Gå til innhold

Valgte du Pfizer eller Moderna som booster?

Meadow

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre at man kan velge i min kommune. 

Jeg er over 30 og har to doser Pfizer fra før, så jeg innbiller meg at det er tryggest, men jeg er usikker. 

Hva valgte dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde to doser Pfizer, valgte Moderna som booster. Ingen spesiell grunn, men rett og slett for å ha litt av begge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVIS jeg skulle tatt en tredje dose (noe jeg ikke skal) hadde jeg gått for det tryggeste, som er Pfizer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariama

Hadde 2 x Pfizer, valgte Moderna som også var det jeg fikk anbefalt.

Mener kombinasjon gir bredere beskyttelse, men anbefaler å sjekke det selv hos FHI/Helse-Norge altså :) 

Endret av mariama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 x pfizer. Men ble ganske dårlig etter 3 dosen. 2 dager med feber, redusert form og veldig vondt i armen. 
Blir ikke flere doser her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ringhalelemur

Jeg visste ikke at jeg kunne velge før jeg sto der og hadde time om fire minutter. Så valgte Pfizer siden jeg hadde fått det begge de to forrige gangene. Vet det skal være bra med to av hver, men valgte den samme som jeg har hatt fordi jeg ikke har fått noen nevneverdige bivirkninger av den. Fikk dessuten beskjed der om at pfizer nå anbefales til alle under 30, og jeg er ikke så mye over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (3 timer siden):

Jeg har fått høre at man kan velge i min kommune. 

Jeg er over 30 og har to doser Pfizer fra før, så jeg innbiller meg at det er tryggest, men jeg er usikker. 

Hva valgte dere? 

fikk pfizer. Fikk ikke velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...