AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #21 Skrevet 26. januar 2022 Er mammaen din utro eller har du bare ordlagt deg feil? Anonymkode: ef1b9...a6e
Gjest Smeltemann Skrevet 30. januar 2022 #22 Skrevet 30. januar 2022 Din mor er vel kåt og vil kose seg. Hva er galt med det.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #23 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 8.16): Du virker ikke direkte smart,om han er en gift mann,så trenger da ikke hun å være gift! Du skriver at "da er hun altså gift"????? Virker som du har litt tungt for det,så jeg kan forklare enkelt for deg, hvis du er single,og er utro med en gift mann......så er du fortsatt single. Håper du skjønte det nå 🙂 Anonymkode: fc5f9...e7c Du kan ikke være utro som single. U-tro betyr å ikke være tro mot den du har en forpliktelse til. Hun har et forhold til en gift mann, han er utro. Anonymkode: ca350...94b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #24 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 8.33): Unn nå mora di denne flukten fra hverdagen. Når du får levd litt selv, så får du kanskje et mer balansert syn på utroskap, og hvordan det kan skje, fra begge sider. Anonymkode: bcfef...5f6 Det kan vel også hende man blir enda mer imot utroskap når man får "levd litt". For min del forstår jeg at det kan skje. Men det er aldri akseptabelt. Spesielt ikke når det foregår over tid og man aldri sier noe til partneren! Det synes jeg er helt fælt å gjøre mot noen. Ville ikke "unne" verken moren min eller noen andre å bedra noen eller være med i noen andres bedrag. Tvert imot ville jeg blitt utrolig skuffet hvis jeg fant ut at en person jeg ser så opp til var med på noe sånt. Anonymkode: e6749...99d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #25 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 9.05): Han må da klare å ta ansvar over sin egen kuk. Homewrecker er han selv. Merkelig at noen mener, at den utenfor ekteskapet han ansvar for et ekteskap som ikke er deres. Anonymkode: 2dc0f...abd Det er han som har ansvaret for ekteskapet, men når han gjør som han gjør er han direkte ekkel. Skjønner ikke at ikke alle blir avtent av det. Og selv om han er den med ansvar for ekteskapet sitt, betyr det ikke at det ikke kan være galt det man gjør også. Man involverer seg jo i et svik mot en uskyldig person. Anonymkode: e6749...99d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #26 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 20.48): Altså, veit ikke hvor jeg skal legge tråden. I dag betrodde mamma seg til meg. Hun er i slutten av femtiårene, og ligger med en gift fyr. De bor visst alltid på hotell… Mamma ligger med en gift fyr. Fy faen! Æsj! Hvorfor måtte hun fortelle det til meg? Dere kvinner som er " den andre kvinnen" har dere ikke dårlig samvittighet? Forstår ikke hvordan noen kan gjøre slikt og skjønner ikke at folk i forhold er utro. Hva er vitsen i femti og sekstiårene? Alle dere der ute som er utro eller ligger med noen i forhold, skam dere. Anonymkode: f7754...753 Du får kontakte barnevernet. Anonymkode: 496d1...c37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå