mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hei. Jeg er sjokkert, fyfaen. Jeg har gått opp masse i vekt etter at jeg startet på medisinen tolvon, uten at jeg har tenkt over det. Og da på mage. Jeg trener og spiser akkurat det samme som før. Flere som har opplevd det?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Anbefaler deg å sette deg inn i bivirkninger før du begynner på medikamenter. Anonymkode: edeaa...96c 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Kutt den ut og prøv noe annet da Anonymkode: 3f88e...ff3
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anbefaler deg å sette deg inn i bivirkninger før du begynner på medikamenter. Anonymkode: edeaa...96c Jeg vet at vektøkning kan være bivirkning , men hvordan kan jeg gå opp i vekt når jeg ikke spiser mer?
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kutt den ut og prøv noe annet da Anonymkode: 3f88e...ff3 Er ikke noe annet jeg kan prøve nå dessverre.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 mellomtomater67 skrev (1 minutt siden): Jeg vet at vektøkning kan være bivirkning , men hvordan kan jeg gå opp i vekt når jeg ikke spiser mer? Hormonpåvirkning. Anonymkode: 6ca91...504
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Hormonpåvirkning og du spiser også mer. Anonymkode: 78d4e...074
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hormonpåvirkning og du spiser også mer. Anonymkode: 78d4e...074 Hva vil hormonpåvirkning si? Spiser ikke noe mer enn før, spiste til og med mer søtsaker før og var tynnere.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Jeg har ikke erfaring med denne medisinen, dessverre, men hvor mye har du gått opp? Over hvor lang tid? Det varierer så mye hva noen synes er grusom vektøkning. For noen vil det være grusomt å gå opp 5 kg... Men det er kanskje verdt det å ha litt ekstra fett på kroppen i en periode hvis medisinene hjelper? Hva er alternativet, liksom? Man behøver jo behandling. Det skal være sunnere å ligge i øvre del av det som er normalvekt, enn å være undervektig, for eksempel. Vet ikke om det kan være en trøst. Anonymkode: bbb6f...691 1
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke erfaring med denne medisinen, dessverre, men hvor mye har du gått opp? Over hvor lang tid? Det varierer så mye hva noen synes er grusom vektøkning. For noen vil det være grusomt å gå opp 5 kg... Men det er kanskje verdt det å ha litt ekstra fett på kroppen i en periode hvis medisinene hjelper? Hva er alternativet, liksom? Man behøver jo behandling. Det skal være sunnere å ligge i øvre del av det som er normalvekt, enn å være undervektig, for eksempel. Vet ikke om det kan være en trøst. Anonymkode: bbb6f...691 Medisinen hjelper ikke engang, sover ikke av den, så vurderer å bare slutte. Gått opp ca 10 kg, og virker som jeg går opp mer jo lengre jeg tar den. Begynte med den for litt over 1 mnd siden.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Skrevet 24. januar 2022 Gått opp ti kg på en måned? Det høres ekstremt ut. Kan det være vann i kroppen? Jeg har merket at jeg kan få vann i kroppen av Tolvon, i tillegg til at jeg går opp i vekt, men da snakker vi om opp 5 kg på et år. Anonymkode: ab7ea...b05
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gått opp ti kg på en måned? Det høres ekstremt ut. Kan det være vann i kroppen? Jeg har merket at jeg kan få vann i kroppen av Tolvon, i tillegg til at jeg går opp i vekt, men da snakker vi om opp 5 kg på et år. Anonymkode: ab7ea...b05 Tror kanskje det er vann i kroppen ja. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 Om det er for søvn, har du prøve Vallergan (np heter de vel Alimemazin) og Imovane? Jeg går på de sammen (kun halv Imovane noen dager i uken for å ikke bli avhengig. Sover så godt på det. Og jeg var normalt stoooore søvnproblem. Anonymkode: 0f758...aeb
mellomtomater67 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om det er for søvn, har du prøve Vallergan (np heter de vel Alimemazin) og Imovane? Jeg går på de sammen (kun halv Imovane noen dager i uken for å ikke bli avhengig. Sover så godt på det. Og jeg var normalt stoooore søvnproblem. Anonymkode: 0f758...aeb Har enda ikke prøvd alimemazin, hører det er ganske mildt, så tenkte at det ikke funket når jeg har prøvd mye sterkere tabletter uten effekt. Imovane funker ikke og det vil helst ikke bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå