Gå til innhold

Mamma er utro med en gift mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, veit ikke hvor jeg skal legge tråden. 

I dag betrodde mamma seg til meg. Hun er i slutten av femtiårene, og ligger med en gift fyr. De bor visst alltid på hotell… Mamma ligger med en gift fyr. Fy faen! Æsj! Hvorfor måtte hun fortelle det til meg? Dere kvinner som er " den andre kvinnen" har dere ikke dårlig samvittighet? Forstår ikke hvordan noen kan gjøre slikt og skjønner ikke at folk i forhold er utro. Hva er vitsen i femti og sekstiårene? Alle dere der ute som er utro eller ligger med noen i forhold, skam dere. 

Anonymkode: f7754...753

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Altså, veit ikke hvor jeg skal legge tråden. 

I dag betrodde mamma seg til meg. Hun er i slutten av femtiårene, og ligger med en gift fyr. De bor visst alltid på hotell… Mamma ligger med en gift fyr. Fy faen! Æsj! Hvorfor måtte hun fortelle det til meg? Dere kvinner som er " den andre kvinnen" har dere ikke dårlig samvittighet? Forstår ikke hvordan noen kan gjøre slikt og skjønner ikke at folk i forhold er utro. Hva er vitsen i femti og sekstiårene? Alle dere der ute som er utro eller ligger med noen i forhold, skam dere. 

Jeg er enig med deg, jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe slik og klarer å leve med det. 

Det var dessuten fullstendig feil av moren din å dele dette med sin datter!

• Liker 10
Skrevet

Æsj! Hadde dette vært min mor, hadde jeg mistet all respekt for henne, og kuttet kontakten med henne. Noe så motbydelig og ekkelt. 🤮

Tror faktisk jeg hadde latet som ingenting først, funnet ut hvem kona var, og «sladret» til henne. Deretter kuttet kontakten.

Anonymkode: 9a27a...83d

• Liker 1
Skrevet

Jeg veit ikke hvorfor hun delte dette med deg, men tenker at dette er noe du egentlig ikke skal legge deg opp i. Altså hvorfor delte hun det egentlig?! Hun prøver kanskje å komme seg ut av det, men klarer ikke? 🤷‍♀️

Anonymkode: f1600...818

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor måtte hun fortelle det til meg? 

Det burde hun ikke gjort.

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dere kvinner som er " den andre kvinnen" har dere ikke dårlig samvittighet? 

Moren din burde være voksen til å finne ut av dette selv, men jeg antar hun da ikke er gift?

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva er vitsen i femti og sekstiårene? 

Hva har det med saken å gjøre? Mener du at det er mer akseptabelt i andre aldersgrupper? Eller mener du man burde slutte å pule når man har passert 50?

• Liker 4
Skrevet

Hva er vitsen i femti og seksti årene? Verken mer eller mindre enn i f.eks tjueårene eller førtiårene vil jeg tro. Eventuelle barn er jo forhåpentligvis flyttet ut og klarer seg selv, så det er jo heller ikke et hensyn man behøver å ta i den alderen.

Når det angår den gifte mannen, er det jo en ganske så stor mulighet for at kona hans har mistet lysten. Mens mannen tydeligvis har både lyst og evne intakt. Så da ser jeg egentlig ikke noe problem med det de driver med. 

Jeg er selv i omtrent samme aldersgruppe, og anser meg overhodet ikke ferdig med sexlivet med det første.......

Anonymkode: fc8d9...fed

• Liker 3
Skrevet

Da er hun altså gift, ettersom hun «er utro med en gift mann»? I så fall er du et troll.

Anonymkode: 85177...8d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da er hun altså gift, ettersom hun «er utro med en gift mann»? I så fall er du et troll.

Anonymkode: 85177...8d9

Du virker ikke direkte smart,om han er en gift mann,så trenger da ikke hun å være gift! Du skriver at "da er hun altså gift"????? Virker som du har litt tungt for det,så jeg kan forklare enkelt for deg, hvis du er single,og er utro med en gift mann......så er du fortsatt single. Håper du skjønte det nå 🙂

Anonymkode: fc5f9...e7c

Skrevet

Hvorfor spør du ikke din mor? Hun kan jo svare for sin situasjon, så kan det hende du oppnår en form for sympati eller forståelse ned henne. Eller ikke... Uansett, det er mye bedre at du spør din mor, hun kan svare deg ut ifra sin situasjon. Alle har sin unike situasjon, så det er mange svar her, men ingen fasitsvar. 

Anonymkode: 2a53e...a46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker ikke direkte smart,om han er en gift mann,så trenger da ikke hun å være gift! Du skriver at "da er hun altså gift"????? Virker som du har litt tungt for det,så jeg kan forklare enkelt for deg, hvis du er single,og er utro med en gift mann......så er du fortsatt single. Håper du skjønte det nå 🙂

Du kan ikke være utro hvis du er singel. Ts skriver at "Mamma er utro". Hvem er hun da utro mot hvis hun er singel? 

Anonymkode: ea410...ab6

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man er fortsatt singel, men ikke utro med en gift mann. Det er den gifte mannen som er utro. 

Anonymkode: 2a53e...a46

• Liker 4
Skrevet

Unn nå mora di denne flukten fra hverdagen. Når du får levd litt selv, så får du kanskje et mer balansert syn på utroskap, og hvordan det kan skje, fra begge sider.  

Anonymkode: bcfef...5f6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Lurer på hvem som er smart ? Vanskelig å være utro som singel vel😂

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Nei vi har ikke dårlig samvittighet å ligge med en gift mann. Det er hans ansvar å ta vare på sitt ekteskap. Å ha sex når man er 50, er 200 ganger bedre om man er 20. din mor har nok følelser for denne mannen desverre, siden hun fortalte det til deg. Før eller senere får nok moren din kjærlighetssorg også. Jeg føler med moren din desverre. Jeg vet hva hun skal igjennom.

Anonymkode: 2dc0f...abd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei vi har ikke dårlig samvittighet å ligge med en gift mann. Det er hans ansvar å ta vare på sitt ekteskap.

Hvis du ikke vet at vedkommende er gift nei da er han som løy, men hvis du vet at vedkommende er gift da er du en homewrecker og da bør du ha dårlig samvittighet.

Du er også voksen og er med på det du også så faen ikke avskriv noe ansvar her hvis du vet at noen er gift og du hopper på pikken hans gjelder dobbelt hvis du kjenner partneren hans.

Anonymkode: e67a9...57d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du ikke vet at vedkommende er gift nei da er han som løy, men hvis du vet at vedkommende er gift da er du en homewrecker og da bør du ha dårlig samvittighet.

Du er også voksen og er med på det du også så faen ikke avskriv noe ansvar her hvis du vet at noen er gift og du hopper på pikken hans gjelder dobbelt hvis du kjenner partneren hans.

Anonymkode: e67a9...57d

Han må da klare å ta ansvar over sin egen kuk. Homewrecker er han selv. Merkelig at noen mener, at den utenfor ekteskapet han ansvar for et ekteskap som ikke er deres. 

Anonymkode: 2dc0f...abd

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 8.16):

😅

Anonymkode: ef1b9...a6e

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...