Perleugla Skrevet 29. januar 2022 #21 Del Skrevet 29. januar 2022 Havfruen Miranda skrev (På 26.1.2022 den 1.13): Strikkeklubb er kjekt Jeg har mest fokus på vinen da Strikk og drikk - kjent konsept😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 1. februar 2022 #22 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg vil anbefale å søke opp inspirasjon - på Instagram, Pinterest eller andre steder. Og ta en tur i garnbutikken og titte og se på modeller som henger framme. Og velge et overkommelig prosjekt som ikke er for stort eller komplisert, så du ganske fort kan få gleden av å fullføre noe. Og strikke noe du vil ha, om det er til deg selv eller du virkelig ønsker å gi bort en gave. Ikke drive med pliktstrikk… Og når du kommer i gang igjen, strikk jevnlig, så du ikke må bruke mye tid på å sette deg inn i prosjektet igjen. Og vær litt streng når det gjelder antall påbegynte prosjekter du kan ha samtidig. Mange trives med å ha flere parallelle prosjekter, men om det blir for mange, mister mange piffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porstarmax Skrevet 29. mars 2022 #23 Del Skrevet 29. mars 2022 Pantoten skrev (På 24.1.2022 den 12.12): Jeg har så utrolig mye garn liggende, tusen påbegynte prosjekter. Har knapt tatt i et strikketøy de siste 2 årene, har bare null tiltakslyst. Noen som har vært der? Hvordan fikk du lyst til å ta opp strikkingen igjen? Du burte gjøre noe annet , så skal du se strikkelysten kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #24 Del Skrevet 30. mars 2022 Pantoten skrev (På 24.1.2022 den 12.12): Jeg har så utrolig mye garn liggende, tusen påbegynte prosjekter. Har knapt tatt i et strikketøy de siste 2 årene, har bare null tiltakslyst. Noen som har vært der? Hvordan fikk du lyst til å ta opp strikkingen igjen? Hvordan gikk det, fikk du strikkelysten tilbake? Anonymkode: 10b18...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 22. juni 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 9.56): Hvordan gikk det, fikk du strikkelysten tilbake? Anonymkode: 10b18...384 Nei, den er ikke tilbake. Men jeg har tro på at det kan skje Har vært mye på jobb og privat, håper det roer seg litt. Da kan jeg ta frem strikketøyet og se om ikke det blir moro igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 22. juni 2022 #26 Del Skrevet 22. juni 2022 Enkelte ganger tar jeg opp UFO'er og rett og slett rekker dem opp. Så føler jeg meg litt flink, går og blar i favoritt-strikkebøkene mine, og vipps, så har jeg begynt på noe nytt😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå