AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg finner en å møte blandt de jeg matcher med. Ofte dabber samtalen av før vi kommer så langt. Møter dere størsteparten av matchene deres, eller blir det mange samtaler som renner ut i intet der også? Anonymkode: 644ed...204
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Møter veldig få av dem. De aller fleste skriver ikke, og hvis jeg skriver, svarer de ikke. Hvis det blir en samtale av det, er det jo ikke sikkert man finner tonen. Anonymkode: 2071a...39b 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Har møtt 3. alle har invitert seg selv hjem til meg i løpet av fem år ca. I år har tre damer skrevet og to av de slettet meg når jeg har svart. er en av de som aldri skriver først da jeg vet hvordan damer har det på tinder og lite keen på å skrive til ei som har 20 andre som skriver til henne. Tenker at hun tar kontakt om hun er interessert. Sviper 70% til venstre også. 9/10 samtaler dør ut oftest da en ikke vet helt hvordan man blir kjent over en app. Anonymkode: ee6a5...d4f 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Tar ofte en date eller to for å lodde stemningen på de som for meg virker tilsynelatende gode.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har møtt 3. alle har invitert seg selv hjem til meg i løpet av fem år ca. I år har tre damer skrevet og to av de slettet meg når jeg har svart. er en av de som aldri skriver først da jeg vet hvordan damer har det på tinder og lite keen på å skrive til ei som har 20 andre som skriver til henne. Tenker at hun tar kontakt om hun er interessert. Sviper 70% til venstre også. 9/10 samtaler dør ut oftest da en ikke vet helt hvordan man blir kjent over en app. Anonymkode: ee6a5...d4f Som dame skriver jeg aldri først fordi menn generelt får færre matcher og sveiper mer ukritisk. Dersom han er interessert så får han sende melding først. Nå svarer jeg faktisk alle da, fordi jeg faktisk sveipet dem høyre nettopp fordi jeg er interessert. For å svare på HI. En av hundre matcher ca. resulterer i en date. Anonymkode: 3ec1f...725 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Damer som er interessert tar kontakt og skriver først. De som ikke gjør det er ikke interessert, det slår nesten aldri feil. Ikke så rart de stort sett er uinteressert når de kan velge mellom tusenvis eller titusenvis egentlig 😅 Anonymkode: 013ac...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damer som er interessert tar kontakt og skriver først. De som ikke gjør det er ikke interessert, det slår nesten aldri feil. Ikke så rart de stort sett er uinteressert når de kan velge mellom tusenvis eller titusenvis egentlig 😅 Anonymkode: 013ac...aeb Det er absolutt ikke tilfellet. Jeg skriver aldri først, rett og slett fordi jeg har nok med de som skriver til meg. Slik er det nok for mange kvinner. Også er det svært få av de jeg matcher med som jeg møter. Møter i det hele tatt få av de jeg skriver med 😊 Anonymkode: 9e8e8...501 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 Enig over her. Skriver aldri først. Tenker mannen er for opptatt med andre matcher om han ikke skriver, så da lar jeg vær Anonymkode: 8ad2a...343
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er absolutt ikke tilfellet. Jeg skriver aldri først, rett og slett fordi jeg har nok med de som skriver til meg. Slik er det nok for mange kvinner. Anonymkode: 9e8e8...501 Det er ganske meningsløst å skrive til de som drukner i meldinger og tilbud, det er vel det det koker ned til Anonymkode: 013ac...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det er absolutt ikke tilfellet. Jeg skriver aldri først, rett og slett fordi jeg har nok med de som skriver til meg. Slik er det nok for mange kvinner. Men da er du jo ikke interessert. Hadde du virkelig villet ha fyren hadde du ikke bare sittet pent og ventet. Du er likegyldig til han gjør det du ikke gidder. Anonymkode: 2071a...39b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Skrevet 24. januar 2022 Har møtt 5 stk dette året jeg har vært på leting. Håper jeg ikke trenger å møte flere nå. Vet ikke hvor mange matcher jeg har hatt, det er endel men mange skriver ikke. Jeg skriver ikke først (er dame) å har forsåvidt nok med de som faktisk skriver. Anonymkode: 0fc7c...5ab
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #12 Skrevet 24. januar 2022 Å matche med en kvinne øker kanskje sannsynligheten for en date med et par prosent, maks. 80% svarer ikke, 67% av de som svarer er like snakkesalige som Elvis er per dags dato. Da har man igjen noen få prosent som faktisk mente å gi en like og ikke bare var der for å få påfyll til den umettelige, narsissistiske personligheten sin. Flesteparten av disse igjen slutter plutselig å svare midt i en ellers oppegående samtale, og da er det altså kanskje et par prosent igjen. For en mann som kun får likes de første to ukene må jeg kanskje registrere meg 2-3 ganger for hver date på en app. Anonymkode: 5ff86...766 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ganske meningsløst å skrive til de som drukner i meldinger og tilbud, det er vel det det koker ned til Anonymkode: 013ac...aeb Jeg har aldri forsøkt, men det er sikkert litt frykt for å bli avvist også 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da er du jo ikke interessert. Hadde du virkelig villet ha fyren hadde du ikke bare sittet pent og ventet. Du er likegyldig til han gjør det du ikke gidder. Anonymkode: 2071a...39b Jeg opplever ikke at jeg virkelig vil ha noen på bakgrunn av en tinderprofil.. Anonymkode: 9e8e8...501
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 Jeg som dame skriver ikke først. Er vandt til at menn som er interessert tar initiativ og regner med at de gjør det om jeg er interessant nok. Har matchet med flere jeg var veldig interessert i, men da jeg ikke har hørt noe regner jeg med at jeg var en av mange i massesveipingen til høyre som jeg har hørt at menn gjør. Jeg sveiper svært skjelden til høyre. Anonymkode: b2418...5e1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #15 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg som dame skriver ikke først. Er vandt til at menn som er interessert tar initiativ og regner med at de gjør det om jeg er interessant nok. Har matchet med flere jeg var veldig interessert i, men da jeg ikke har hørt noe regner jeg med at jeg var en av mange i massesveipingen til høyre som jeg har hørt at menn gjør. Jeg sveiper svært skjelden til høyre. Anonymkode: b2418...5e1 De skrev ikke fordi de ble kontaktet av andre jenter antagelig. Jeg tror majoriteten av de som sviper alt til høyre får ytterst få matcher og det er sjelden deg de får match med. den lille delen som sviper alt til høyre og får masse matcher er ofte playere som har lagt sport i det å som en tidligere president sa ingen skaffer 6pack for å date en kvinne. Anonymkode: ee6a5...d4f 1
Engel Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 (endret) Tja, nå er jeg ganske kritisk i sveipinga og får sånn sett ikke mengder av matcher. Og av de jeg får er det vel kanskje 1 av 3 som faktisk blir en samtale. Og av dem igjen så er det vel kanskje 1 av 3 eller 1 av 4 ca som ender i et første møte. Men nå er jo jeg "gammel" i manges øyne her inne da (40+). Yngre har vel litt mer å ta av og trenger vel heller ikke sortere like hardt som meg som er bundet av barn m.m. Kan legge til at jeg alltid sender første melding om en match går inn når jeg sveiper. Og jeg gidder sjeldent kontakte menn som ikke gjør det samme. Tar de ikke kontakt innen et par dager etter at de fikk matchen så bare fjerner jeg dem. Dette fordi i 90% av tilfellene så er de ikke interesserte om de ikke sender melding med en gang. Endret 24. januar 2022 av Engel 2
BeLeven Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 Møter kanskje 5% av de jeg matcher med. Tror det er ganske mye egentlig🤷♂️ Men da er jeg selektiv i sveipingen også. Når det gjelder hvem som skriver først er det etter min erfaring som regel mannen - hvis ikke blir det ikke noe samtale. Så jeg velger å legge bort stoltheten og i hvert fall spandere et "Hei!". Hvis ikke saboterer jeg jo for meg selv. For det eneste som er sikkert er at om begge tenker at den andre bør begynne, skjer det ingenting! 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 Dame, var 27 da jeg var på tinder. Møtte 5 stk på halvannet år. Veldig mange av samtalene rant bare ut i sanden, og jeg møtte ingen med mindre vi hadde god kommunikasjon på chat. En av de datet jeg en stund (noen måneder), og den siste daten min er jeg nå forlovet og samboer med, på 5. året. Anonymkode: 2cc2a...a28 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #19 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som dame skriver jeg aldri først fordi menn generelt får færre matcher og sveiper mer ukritisk. Dersom han er interessert så får han sende melding først. Nå svarer jeg faktisk alle da, fordi jeg faktisk sveipet dem høyre nettopp fordi jeg er interessert. For å svare på HI. En av hundre matcher ca. resulterer i en date. Anonymkode: 3ec1f...725 Dette. Jeg sveiper kun på menn jeg kunne tenke meg å møte. Jeg er veldig picky sånn sett. Alle vet at menn sveiper alle damer til høyre, så da får nesten mannfolka ta kontakt først om de virkelig er interessert. Som mann er det en sykt dum idé å ikke sende melding fordi du tror alle damer vasser i tilbud. Det er rett og slett en myte skapt av dere menn selv. Anonymkode: 7b651...9a2 3
wandagirl Skrevet 24. januar 2022 #20 Skrevet 24. januar 2022 Få vil jeg si. Mange matcher det ender opp med at man ikke skriver noen av veiene, noen er raskt upassende, eller samtalen dør ut. Men så er det plutselig en periode man treffer fler. Går veldig opp og ned🤷♀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå