Gå til innhold

Samleie og forhold - giftemål???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten min ønsker at vi venter med samleie til vi har giftet oss og ser ikke giftemål før om 3 år. Kan dette fungere? Vi har hatt samleie før begge to men daten ønsker nå og vente til vi er gift?? 

Anonymkode: 79951...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke ønsker dette så kan du vell bare gjøre det slutt? Syns folk ska få vente hvis det er det de vil men hadde ikke giddet det selv. 

Finn deg en som ønsker det samme som deg? 

Anonymkode: efff5...b61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du ikke ønsker dette så kan du vell bare gjøre det slutt? Syns folk ska få vente hvis det er det de vil men hadde ikke giddet det selv. 

Finn deg en som ønsker det samme som deg? 

Anonymkode: efff5...b61

Hva hadde du ikke giddet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Daten min ønsker at vi venter med samleie til vi har giftet oss og ser ikke giftemål før om 3 år. Kan dette fungere? Vi har hatt samleie før begge to men daten ønsker nå og vente til vi er gift?? 

Du skriver lite om dine egne forventninger og ønsker, så det er vanskelig å komme med råd. Hva er bakgrunnen for at han ønsker å vente?

Jeg ville personlig aldri ventet med samleie til jeg var gift - tenk om det ikke fungerte? Jeg ville heller aldri giftet meg etter bare 3 år. 3-års trassen finnes i forhold også har jeg erfart, og man skal oppleve en del oppturer og nedturer sammen før man går til det skrittet å velger å forplikte seg. 

Anonymkode: ef223...261

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 23.52):

jeg reagerer på ordet date. Også klinker du til med at giftemål om 3 år. Du sier dere har hatt samleie når dere har datet. 

Jeg undrer hvorfor 3 år kom under samtalen deres mens dere datet. 

Har dere blitt kjærester nå?

Hvordan var første sex dere hadde da? kan vel evaluere etter det? og er du forelsket? Forelskelse er jo første bekreftelse på om det er en mann du bør satse på. 

Anonymkode: 97f30...ddc

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sier dere har hatt samleie når dere har datet. 

Det sier ikke TS noe om.

De kan ha hatt samleie med andre tidligere, ikke med hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg reagerer på ordet date. Også klinker du til med at giftemål om 3 år. Du sier dere har hatt samleie når dere har datet. 

Jeg undrer hvorfor 3 år kom under samtalen deres mens dere datet. 

Har dere blitt kjærester nå?

Hvordan var første sex dere hadde da? kan vel evaluere etter det? og er du forelsket? Forelskelse er jo første bekreftelse på om det er en mann du bør satse på. 

Anonymkode: 97f30...ddc

Hun skriver at begge har hatt samleie før, men ikke med hverandre. Tolker det som at de har hatt sex i tidligere forhold, men at denne nye daten vil vente med sex før giftemål. 

Hva du skal gjøre ts, aner jeg ikke. Du må jo finne ut om dette fungerer for deg. 

Anonymkode: 744f7...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Om det kan fungere kommer jo litt an på deg, da! 

Jeg elsker sex, det er kjempeviktig for meg og jeg det å vente til giftemål er for meg en helt idiotisk holdning som sier noe om at vi er helt fundamentalt forskjellige når det kommer til sex. Enten er fyren en skrudd religiøs eller så liker han egentlig ikke sex, og begge deler er så uaktuelt for meg at det knapt finnes ord for å beskrive hvor ufattelig uaktuelt det hadde vært. 

Så no way in hell om det hadde fungert - for meg

Men hva tenker du?

Anonymkode: 96018...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...