AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 De siste gangene har jeg sett slim i avføringen, jeg har i lang tid vært plaget med oppblåsthet og forstoppelse, i godt over 2 år nå. Ofte vondt i magen, litt krampeaktig. Jeg har bekthrevs og har i det siste begynt å mistenke om jeg har Chrons sykdom. Har blant annet hørt at det er en viss sammenheng med bekthrevs. Er det noen som har Chrons sykdom og annen leddsykdom i tillegg? Noen tips mot dette? liker ikke å ha i meg alt mulig av medisiner, med mindre det er det eneste som funker. Anonymkode: 12b19...e11
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Å du har ikke vært hos legen? Anonymkode: 5d581...e3d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Kanskje IBS? Anonymkode: a01c6...905 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å du har ikke vært hos legen? Anonymkode: 5d581...e3d Nei, ikke enda. Prøver å spise så mye grovt jeg klarer, har spist mye sviske, nesten så jeg har fått stygga av det. Men det slipper ikke helt tak likevel🤷♀️ Anonymkode: 12b19...e11
Honey Dew Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, ikke enda. Prøver å spise så mye grovt jeg klarer, har spist mye sviske, nesten så jeg har fått stygga av det. Men det slipper ikke helt tak likevel🤷♀️ Anonymkode: 12b19...e11 Men kjære deg, du må jo til legen. Vi kan ikke og skal ikke gi deg en diagnose. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Du må dra til legen ts, det er ikke farlig. God bedring Anonymkode: 85d99...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har crohns, og uspesifisert revmatisme i tillegg, men siden min ene forelder har bechterews tror legene at det er det jeg har selv om det ikke er bekreftet ennå. Og ja, det er en stor sammenheng mellom disse to sykdommene, i tillegg til regnbuehinnebetennelse og diabetes. (Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men både min forelder og jeg har fått høre det samme fra ulike leger) Anonymkode: e5886...822 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De siste gangene har jeg sett slim i avføringen, jeg har i lang tid vært plaget med oppblåsthet og forstoppelse, i godt over 2 år nå. Ofte vondt i magen, litt krampeaktig. Jeg har bekthrevs og har i det siste begynt å mistenke om jeg har Chrons sykdom. Har blant annet hørt at det er en viss sammenheng med bekthrevs. Er det noen som har Chrons sykdom og annen leddsykdom i tillegg? Noen tips mot dette? liker ikke å ha i meg alt mulig av medisiner, med mindre det er det eneste som funker. Anonymkode: 12b19...e11 Du må ikke spørre kg om medisinske råd og tro at det kan erstatte legebesøk. Ikke tenk tanken en gang. Anonymkode: 90b28...05b 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Begge er vel autoimmune sykdommer, og er således beslektet. Ville absolutt gått til legen med dette for å få fastslått eventuell diagnose. Lykke til! Anonymkode: 0dec9...c8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå