Gå til innhold

Flau. Pga promp. Hva har du opplevd ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte på do og tisse egentlig under et familieselskap med mye litt ukjente. Doen er 3 meter unna bordet der man sitter. Det kom en promp imens jeg tisset helt uventet. Jeg knep igjen, så den varte vel bare et halvt sekund, også når jeg skulle tisse vidre så holdt jeg papir forran rumpehullet så ikke det skulle skje igjen. Men det kom igjennom og en ny halvt sekund promp kom. Jeg tenkte faen, håper ikke de hørte det... også gikk jeg ut, de pratet som normalt, men det sier jo ingenting. Jeg prøvde å ikke tenke mer på det også etterpå var det en annen som skulle tisse og da hørte jeg at han tisset... da må de ihvertfall ha hørt den prompen... jeg får høyt blodtrykk av å tenke på det. Er så pinlig. 

Har du opplevd noe sånt? 

Anonymkode: 32089...fc8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos foreldrene mine er det en liten sprekk under toalettdøra og badet er rett ved siden av stua, så der hører man lyder godt. Har ofte hørt andres promp derfra, men ingen reagerer jo på det. Er jo naturlig. 

Når det er sagt så presterte jeg å slippe en brakfis under sex med en jeg datet ifjor sommer, så dette du opplevde er ganske mildt i forhold, trøst deg med den. :fnise:

Tar denne som anonym gitt.. :ler:

Anonymkode: e79b7...a90

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hos foreldrene mine er det en liten sprekk under toalettdøra og badet er rett ved siden av stua, så der hører man lyder godt. Har ofte hørt andres promp derfra, men ingen reagerer jo på det. Er jo naturlig. 

Når det er sagt så presterte jeg å slippe en brakfis under sex med en jeg datet ifjor sommer, så dette du opplevde er ganske mildt i forhold, trøst deg med den. :fnise:

Tar denne som anonym gitt.. :ler:

Anonymkode: e79b7...a90

Huff, fælt. Sist jeg hadde sex så skvulpet det i magen min mange ganger på rad når jeg ble tatt i doggie... 🙂 -ts 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gikk i butikken og plutselig bare kom det. Jeg kunne ikke kontrollere det. Aldri skjedd meg før. Jeg ble overrasket over at jeg klarte å oppføre meg så normalt som mulig. Men jeg døde inni meg. Det ble en rask butikk tur.

Anonymkode: 7f416...7ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å prompe på do. Tenker at det er noe jeg hadde smilt litt av, muligens, så glemt rett og slett 😊

Anonymkode: 6ef24...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen fikk jeg plutselig veldig vondt i magen. Hadde vært veldig stresset den dagen og akkurat spist, så tenkte ikke stort over det... Før jeg PLUTSELIG måtte skikkelig på do. Lente meg ned for å dra av trusa, og da bæsjet jeg en skvett på gulvet gitt 😅 ikke promp riktignok, men dog. Luktet død. 

Anonymkode: 80800...bd3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg måtte på do og tisse egentlig under et familieselskap med mye litt ukjente. Doen er 3 meter unna bordet der man sitter. Det kom en promp imens jeg tisset helt uventet. Jeg knep igjen, så den varte vel bare et halvt sekund, også når jeg skulle tisse vidre så holdt jeg papir forran rumpehullet så ikke det skulle skje igjen. Men det kom igjennom og en ny halvt sekund promp kom. Jeg tenkte faen, håper ikke de hørte det... også gikk jeg ut, de pratet som normalt, men det sier jo ingenting. Jeg prøvde å ikke tenke mer på det også etterpå var det en annen som skulle tisse og da hørte jeg at han tisset... da må de ihvertfall ha hørt den prompen... jeg får høyt blodtrykk av å tenke på det. Er så pinlig. 

Har du opplevd noe sånt? 

Haha, opplevd mye verre. Men vet du hva, det går bra, for alle promper og kan ha uhell...om noen så skulle tenkt det er ekkelt og slikt, da er det på tide at vedkommende vokser opp. Ikke tenk på det mer...doen er der av en grunn, for at man skal tisse, drite og eventuelt prompe. 

Anonymkode: 540a0...a22

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke prump. men en gang var jeg veldig dårlig i magen på jobb så gikk på do og stinket opp hele doen med den verste lukta noen sinne. Når jeg kom ut så møtte jeg på en kollega som gikk inn, og kom like fort ut igjen med en grimase på ansiktet. Var ganske flaut haha.

Anonymkode: 15148...eff

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Jeg bæsjet meg ut en gang jeg gikk skogstur, og hadde ikke noe annet valg enn å dra til venninnen min som bodde hjemme hos foreldrene. Hun åpnet og det stinket. De skulle akkurat til å begynne å spise. Og jeg måtte inn på toalettet og styre i en evighet, mens venninnen satt utenfor toalettet og foreldrene må ha lurt på hva i alle dager som foregikk. Noe hun ikke fikk lov av meg å fortelle. Så måtte jeg ta buss hjem i en halvtime med en stor flekk på buksa. Det var pinlig 😄

Kunne du ikke lånt en bukse av venninna? 

Anonymkode: 1e3ce...703

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Sånn egentlig burde jeg sikkert dusjet og lånt klær av henne før jeg dro hjem, men jeg ville egentlig bare komme meg vekk før foreldrene fikk med seg hendelsen 🤭

Skjønner det, men dere kunne jo bare sagt at det var mensenlekk f eks. Alle foreldre som har jenter skjønner vel det. Og det er bedre enn å sitte på bussen med bæsjeflekk hvis det kan unngås... 

Anonymkode: 1e3ce...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg stod oppreist hele bussturen for å unngå å flekke til bussetene og holdt meg så langt unna folk jeg kunne😆

Håper du puttet buksen i frysa når du kom hjem. Det dreper bakteriene vet du

Anonymkode: 15148...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sjokkert over at de ikke kastet deg ut og satte fyr på huset

Anonymkode: ae430...d23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så flaut. Mange kvinner promper i plastbokser og selger det. Det er et stort marked for å kjøpe alt som kommer ut av kvinnekroppen.

Det er som en kvinne som plutselig opplever at puppen detter ut midt ute blant folk. Flaut for henne, men alle som fikk se puppen er i ekstase.

Anonymkode: baade...031

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skjønner ikke hva som er så flaut. Mange kvinner promper i plastbokser og selger det. Det er et stort marked for å kjøpe alt som kommer ut av kvinnekroppen.

Det er som en kvinne som plutselig opplever at puppen detter ut midt ute blant folk. Flaut for henne, men alle som fikk se puppen er i ekstase.

Anonymkode: baade...031

Helt sant. Det er alltid noe menn/kvinner tenner på hos kvinner, uansett hvor ekkelt det måtte være. Har hørt om kvinner som har solgt brukte bind til og med. 

Anonymkode: 3aaf7...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slipp en braker av en promp mens du får orgasme når mannen slikker deg, du. Dødelig flaut. 

Anonymkode: 40be0...248

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...