Gå til innhold

Diskré vise interesse for en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan flørte og vise interesse på en diskré måte?

Bortsett fra smil og blikkontakt?

Anonymkode: a8bc9...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske mye fokus på at menn ikke skal tolke vennlighet som interesse, så du bør nok ty til hardere skyts enn smil i allefall. Dvs diskret flørting er egentlig ikke nok.

Smiling og lett berøring er en bra start, så må du følge opp med å si det rett ut på en eller annen måte. "Jeg liker deg", eller "vil du møtes for kaffe en dag?"

Anonymkode: d44ef...d9f

• Liker 3
Skrevet

Enkle komplimenter, typ den kledde deg, det var pent gjort, det var godt sagt. 

Anonymkode: ea0c8...326

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enkle komplimenter, typ den kledde deg, det var pent gjort, det var godt sagt. 

Anonymkode: ea0c8...326

Nei nei nei. Dette er bare vennlighet og skal ikke tolkes som flørting eller interesse.

Anonymkode: 0d821...db5

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær diskré. Har fått høre av menn at de syns det er ekstremt vanskelig å tolke diskré flørting, og at de ofte ikke engang forstod at de ble flørtet med. Hvis du er interessert, vær heller litt frampå!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan flørte og vise interesse på en diskré måte?

Bortsett fra smil og blikkontakt?

Anonymkode: a8bc9...e77

Hvis du ønsker å oppnå noe med flørtingen bør du nok legge bort enhver tanke om diskresjon.

Menn generelt er ikke hverken observante eller flinke til å tolke, i motsetning til kvinner. Er du diskret kan du ikke regne med at han nødvendigvis engang oppfatter flørtingen din, og selv om han oppfatter den er det ikke sikkert at han forstår.

Skal du være "diskret" når du flørter med en mann bør du heller f.eks late som om du sier mer enn du mente å si. Altså noe som skamløst avslører at du synes han er attraktiv, men deretter kanskje le litt flau av at du kunne finne på å si noe sånt.

De fleste menn trenger noe som nok for kvinner nærmest virker som et kakk i knollen for å våkne.

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, ClausSaus said:

Hvis du ønsker å oppnå noe med flørtingen bør du nok legge bort enhver tanke om diskresjon.

Menn generelt er ikke hverken observante eller flinke til å tolke, i motsetning til kvinner. Er du diskret kan du ikke regne med at han nødvendigvis engang oppfatter flørtingen din, og selv om han oppfatter den er det ikke sikkert at han forstår.

Skal du være "diskret" når du flørter med en mann bør du heller f.eks late som om du sier mer enn du mente å si. Altså noe som skamløst avslører at du synes han er attraktiv, men deretter kanskje le litt flau av at du kunne finne på å si noe sånt.

De fleste menn trenger noe som nok for kvinner nærmest virker som et kakk i knollen for å våkne.

Uenig. Opplever at menn er innbilske. De tror jo jeg er interesser bare jeg snakker med dem f.eks på bussen eller på byen. 

Anonymkode: da127...ef1

Skrevet
Crema skrev (3 timer siden):

Ikke vær diskré. Har fått høre av menn at de syns det er ekstremt vanskelig å tolke diskré flørting, og at de ofte ikke engang forstod at de ble flørtet med. Hvis du er interessert, vær heller litt frampå!

Veldig enig. Målet er åpenbart å la en kar få vite at hun liker ham. "Jeg liker deg", er da verdens beste fremgangsmåte. Sier noen til meg at de synes jeg har en fin skjorte, så betyr det for meg at de liker skjorta mi. 

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (3 timer siden):

😂

"Jeg kunne godt tenke meg å bli mer kjent med deg"     

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...