Gå til innhold

Problemer nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kjæreste, relativt nytt forhold. Begge sjekka seg før vi lå sammen. 
Tok oss et bad sammen i fylla, fylte det opp med såpe uten å tenke meg om, hadde sex, lenge. 
Dagen etter ble jeg hoven og rød på kjønnslepper, samt kløe. Nå, 3 dager etter har det så og si blitt vekke men nå kjennes det ut som jeg må tisse heele tiden, og det kommer bare dråper. Skikkelig ubehagelig! Det svir ikke. 
Høres dette ut som sopp infeksjon feks?

Anonymkode: fe13b...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, urinveisinfeksjon eller blærekatar.

Anonymkode: ba419...86a

Skrevet

Nei. Ligner blærekatarr. 

Skrevet

Hva er forskjellen på urinveisinfeksjon og blærekatarr egentlig???

Jeg og har hatt det problemet at jeg må tisse med en gang og det var til og med rosa på papiret i fjor høst, tok en uvi test men den var negativ så var ingenting å gjøre med. Sliter fortsatt litt med det da men ikke så ille som det var. 

Anonymkode: a6313...01e

Skrevet

Bruker aldri å ha det, har det sammenheng mellom det badet vi tok og såpa som irriterte meg?

Anonymkode: fe13b...130

Skrevet

Ikke sikker men kan huske å ha hørt at vi kvinner må være nøye med fuktighet nedentil med tanke på at for lenge med fuktighet kan føre te urinveisinfeksjon eller blærekatarr. Man skal for eksempel ikke gå med vått badetøy for lenge osv. Mulig det var samme effekt med det lange badet og det at du mest sannsynligvis eksponerte vagina for badevannet mer enn et vanlig bad med tanke på sex. 

Anonymkode: e93f9...5a4

Skrevet

Gnagsår?

Har aldri blitt rød på labia av UVI.

Anonymkode: c233e...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...