Gå til innhold

Forvirret av damemagnet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på Happn før jul. Han har rykte på seg for å være en som bruker og kaster har jeg hørt nå i ettertid. Min erfaring er forøvrig en annen, noe som gjør meg litt forvirret. I starten hadde han player-tendensene, og var rimelig på. Men jeg var tydelig på at det er viktig for meg å bli bedre kjent før det skjer noe mer, noe han respekterte. Vi har dermed ikke hatt sex, men det lå i kortene at vi var på god vei dit. Så kommer jeg på besøk en dag for litt siden, da han plutselig sier at han har tenkt mye, og kommet frem til at han "ikke vil playe meg". Jeg ble mildt sagt sjokkert, for på dette tidspunktet visste jeg ikke at han er kjent for å være en player, og ikke er jeg vant med at de som er det ombestemmer seg og sier ifra heller? 

Vi har møttes litt vennskaplig i ettertid, for han ville gjerne holde kontakten, men har selvfølgelig ikke sex. Er glad for at han var ærlig før jeg endte opp som resten av de han har såret, men jeg klarer ikke å skjønne hva som utløste det. Tror ikke det handler om at han er keen på noe mer med meg, for han har fortsatt Happn. Og jeg tror ikke det handler om at han finner meg avtennende, for han har vært tydelig tent flere ganger når vi har møtt hverandre, også etter denne praten. Siste tanken er om det er en taktikk for å få meg mer medgjørlig, men det og virker søkt for det lå allerede i luften at det var like før vi kom til å havne i sengen. 

Fyren er forresten 34 år, jeg et par år yngre

Anonymkode: ec6bc...842

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...