Gå til innhold

Å bli ekstra kåt av rusmidler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor man blir ekstra kåt og mister seksuelle hemninger ved inntak av visse rusmidler, inkl alkohol? Skilles det  ut testosteron ved inntak av disse midlene? Har lest et sted at ihvertfall alkohol fører til mer testosteronproduksjon og at det e derfor mange, særlig menn kan bli mer voldelige og aggressive ved inntak.

Så hvis det så er slik, betyr det såfall at man kan risikere mer hårvekst og diverse annet maskulint ved mye rusbruk🙈

Jeg har nemlig hatt en litt heftig helg med litt forskjellig. Var virkelig ikke planlagt og jeg har lite erfaring på området fra før. Ble kåtere enn jeg trodde det var mulig jeg kunne bli😅 I tillegg innbiller jeg meg at klitorisen har vokst bittelitt😳🙈 Men mulig det bare er fordi den kanskje er litt erigert fortsatt. Føler også dunhårene i ansikter jeg pleier å vokse innimellom har blit lengre, samtidig som øyenbrynene jeg nappet på fredag allerede har vokst ut igjen😳 Vanligvis går det 4-5 dager.

Er dette noe jeg bare innbiller meg? Fordi jeg noter litt og sikkert overtenker alt nå? 

Anonymkode: 70209...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror rusmidlene har gjort deg litt paranoid… Kan kanskje være smart å la være å bruke dem neste gang.

Anonymkode: 78284...37e

• Liker 2
Skrevet

Oi oi oi! Et alvorlig tegn på rusmiddelforårsaket testosteronøkningskåthet er at man mister all kildekritikk og evne til å innhente data fra troverdige kilder. Så du er dessverre ille ute.

Ville anbefalt deg å søke det opp, men når tilstanden er så avansert som din så er det fare for at du hopper rett over FHI og PubMed og klikker på bloggen til Gwyneth Paltrow i stedet. Er bare å gi opp og innse at du nok må ta deg en tur på Dressmann snart.

Anonymkode: b020a...284

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...