Gå til innhold

Mitt barn er svært begavet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig stolt av hen! Det må jeg få sagt høyt og skrevet. Min 2,5 åring kan alfabetet, telle til 50, sykle på 2 hjuls sykkel og hoppe i hoppetau. Er det noen andre som har begavede barn her?💛

Anonymkode: e38f0...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2,5 åring kan forstå og prate tre språk uten aksent. Men er dessverre helt gjennomsnittlig.

Anonymkode: 1f745...2d7

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er så utrolig stolt av hen! Det må jeg få sagt høyt og skrevet. Min 2,5 åring kan alfabetet, telle til 50, sykle på 2 hjuls sykkel og hoppe i hoppetau. Er det noen andre som har begavede barn her?💛

Ønsker deg alt godt. Ikke minst med tanke på alle svarene du får ;)

Mitt ene barn var også som ditt, nå er hen over 30 år og helt "normal". 

Og husk, du skal ikke tro du er noe, og enda bedre, ikke vær stolt av barna dine 😄 Her på KG gjelder nemlig Janteloven. 

Anonymkode: d10ef...25b

• Liker 8
Skrevet

Nei, min er 3 år og helt gjennomsnittlig. For et geni du har produsert, min kan ikke noe av det du ramser opp. 

Anonymkode: 4896f...0f9

• Liker 3
Skrevet

Min er 3 år og har nylig gjennomført en mastergrad. Mulig det er normalt og at jeg ikke klarer se objektivt på det, men kjenner meg litt stolt:)

Anonymkode: 451fb...19a

• Liker 33
Skrevet

Så gøy. Håper det viser seg du har en skikkelig fremlig en når årene går også. En trenger alle fordelene en kan ha i denne jungel.

Anonymkode: 70997...5fd

Skrevet

Min datter er 1 år og lærte seg å overleve blandt ville dyr som tarzan før hun kunne gå ❤️ 

Anonymkode: f612f...62c

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er stolt, så spennende det blir å se hen utvikle seg videre! 

• Liker 4
Skrevet

Min sønn på fem har lært seg å knipse, rulle tunge og plystre siste måneden 🙌🏻

Anonymkode: b65a3...df1

• Liker 2
Skrevet

Lillemann på 5 mnd disket opp med biff Wellington til frokost idag. Han hadde evne til å skjønne at mamma var sliten etter han har hatt fest i hele natt.

Så tror det er helt normalt. 2 åringen her vasket ned hele huset før barnehagen, det gjør hen hver mandag.

Anonymkode: fdeb3...908

• Liker 19
Skrevet
Crema skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du er stolt, så spennende det blir å se hen utvikle seg videre! 

Jeg er veldig stolt. Vi føler virkelig vi har produsert noe som en gang vil noe stort. Hen hopper tau til barnehagen så det er ganske koselig💛🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lillemann på 5 mnd disket opp med biff Wellington til frokost idag. Han hadde evne til å skjønne at mamma var sliten etter han har hatt fest i hele natt.

Så tror det er helt normalt. 2 åringen her vasket ned hele huset før barnehagen, det gjør hen hver mandag.

Anonymkode: fdeb3...908

Jøss. Det var imponerende selvom jeg ikke tror på deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ønsker deg alt godt. Ikke minst med tanke på alle svarene du får ;)

Mitt ene barn var også som ditt, nå er hen over 30 år og helt "normal". 

Og husk, du skal ikke tro du er noe, og enda bedre, ikke vær stolt av barna dine 😄 Her på KG gjelder nemlig Janteloven. 

Anonymkode: d10ef...25b

Takk. Det merkes allerede😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min 2,5 åring kan forstå og prate tre språk uten aksent. Men er dessverre helt gjennomsnittlig.

Anonymkode: 1f745...2d7

Hvilke språk? Min også nemmelig🥰

Skrevet

Det er derfor man bør ha partner og/eller engasjerte besteforeldre. Fordi de er egentlig de eneste som synes sånt er gøy å høre og snakke om 😅

Anonymkode: 63953...6bf

• Liker 9
Skrevet

Ingen av mine to sønner har kunnet sykle eller hoppe tau i den alderen! Alfabetet kunne de jo, men ingen av dem lærte å lese før de var 4. (Altså lese flytende, stave sammen ord kunne de jo før det.) Vel, nå har jeg en som er mensa medlem, 28 år, 4 bachelorgrader pluss en master. Han er utdannet språkforsker, men jobber med data.. (Som er en av bachelorgradene) Han snakker  og skriver fem språk flytende, men kan gjøre seg greit forstått på en del andre språk også.  Men han lærte faktisk ikke å sykle før han var nesten 7 år gammel 😮 . 

Jeg skjønner du er stolt, men vet du hva? Når ungene er så små spiller det egentlig ingen rolle! Det går seg til over tid med så og si alle!  Min yngste går på ungdomsskolen, og er vel en helt normal fyr - men med sort belte i kampsport, og ingen karakterer lavere enn 4.  Han syklet tidlig, og kan faktisk vifte med ørene🤣 . Det startet han med som 3 åring, og så plystrer  han.. Hele tiden, konstant..

Anonymkode: 7ecdb...8b1

• Liker 6
Gjest Hottentått
Skrevet

Min 5 åring skulle egentlig begynt på skolen nå til høsten 2022, men har allerede kommet over halvveis i 3.klasse. Sprekker av stolthet ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan være tegn på en diagnose det der.

Anonymkode: eb76f...c65

• Liker 4
Skrevet

Kjempebra! Bare husk at det er viktigere at barnet lærer å regulere følelsene ordentlig enn hva de kan i tidlig alder. De vil alltid klare å lære seg prestasjoner, det er mye vanskeligere å ta tak i emosjonelle issues fra oppveksten jo eldre man blir.

Anonymkode: 025ed...7e2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen av mine to sønner har kunnet sykle eller hoppe tau i den alderen! Alfabetet kunne de jo, men ingen av dem lærte å lese før de var 4. (Altså lese flytende, stave sammen ord kunne de jo før det.) Vel, nå har jeg en som er mensa medlem, 28 år, 4 bachelorgrader pluss en master. Han er utdannet språkforsker, men jobber med data.. (Som er en av bachelorgradene) Han snakker  og skriver fem språk flytende, men kan gjøre seg greit forstått på en del andre språk også.  Men han lærte faktisk ikke å sykle før han var nesten 7 år gammel 😮 . 

Jeg skjønner du er stolt, men vet du hva? Når ungene er så små spiller det egentlig ingen rolle! Det går seg til over tid med så og si alle!  Min yngste går på ungdomsskolen, og er vel en helt normal fyr - men med sort belte i kampsport, og ingen karakterer lavere enn 4.  Han syklet tidlig, og kan faktisk vifte med ørene🤣 . Det startet han med som 3 åring, og så plystrer  han.. Hele tiden, konstant..

Anonymkode: 7ecdb...8b1

Jøss du har virkelig klart rollen som mor🥰 Slik skal mitt barn også bli. På grunn av ferdighetene så har vi tenkt og søke om 2 år tidligere skoleplass, da hen kan så mye mer enn de fleste og er nok født talentfull🥰🥰 Så hen starter nok på skolen ved 4 - 5 år😇😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...