Gå til innhold

Hvorfor takket han ikke for seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

0Jeg datet en fyr en kort periode, vi møttes ikke så jevnlig så det var ca. 7 dates over flere måneders tid. Jeg fikk følelser, men hadde litt dårlig magefølelse ifra hans side. Tror ikke han var ute etter det samme som meg utifra hans oppførsel. Så jeg valgte å avslutte det, vel å merke over tekst, barnslig det, men sånn ble det. Han valgte så å ikke svare meg tilbake og det kjentes ubehagelig at han bare ble "borte" altså vi hadde snakket om at vi får avslutte og takke pent for oss den dagen interessen ikke er der lenger. Sendte han så et par flere meldinger, ja da det var ikke så lurt, men spist er spist. Så fikk jeg omsider en tekst tilbake etter 2 døgn. Synes den meldingen var veldig forvirrende, da den ikke inneholdt noe avslutning, mer at han har vært opptatt og at jeg er fantastisk dame og ønsket meg en god kveld, med blunk og kyss smiley.

Så takket jeg for svar og skrev en closure sms tilbake, typ. Takk for fine korte tiden ønsker deg godt videre osv, og den svarte han aldri på heller. Her sitter jeg da som et spørsmål tegn på hvorfor han aldri bare skrev takk for fin tid, vi passer ikke sammen eller vi ser etter ulike ting, ha det så godt videre? Nå er jeg rimelig ferdig med han, men synes fortsatt det er veldig merkelig at han ikke sa noe slikt. Tror dere det er fordi han en dag kommer til å dukke opp igjen? Eller bare for å kødde med hodet mitt? Hvis han ville kvitte seg med meg eller ikke ønsket noe seriøst, så gjorde jeg da han bare en tjeneste ved å avslutte og da burde han vel blitt griseglad og sagt takk for meg hade bra for å bli ferdig med hele opplegget? Istedenfor å "ghoste!" meg i to døgn for så å skrive en merkelig melding som om ingenting har skjedd tilbake og så igjen overse min avslutningsmelding. Noen som kan hjelpe meg å forstå dette?

Anonymkode: db73a...a68

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi derfor. Move the fuck on.

Anonymkode: 80c45...936

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Han vil sikkert ha døren på gløtt ja. Ikke brenne broen helt, i tilfelle.

Anonymkode: fc38f...50d

• Liker 3
Skrevet

Oi... må si at du analyserer litt VEL mye om dette.

Du avsluttet, ferdig med det. Og så sender du han flere meldinger, hvorfor det? 

Skjønner heller ikke det store behovet for å takke for tiden dere har hatt sammen..

Anonymkode: 5d894...70b

• Liker 15
Skrevet

Så du sendte en sms ut av det blå - som du selv både ser og innrømmer er ufin, umoden adferd. Han bruker 2 døgn før han kommer med en høflig tilbakemelding.

Og du mener det er han som bommer på sosiale normer her..? :klo: 

Anonymkode: d45a6...e15

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor er det så viktig at han takker og bukker og neier for en fin tid? Du ville jo avslutte, er det ikke da bare bra at han skriver at du er en fin dame, og at du får ha en fin kveld videre, og er ferdig med det? 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du avslutter, for å så sende han flere nye meldinger, for å så sende closuremelding. Var ikke 'jeg vil avslutte dette' closure nok? 

Anonymkode: 39074...3b9

• Liker 12
Skrevet

Jeg ville ikke ha takket for meg, bare hvis jeg får mat kanskje.

Anonymkode: 4684e...c5e

• Liker 2
Skrevet

Mannfolk gidder ikke svare på sånt, hva er det å si uansett?

Noen få dates over så lang tid er "ingenting" for mange, inkludert meg selv. Det er ikke noe jeg får følelser over.

Typisk kvinnegreie å lengte etter ord og bekreftelse, men du får det ikke. Gå videre.

Anonymkode: bac97...e0b

• Liker 6
Skrevet

Hallo. Du avsluttet det. 

Hva mer ønsker du enn den meldingen du fikk? 

"Ånei du er det beste som har hendt meg, come back!!"?

Ville du han skulle chase deg? 

• Liker 4
Skrevet

ts her,

Ja, dere har vel rett da, it's me i am the drama 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenker han ikke er din type hvis det er slik du forventer av de du dater. 

Jeg vet ikke om jeg hadde gidda å svart på noe slikt over tekst heller men folk er forskjellige. Føler det blir for lett. 

Anonymkode: 36703...aa1

• Liker 1
Skrevet

Owæ. Kanskje han syntes det var kjipt av deg å sende mld. Hva ville du at han skulle svare? Bombardere deg med komplimenter og få deg til å fortsette kontakt? Kanskje han ikke visste hva han skulle svare. Kanskje han var veldig opptatt.

Grunnen til at han skrev du er fantastisk og ha en god kveld var sikkert at han begynte å få hetta for du sendte flere mld på kort tid. Han bryr seg sikkert ikke så mye, men syntes det var rart av deg å sende de mld. Så han svarte kort og er ferdig med det hele. Han har fått med seg at du ikke er intr, da er det ikke noe å hale ut med masse sms.

Anonymkode: 371ac...bc2

• Liker 3
Skrevet

Ok, dere kan stoppe nå. Jeg ser det nå 😅 i really messed it up. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Du hadde jo helt feil motiv, synes det er litt manipulerende å sende en "avslutnings" melding hvis du ikke mener det, men gjør det fordi du vil at han skal komme løpende etter deg.

Du får ta med deg lærdommen videre til neste relasjon, ikke avslutt noe med mindre du faktisk mener det.

Anonymkode: 2fbfe...71f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du dumper ham per tekst, og forventer at han skal takke? :klo: 

• Liker 6
Skrevet

Hva faderullan forventer du? Du har jo gjort det slutt, også forventer du mer kontakt? Merkelig mixede signaler. Virker veldig ustabilt. Hva, skal han takke for, egentlig? 

Anonymkode: c0b88...9e3

• Liker 1
Skrevet

Rare svar her. Det er da normal folkeskikk å svare takk for nå / tiden sammen?! Noe annet er jo ghosting, som de fleste her inne på KG er veldig i mot. Selv når man bare har skrevet, så avslutter jeg alltid med å si at jeg ikke syns vi klaffer, takk for chatten og lykke til videre. De bra menna svarer noe slikt tilbake, og de uhøflige som jeg da er enda mer sikker på at jeg ikke passet sammen med, svarer ikke.. Har man møttes må man jo hvert fall sende hverandre et "hade det bra" og gjerne takk for hyggelige treff. 

• Liker 1
Skrevet

"avslutte og takke pent for oss", altså hvor gamle er dere? Han skylder deg vel ingenting når du dumper han via sms? 

Anonymkode: 7998c...800

• Liker 7
Skrevet

Er helt rystet over hvor mange emosjonelt avstumpete folk som har svart i den tråden her. Et voksent, høflig menneske hadde svart noe annet enn det du fikk til svar ts. 

Anonymkode: f5dc6...031

Skrevet

Høres ut som at han vill ha "døren litt på gløtt" , som noen over her også har skrevet. 

Anonymkode: b9b72...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...