vært fordi jeg har skjønt at jeg har valgt en mann som ikke bryr seg om meg og som jeg ikke kan stole på, og for å unngå å sette meg selv i fare, latt det gå over og så ikke møtt mannen igjen. Skjedd bare med to forskjellige menn heldigvis, i slutten av tenårene når jeg trodde at en rebound etter brudd ville fungere. Også mine eneste erfaringer med tilfeldig sex. Aldri igjen. Tror ikke jeg heller. Anonymkode: 981cd...368 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #53 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Få ting er vel mer turn-off enn venstrevridde folk med saueflokk-mentalitet som skal leke bdsm, lol. Det er bare fake. Du føler deg truffet ser det ut til. 😂 bdsm er ikke for folk på venstresiden, det blir bare altfor fake og svakt, ekkelt. Anonymkode: bc6d6...04a Tenker du at nazifolket har monopol på bdsm? Anonymkode: 646a3...62e 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #54 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ikke venstrevridde menn vel? Den beste matchen er dominante konservative menn med submissive konservative kvinner. på venstresiden er det stort bare politisk korrekte, gørr kjedelige menn og kvinner, subber alle sammen og alt flyter, non-binary og alt mulig. Er så utrolig fake og turn-off med folk på venstresiden som skal spille at de er bdsm-ere. Har ikke noe respekt for menn på venstresiden, de kan aldri bli ekte dominante menn. Anonymkode: bc6d6...04a 😂🤣😂 Voksne menn som kaller seg «dominante», og som i tillegg tilhører den hjernedøde høyresiden, er bare utstyrtelig komiske🤣😂🥴 Anonymkode: 646a3...62e 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #55 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 😂🤣😂 Voksne menn som kaller seg «dominante», og som i tillegg tilhører den hjernedøde høyresiden, er bare utstyrtelig komiske🤣😂🥴 Anonymkode: 646a3...62e Jeg liker ikke dresskledde dominante menn, jeg vil heller ha arbeidere 😍 Anonymkode: d28e1...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #56 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan være, men det kan også være at de har en formening om at det er "status" å ligge med mange menn og at man er en "fri, seksuell kvinne" om man har erfaring med mange menn. De bruker gjerne sex for å få bekreftelse og tilegner de seksuelle affærene mer verdi enn de kanskje har. Det kan være så mangt som fører til dette. Man ser ofte at kvinner som lider av bipolar lidelse, gjør mye de angrer på i de maniske periodene. Det er selvsagt en stor tillitserklæring. En mann kan lett voldta og skade deg når du underkaster deg han. Derfor underkaster man seg ikke hvilke som helst menn, man velger en mann man kan stole på og kommunisere med. En mann som ikke bare sier ja og amen, men som faktisk viser at han lytter til deg, med å gjøre handling utav ordene. De få gangene jeg har "resignert" under sex og blitt tafatt/dørmatte/føyet meg etter han så har det vært fordi jeg har skjønt at jeg har valgt en mann som ikke bryr seg om meg og som jeg ikke kan stole på, og for å unngå å sette meg selv i fare, latt det gå over og så ikke møtt mannen igjen. Skjedd bare med to forskjellige menn heldigvis, i slutten av tenårene når jeg trodde at en rebound etter brudd ville fungere. Også mine eneste erfaringer med tilfeldig sex. Aldri igjen. Tror ikke jeg heller. Anonymkode: 981cd...368 Virkelig fantastisk hvordan du vrir din egen passivitet over til at det er mannens feil/ansvar når du plukket dem ut selv? Evnt ikke var klar for ons? hva er det egentlig med damer å ansvarsfraskrivelse? DU var passiv, Ingenting galt i det men det er da ikke mannens feil for svarte Anonymkode: 619f7...be1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #57 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Virkelig fantastisk hvordan du vrir din egen passivitet over til at det er mannens feil/ansvar når du plukket dem ut selv? Evnt ikke var klar for ons? hva er det egentlig med damer å ansvarsfraskrivelse? DU var passiv, Ingenting galt i det men det er da ikke mannens feil for svarte Anonymkode: 619f7...be1 Hæ? Står det dårlig til med leseforståelsen din? Les hva jeg skriver en gang til, pust med magen, så forstår du hva som står der. Hint: jeg har ikke tilfeldig sex fordi tillit er essensielt og man står da i fare for å velge dårlige menn. Som du ser skriver jeg ".... jeg har valgt en mann som....". Anonymkode: 981cd...368 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #58 Skrevet 25. januar 2022 Mye psykiske lidelser blant både subber og dominante. Greit å unngå begge deler. Sunne folk ønsker et likestilt forhold. Anonymkode: a448e...b4a 2
ClausSaus Skrevet 26. januar 2022 #59 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenker du at nazifolket har monopol på bdsm? Anonymkode: 646a3...62e Dominant i senga har ikke i seg selv noe nødvendigvis med resten av BDSM å gjøre. Og lykke til med å finne deg en dominant mannlig feminist. 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #60 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja det er turnoff med damer som har pult rundt, men det er og turnoff med damer som er egoistiske i senga. Det er jo to vidt forskjellige ting, ser ikke at dette skal være så rart. Det er ikke noe problem med damer som ikke er trygg på seg selv, eller som liker A4-sex. Dette er ikke det samme som å være egoistisk. Det som er egoistisk er å være submissiv, å ønske at mannen "tar deg" mens du bare er passiv. At du er avhengig av at mannen gjør alt for at du skal tenne Anonymkode: 48168...2d4 Det er bare en preferanse. Jeg dater en mann som vil jeg skal "ta ham" mens han er passiv, og han tenner mer jo mer jeg gjør. Det er ikke noe problem, da det er snakket om og avtalt mellom oss, og er noe jeg tenner på. Du bør nok søke mer spesifikt etter ei dame med også dominante sider, men utfordringa di er kanskje at du ikke helt vet hva slags sex du er ute etter. Manges oppfatning av A4-sex er jo nettopp en lett dominans fra mannens side. Anonymkode: b3829...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå