AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Liker du best lyse eller mørke hunder best? Anonymkode: cbe64...f9e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Eh, midt i mellom? Og det er rasebetinget. Enkelte raser er vakrest som hvite, andre er vakrest med mye pigment. Dessuten er ikke hvit hvit. Jeg synes hvit i form av /ee er flott (en bleket rød hund typ golden), mens ekstreme piebald (broket) kan se rosa og fæl ut. Anonymkode: 523f0...fa0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Lyse. Har selv to i fargen fawn/ aprikos. Grunnen er så enkel som at jeg synes det er finest og mest praktisk. Vi bor på Sørlandet med mye flått og går daglige turer i skogen. Lettere å finne flåtten på lys pels 😊 Anonymkode: 971ee...2e0
Gjest BrittEkeberg Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Elsker hunder. Men syns det er veldig fint med hvit pels. Alle hunder er søte. Og jeg hadde elsket hunden min uansett hvordan hun hadde sett ut. Jeg elsker personligheten og væremåten hennes og hunder generelt. Hund over folk any day.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har en hvit, og ville foretrukket lysebrun/rødlig. Hvit er ekstremt upraktisk, spesielt i kombinasjon med lang pels. Bor også på Sørlandet, og ser ikke flått bedre i den pelsen, for å si det sånn… Anonymkode: b9f84...9da
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har en gul labrador og en brun labrador. Anonymkode: 672c2...cf8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Jeg elsker både helhvite samojeder og helsvarte newfoundlandshunder, så det kommer mer an på rasen enn på fargen. Det eneste jeg ikke er så begeistret for er brune hunder med brune snuter (eller leverfargede, som det ofte heter). Jeg liker best hunder med svarte snuter. Anonymkode: f337b...31a
Gjest BrittEkeberg Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en hvit, og ville foretrukket lysebrun/rødlig. Hvit er ekstremt upraktisk, spesielt i kombinasjon med lang pels. Bor også på Sørlandet, og ser ikke flått bedre i den pelsen, for å si det sånn… Anonymkode: b9f84...9da Aner ikke hva slags rase du har, men en spisshund kanskje? Jeg har en Japansk Spisshund. Dobbel pels og hvit. Og jeg syns den er så fin og praktisk. Ikke lukter hun, skitt preller av, flått er lett å finne, vannavstøtende, og holder seg hvit alltid. Det mest irriterende er med pels generelt er veisalt (gir seig pels og tørre poter), borrer og grønne frø. Syns jeg da. (finner flått veldig lett ved å gre pelsen hver dag, slik at det ikke er floker eller kladder) bruker lusekam, uten at det lugger) Hvis du lurte. 😊 Endret 26. januar 2022 av BrittEkeberg
Gjest BrittEkeberg Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker både helhvite samojeder og helsvarte newfoundlandshunder, så det kommer mer an på rasen enn på fargen. Det eneste jeg ikke er så begeistret for er brune hunder med brune snuter (eller leverfargede, som det ofte heter). Jeg liker best hunder med svarte snuter. Anonymkode: f337b...31a Syns tollere har nydelig farge 😍
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 BrittEkeberg skrev (1 minutt siden): Syns tollere har nydelig farge 😍 Ja, jeg kan gjøre et unntak for tollere. 😍 De er vakre. Anonymkode: f337b...31a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Synes alle farger er fine egentlig, men har svart hund selv ❤️ Anonymkode: 8b351...be3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå