Gå til innhold

Problem med spill (DS)

Fremhevede innlegg

Gjest Spilleren
Skrevet

Hei til alle spillere, og spesielt datakyndige!

Jeg har et problem. Når jeg spiller Dungeon Siege på min bruker (har Windows XP) så "flasher" spiller hele tiden. Altså et lite kort mørkt blink som gjentas hele tiden. Dette skjer ikke når man spiller Dungeon Siege pålogget som noen av de andre brukerene.

Jeg tenkte først at jeg hadde en annen innstilling (Options|Video) enn de andre, men det var det ikke. Så tenkte vi at det i min bruker var det noen program som går i bakgrunnen som de andre ikke hadde, men nei, ikke det heller. Jeg har lest på nettet om vanlige problem med DS, og fant ikke dette problemet.

Vi aner ikke hva det kan være, og lurer på: Noen som har anelse om hva problemet kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Er brukeren din en "begrenset bruker" i forhold til de andre som er datamaskinadministratorer?

2. Er det andre personer pålogget på maskinen når du prøver å spille?

(I XP kan flere være pålogget samtidig.)

.

Gjest Spilleren
Skrevet

1. Nei, jeg har ikke begrenset adgang. Både jeg og mannen har administratorrettigheter.

2. Begge deler. Har tenkt på det nå i ettertid og for sikkerhets skyld dobbelsjekket jeg, men problemet er der selv om det bare er jeg som er pålogget, eller om en av de andre eller alle er pålogget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...