Gå til innhold

Noen som har tatt bukplastikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått dato for bukplastikk med sammensying av magemuskler. Men nå har det seg slik at jeg skal ha konfirmasjon for min sønn 3.5 uke etterpå. Skal ha selskapet selv, jeg er alene med ungene, men har god hjelp i annen familie. 

Jeg lurer på om jeg bør utsette operasjonen. Kan jeg gå med bunad en hel dag? Stå oppreist? Organisere mat og drikke mm?

Jeg har egentlig skrevet en mail og bedt om senere dato, men så kom jeg på at kanskje noen her har erfaring?

Anonymkode: cc363...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville utsatt buk til etter komfirmasjon :) 

blir fort hoven og oppblåst etter operasjon og jeg sydde ikke magemuskler men hadde store smerter i 1-1,5 uke og gikk krokbøyd i 2 uker og med krok rygg så ble det låsning som kiropraktor måtte løsne opp 😅 

Anonymkode: 11354...306

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har endelig fått dato for bukplastikk med sammensying av magemuskler. Men nå har det seg slik at jeg skal ha konfirmasjon for min sønn 3.5 uke etterpå. Skal ha selskapet selv, jeg er alene med ungene, men har god hjelp i annen familie. 

Jeg lurer på om jeg bør utsette operasjonen. Kan jeg gå med bunad en hel dag? Stå oppreist? Organisere mat og drikke mm?

Jeg har egentlig skrevet en mail og bedt om senere dato, men så kom jeg på at kanskje noen her har erfaring?

Anonymkode: cc363...25d

Jeg har ikke operert selv, men kjenner flere som har tatt bukplastikk, inkl en daværende samboer. De hadde iallefall ikke vært i stand til å gjennomføre en konfirmasjon så kort tid etter, men det er jo veldig individuelt hvordan formen blir. 

Det finnes forresten en gruppe på Facebook som er veldig aktiv ang dette, vil tro du får bedre svar der. Om du søker på bukplastikk får du den nok opp. 

Masse lykke til med operasjonen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...