Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg trenger hjelp til å tenke klart. Jeg har to jobbtilbud. 1. Jeg har blitt tilbudt jobb i 3-4 mnd. med mulighet for forlengelse i et stort byrå. 2. Jeg har fått beskjed om at de ønsker å beholde meg i en jobb, men fremtiden er usikker, muligens 1-2 dager i uken med jobbing i en periode i et mindre byrå. Hva skal jeg gjøre? Når jeg skriver det så ser jeg jo at alt. 1 er det jeg bør velge... Men jeg jobber nå hos alt 2 og trives godt der. Kanskje dette bare er usikkerhet med tanke på nye situasjoner... Noen tanker?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Hm tja, min første tanke er: har du fortalt nåværende jobb om tilbudet du har fått fra det andre byrået? Kanskje de "får fart på seg" dersom de ønsker å beholde deg.
Shine21 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 hvis du allerede jobber i alt.2 og trives der syns jeg bare du skal fortsette...som du sa..på alt.1 var det jo bare MULIG for forlengelse.. men vanskelig valg.. men hvis du trives godt i alt. 2 og det er greie folk og grei sjef så syns jeg du skulle fortsette der som sagt og prøve å gjøre så bra jobb som mulig så kanskje de beholder deg uansett.
Impala Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis man trives i en jobb så mener jeg det bør være veldig gode grunner for å bytte. Det er jo som noen andre har sagt tidligere: "Man vet hva man har, men ikke hva man får".
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Problemet er at jeg ikke vet noen ting. Jeg vet hva jeg har i noen uker til, etter det er alt usikkert der jeg er. Men alt. 2 tilbyr jo 3-4 mnd i første omgang, så får man se... Det sikreste alternative er jo det som vil gi meg lønn lengst mulig... Eller hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå