Easypeasy Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Mitt eldste barn har fått korona, er det sånn at mitt andre barn må i karantene da? Han har kun fått en dose vaksine. Jeg må ikke i karantene pga kristisk helsepersonell og har tatt boosterdosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Ja, hustandsmedlemmer skal i karantene. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/befolkningen/narkontakter-og-smittekarantene/ Endret 24. januar 2022 av Anonymsis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Ja, han må i karantene i 14 dager. Hvis han er trippelvaksinert eller har hatt covid for mindre enn 3 mnd siden, er han fritatt karantene hvis han tester seg hver morgen før skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2022 #4 Del Skrevet 24. januar 2022 2 timer senere: karantenekravet for husstandsmedlemmer er fjernet til fordel for daglig testing! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Teatrica skrev (2 timer siden): 2 timer senere: karantenekravet for husstandsmedlemmer er fjernet til fordel for daglig testing! Tror ikke de reglene blir gjeldende før 26.januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 Ab_naturals skrev (1 minutt siden): Tror ikke de reglene blir gjeldende før 26.januar. Nei nei, det er nå så... men så er det ett døgn til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg