AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Noen her som med psoriasis som har fått dekt sydentur? Hvor mye psoriasis må man ha for å få være med på en slik behandlingsreiser? Anonymkode: 25b62...d6c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 En venn av meg fikk det, ihvertfall. Han hadde utslett over hele kroppen. Vet ikke hva som kreves, da. Anonymkode: 9d73a...ed2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Som voksen er det vanskelig å få dekt. Er lettere for barn. Samme hvor ille eksemen min er, så får jeg beskjed om at jeg får ikke dekt tur, siden jeg er voksen. Men jeg regner med at det finnes noen unntak. Jeg er jo jevnlig på rikshospitalet, og noen få ganger der har jeg sett tilfeller så ille, at jeg tenker jeg er heldig som ikke er verre. Anonymkode: 9af32...992
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Takk for svar begge to. Har vel egentlig tenkt at jeg ikke har nok,men greit å undersøke Anonymkode: 25b62...d6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå