AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hei, Jeg jobber med å legge på meg. Har i samarbeid med ernæringsfysiolog en kostplan jeg følger som til nå har vært på 2600 kcal ca. Jeg veier meg én gang i uken, på mandager. På tirsdag forrige uke fikk jeg kraftig diaré, føler jeg tømte hele fordøyelsessystemet mitt. Etter dette kjenner jeg tydelig at magen er mye «mindre» enn vanlig og at kroppen er tom. I dag da jeg veide meg hadde jeg gått ned 200 gram selv om jeg har fulgt kostplanen. Hvor mye tror dere denne diaréen på tirsdag har påvirket vekten min? Da tenker jeg både på opptak av næringen, men også det at noe av grunnen til at jeg veier mindre rett og slett må være fordi jeg har mindre avføring i kroppen, tenker jeg selv i hvert fall? For ernæringsfysiologen ønsker nå selvfølgelig å øke kostplanen, hvilket jeg er enig i, men jeg bare tror at den vektnedgangen jeg har hatt denne uken ikke kan være helt reell når hele systemet er tømt, og at jeg kanskje ikke hadde gått ned hvis jeg ikke hadde hatt diaré? Hva tenker dere? Anonymkode: 363df...59d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå