AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Folkens; Jeg møtte en på en datingapp som jeg virkelig fant tonen med. Vi chattet hver eneste dag i timesvis før vi møttes etter 2 uker. Lang avstand. Han la ut om at han var genuin osv. Ble sjalu om jeg var ute på byen og meldte for å sjekke om jeg var kommet hjem. Så gikk vi på date. Fyren var veldig hyggelig og vi gikk lang tur og ut og spiste. Men han var veldig høflig og forsiktig i tilnærminger. Han avsluttet daten med å si at han likte meg veldig godt og gjerne ville treffe meg igjen. Fortsatte å sende meg meldinger samme kveld og hver dag etter i flere uker. Men pålogget datingapp innimellom la jeg merke til. Ting kom i veien for 2 date men han sendte meg bilder og var opptatt av at vi måtte holde kontakten og treffes igjen. Masse koselige meldinger fra han hver dag. Så plutselig ble det endring i kontaktmønsteret som jo er et dårlig tegn. Det gikk noen dager i mellom hver kontakt. Jeg ble de neste 2 ukene den som initierte all kontakt. Da var han veldig hyggelig når han svarte men fulgte ikke opp hverken med date eller flørting. Jeg gav opp! Han vet at jeg liker han for å si det sånn. La merke til at han hadde slettet seg på datingappene og antok han ikke hadde lyst/tid eller var opptatt med andre. Nå ser jeg derimot at han er aktiv igjen etter at jeg slettet mine. Nesten som om han vært redd for å bli oppdaget 😅 Altså; jeg skjønner jo at fyren fullstendig og HELT plutselig mistet interessen.. men dere; hvordan er det mulig å investere så mye tid, teksting, planer og fine ord i mange uker og så bare fade ut? Trengte vel ikke holde meg på gress så lenge hvis interessen var laber. Jeg var faktisk ikke i tvil om at han likte meg godt på måten han skrev til meg på og all kontakten fra han. Mannen er jo godt voksen.. var det kun for å være hyggelig? Trengte ikke mase på meg sent og tidlig og sende meg fine bilder av seg selv da vel..? Er han Oppmerksomhetssøkende? Vinglete? Tinderskadet og hele tiden på jakt etter bedre? Har hvertfall funnet ut at han er konfliktsky .. for han har aldri forklart meg hvorfor han bare sluttet å ta kontakt og ikke fulgte opp. Kan noen forklare meg hva som rører seg i folk når de oppfører seg på denne måten? For meg hadde det vært komplett umulig å oppføre meg slik. Eller fake en interesse på denne måten. Var såret., nå er jeg bare irritert på hele fyren ◦ Anonymkode: a485d...f20
Nev Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folkens; Jeg møtte en på en datingapp som jeg virkelig fant tonen med. Vi chattet hver eneste dag i timesvis før vi møttes etter 2 uker. Lang avstand. Han la ut om at han var genuin osv. Ble sjalu om jeg var ute på byen og meldte for å sjekke om jeg var kommet hjem. Så gikk vi på date. Fyren var veldig hyggelig og vi gikk lang tur og ut og spiste. Men han var veldig høflig og forsiktig i tilnærminger. Han avsluttet daten med å si at han likte meg veldig godt og gjerne ville treffe meg igjen. Fortsatte å sende meg meldinger samme kveld og hver dag etter i flere uker. Men pålogget datingapp innimellom la jeg merke til. Ting kom i veien for 2 date men han sendte meg bilder og var opptatt av at vi måtte holde kontakten og treffes igjen. Masse koselige meldinger fra han hver dag. Så plutselig ble det endring i kontaktmønsteret som jo er et dårlig tegn. Det gikk noen dager i mellom hver kontakt. Jeg ble de neste 2 ukene den som initierte all kontakt. Da var han veldig hyggelig når han svarte men fulgte ikke opp hverken med date eller flørting. Jeg gav opp! Han vet at jeg liker han for å si det sånn. La merke til at han hadde slettet seg på datingappene og antok han ikke hadde lyst/tid eller var opptatt med andre. Nå ser jeg derimot at han er aktiv igjen etter at jeg slettet mine. Nesten som om han vært redd for å bli oppdaget 😅 Altså; jeg skjønner jo at fyren fullstendig og HELT plutselig mistet interessen.. men dere; hvordan er det mulig å investere så mye tid, teksting, planer og fine ord i mange uker og så bare fade ut? Trengte vel ikke holde meg på gress så lenge hvis interessen var laber. Jeg var faktisk ikke i tvil om at han likte meg godt på måten han skrev til meg på og all kontakten fra han. Mannen er jo godt voksen.. var det kun for å være hyggelig? Trengte ikke mase på meg sent og tidlig og sende meg fine bilder av seg selv da vel..? Er han Oppmerksomhetssøkende? Vinglete? Tinderskadet og hele tiden på jakt etter bedre? Har hvertfall funnet ut at han er konfliktsky .. for han har aldri forklart meg hvorfor han bare sluttet å ta kontakt og ikke fulgte opp. Kan noen forklare meg hva som rører seg i folk når de oppfører seg på denne måten? For meg hadde det vært komplett umulig å oppføre meg slik. Eller fake en interesse på denne måten. Var såret., nå er jeg bare irritert på hele fyren ◦ Anonymkode: a485d...f20 Vel..dette er jo veldig vanlig og går begge veier hos kjønnene. Det kan være så mye..kanskje begynte han å skrive med en annen..kanskje fant han ut: "Nei..hoff nei skal jeg gidde med så lang avstand da". Kanskje han bare likte deg mest i nuet, men i ettertid at det dabbet bare av. Kanskje han trengte litt oppmerksomhet ja. Kanskje tenker han at det er noe bedre rundt hjørnet. Kanskje han egentlig liker å kle seg ut som en dame slik som i Mrs.doubtfire og ikke kan avsløre seg selv? Eller kanskje han har en del bagasje som gjør det vanskelig og at det var mer en maske/fake som du sier. Kanskje han er trist egentlig og sliter..kanskje han bare var mer ute etter noe lettvint måte å få seg sex på men fant ut at det ble litt for seriøst. Er så mange andre grunner jeg kommer på, men det blir jo bare spekulasjoner. Det er så å si egentlig ingen idag som har kun fokus på en person har jeg inntrykk av. Markedet er ganske ødelagt. Interessen daler like fort som du må på dass når du virkelig må. Skal jeg tippe noe her så tenker jeg at han bare mistet interessen "naturlig" fordi det tok for lang tid. Tindreskadet? ja..definitivt. Instant gratification heter det. Det har en enorm påvirkning på oss ubevisst idag. Jeg var i en lik situasjon for litt siden. Skrev lange meldinger..hver dag..romantisk for så oppleve det du opplevde. Totalt stille. Det kjentes ut som jeg fikk kappet av mine baller med en samuraisverd. Heldigvis har jeg baller av stål og såpass integritet som mann at jeg tenker: "Vet du hva...du fortjener faen meg ikke meg..pfff next please". Hmm.kanskje han har en mikrotiss på 0.5cm og fikk panikk?. Ja..det tror jeg ganske så sikkert på. Det må være derfor. Hilsen en som fortsatt er ute etter sin prinsesse, ei å holde hånden i hver morgen på frokostbordet..se henne i øynene..smile lurt..blunke og kysse og si jeg elsker deg før jeg hadde tatt henne oppetter veggen og gått på jobb ikledd dress og slips. Men..ja..begge kjønn er utrolig fæle mot hverandre idag. Hvor har det blitt av godheten. Sender deg en klem. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Avsnitt i hovedinnlegg ønskes. Anonymkode: b0000...b73 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avsnitt i hovedinnlegg ønskes. Anonymkode: b0000...b73 Enig. Slitsom å lese en vegg med tekst. Så jeg orket bare å lese et par linjer... Anonymkode: c2979...c57
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folkens; Jeg møtte en på en datingapp som jeg virkelig fant tonen med. Vi chattet hver eneste dag i timesvis før vi møttes etter 2 uker. Lang avstand. Han la ut om at han var genuin osv. Ble sjalu om jeg var ute på byen og meldte for å sjekke om jeg var kommet hjem. Så gikk vi på date. Fyren var veldig hyggelig og vi gikk lang tur og ut og spiste. Men han var veldig høflig og forsiktig i tilnærminger. Han avsluttet daten med å si at han likte meg veldig godt og gjerne ville treffe meg igjen. Fortsatte å sende meg meldinger samme kveld og hver dag etter i flere uker. Men pålogget datingapp innimellom la jeg merke til. Ting kom i veien for 2 date men han sendte meg bilder og var opptatt av at vi måtte holde kontakten og treffes igjen. Masse koselige meldinger fra han hver dag. Så plutselig ble det endring i kontaktmønsteret som jo er et dårlig tegn. Det gikk noen dager i mellom hver kontakt. Jeg ble de neste 2 ukene den som initierte all kontakt. Da var han veldig hyggelig når han svarte men fulgte ikke opp hverken med date eller flørting. Jeg gav opp! Han vet at jeg liker han for å si det sånn. La merke til at han hadde slettet seg på datingappene og antok han ikke hadde lyst/tid eller var opptatt med andre. Nå ser jeg derimot at han er aktiv igjen etter at jeg slettet mine. Nesten som om han vært redd for å bli oppdaget 😅 Altså; jeg skjønner jo at fyren fullstendig og HELT plutselig mistet interessen.. men dere; hvordan er det mulig å investere så mye tid, teksting, planer og fine ord i mange uker og så bare fade ut? Trengte vel ikke holde meg på gress så lenge hvis interessen var laber. Jeg var faktisk ikke i tvil om at han likte meg godt på måten han skrev til meg på og all kontakten fra han. Mannen er jo godt voksen.. var det kun for å være hyggelig? Trengte ikke mase på meg sent og tidlig og sende meg fine bilder av seg selv da vel..? Er han Oppmerksomhetssøkende? Vinglete? Tinderskadet og hele tiden på jakt etter bedre? Har hvertfall funnet ut at han er konfliktsky .. for han har aldri forklart meg hvorfor han bare sluttet å ta kontakt og ikke fulgte opp. Kan noen forklare meg hva som rører seg i folk når de oppfører seg på denne måten? For meg hadde det vært komplett umulig å oppføre meg slik. Eller fake en interesse på denne måten. Var såret., nå er jeg bare irritert på hele fyren ◦ Anonymkode: a485d...f20 Høres nesten ut som han fikk kalde føtter. Eller bare mistet interessen. Men jeg tror han helt klart var interessert i begynnelsen, så han har nok ikke faket det. Avstanden mellom dere er kanskje også av betydning. Kjipt men sånn er det. Drit i hele fyren å finn noen andre, det er så utrolig mange fine gutter å velge mellom der ute uansett. Anonymkode: 320a1...920
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Avstandsforhold går nesten aldri. Jeg begynte og date ei jente nå i over en måned, møttes på nyttår. Blir for mye skriving og tull, og det blir for mye mas, da mister man interessen. Anonymkode: 2c009...227
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Synes det virker som at enkelte menn kan gjøre hva som helst for å få sex først, og så fortsette å få det. Lange samtaler, søte meldinger, you name it, they give it. Mindre kontakt en stund, så mer, kan gjøre damer hekta. Kan hende han bare ombestemte seg også. Men ikke har guts til å være ærlig Anonymkode: ff41b...f95
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Dessverre opplevd det samme som deg, så er visst ikke så uvanlig. Nå er ikke jeg så kjent med markedet, pga jeg ikke har vært særlig mye singel i mitt liv, men lærer jo raskt åssen det fungerer der ute. Aldri om jeg skal vise meg sensitiv og følsom noensinne igjen. When in rome do as the romans do. Du må bare drite i følelser og leke med alle du også. Er bare sånn det er der ute. Anonymkode: 0788c...1c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå