Xstrella Skrevet 3. mai 2022 #401 Del Skrevet 3. mai 2022 Forstår ikke at de klarer å høre på den tilgjorte babystemmen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 3. mai 2022 #402 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg likte Linni helt til jeg så serien Tigerstaden som gikk for rundt 10 år siden. Der så man veldig godt hennes negative sider. De andre jentene som var med i serien stilte godt forberedte til shoots, Linni var som regel alltid for sen så alle måtte vente henne. Mens de andre hadde pakket med seg det de fikk beskjed om kom hun nærmest tomhendt og hadde glemt ut alt. Hun var også den som slengte desidert mest dritt. Så fikk ordentlig avsmak på henne. Jeg har også en bekjent som er god venn med niesa hennes (dattera til broren hennes) og inntrykket mitt ble ikke akkurat noe bedre etter å ha hørt hva hun har å si om dama. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 3. mai 2022 #403 Del Skrevet 3. mai 2022 mye spill for galleriet ja. tror ikke på noe som kommer ut av munnen hennes. hun og sofie elise er fakeste influenserne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. mai 2022 #404 Del Skrevet 3. mai 2022 non_stop skrev (5 timer siden): Jeg likte Linni helt til jeg så serien Tigerstaden som gikk for rundt 10 år siden. Der så man veldig godt hennes negative sider. De andre jentene som var med i serien stilte godt forberedte til shoots, Linni var som regel alltid for sen så alle måtte vente henne. Mens de andre hadde pakket med seg det de fikk beskjed om kom hun nærmest tomhendt og hadde glemt ut alt. Hun var også den som slengte desidert mest dritt. Så fikk ordentlig avsmak på henne. Jeg har også en bekjent som er god venn med niesa hennes (dattera til broren hennes) og inntrykket mitt ble ikke akkurat noe bedre etter å ha hørt hva hun har å si om dama. Er ikke sjokkert. De som spiller søt og snill med alle er det som regel ikke. Hun elsker alle og skal kose og klemme på de. Jeg tror hun klynger seg til menn fordi hun ikke har så mange venninner. Det blir for mye pluss hun flørter med alle hun ser. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. mai 2022 #405 Del Skrevet 8. mai 2022 non_stop skrev (På 3.5.2022 den 16.56): Jeg likte Linni helt til jeg så serien Tigerstaden som gikk for rundt 10 år siden. Der så man veldig godt hennes negative sider. De andre jentene som var med i serien stilte godt forberedte til shoots, Linni var som regel alltid for sen så alle måtte vente henne. Mens de andre hadde pakket med seg det de fikk beskjed om kom hun nærmest tomhendt og hadde glemt ut alt. Hun var også den som slengte desidert mest dritt. Så fikk ordentlig avsmak på henne. Jeg har også en bekjent som er god venn med niesa hennes (dattera til broren hennes) og inntrykket mitt ble ikke akkurat noe bedre etter å ha hørt hva hun har å si om dama. Kan jeg spørre om hva hun sa? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 9. mai 2022 #406 Del Skrevet 9. mai 2022 NewStart87 skrev (På 8.5.2022 den 15.12): Kan jeg spørre om hva hun sa? Begge sesongene ligger på TV2 Play ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. mai 2022 #407 Del Skrevet 10. mai 2022 A4. skrev (22 timer siden): Begge sesongene ligger på TV2 Play ☺️ Jeg tror hun tenkte på felles venner privat Jeg ser i siste episode at Morten fikk kjeft for å ha brukt 1,5 time på å svare på en sms. Da skjønner du hvor slitsom dama er å bo med. Tror både Birger og Rolf Erik kan bedre lol 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. mai 2022 #408 Del Skrevet 11. mai 2022 Ifølge exen hennes, er hun sykelig sjalu, så ille at han fikk ikke lov til å trene på studio, og hun driver med sexnekt for å få viljen sin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. mai 2022 #409 Del Skrevet 11. mai 2022 Spoiler Ytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abcdefu Skrevet 11. mai 2022 #410 Del Skrevet 11. mai 2022 KrXs skrev (4 timer siden): Ifølge exen hennes, er hun sykelig sjalu, så ille at han fikk ikke lov til å trene på studio, og hun driver med sexnekt for å få viljen sin. Omg for ei dame 😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 12. mai 2022 #411 Del Skrevet 12. mai 2022 KrXs skrev (20 timer siden): Ifølge exen hennes, er hun sykelig sjalu, så ille at han fikk ikke lov til å trene på studio, og hun driver med sexnekt for å få viljen sin. Kilde? Virker dumt å være sykelig sjalu når hun selv er verdens beste bestevenn med absolutt alle menn (og kvinner) hun møter…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 12. mai 2022 #412 Del Skrevet 12. mai 2022 kilden er exen hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 12. mai 2022 #413 Del Skrevet 12. mai 2022 tro det eller ei, men det finnes folk IRL som kjenner exer av henne personlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 12. mai 2022 #414 Del Skrevet 12. mai 2022 KrXs skrev (18 minutter siden): tro det eller ei, men det finnes folk IRL som kjenner exer av henne personlig. Hun har flere exer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 12. mai 2022 #415 Del Skrevet 12. mai 2022 joda det har hun, men jeg gidder ikke nevne navn. det er opp til de som leser her om de tror på det eller ikke. ikke så viktig for meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 12. mai 2022 #416 Del Skrevet 12. mai 2022 Beyblade skrev (14 timer siden): Kilde? Virker dumt å være sykelig sjalu når hun selv er verdens beste bestevenn med absolutt alle menn (og kvinner) hun møter…? Litt off topic, men eksen min var sånn mot andre kvinner som Linni er mot menn, men han var sykelig sjalu, så det er absolutt mulig å være sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 12. mai 2022 #417 Del Skrevet 12. mai 2022 NewStart87 skrev (4 timer siden): Litt off topic, men eksen min var sånn mot andre kvinner som Linni er mot menn, men han var sykelig sjalu, så det er absolutt mulig å være sånn. Ja, absolutt. Mente ikke at det ikke var mulig. Mente at det er tullete av henne å være sykelig sjalu (om det er sant - vi VET jo ikke) når hun har såpass tette bånd og vennskap med masse folk av det motsatte kjønn😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 12. mai 2022 #418 Del Skrevet 12. mai 2022 KrXs skrev (12 timer siden): joda det har hun, men jeg gidder ikke nevne navn. det er opp til de som leser her om de tror på det eller ikke. ikke så viktig for meg. Så greit 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 15. mai 2022 #419 Del Skrevet 15. mai 2022 Beyblade skrev (På 12.5.2022 den 21.22): Så greit 😃 Du hadde foretrukket om når man skulle sladre, så bruker man fullt navn på kilden? Uenig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. mai 2022 #420 Del Skrevet 15. mai 2022 Det hadde jo ikke vært mulig å verifisere kilden min heller, om man ikke kjenner den personlig selv. Det eneste som hadde skjedd med det er at min kilde ikke ville fått vite noe mer fra folk om jeg utleverte denne. jeg har ikke noe forhold til linni, men det har jeg til kilden, så rimelig idiotisk a meg å avsløre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå