Gå til innhold

De som viser ingen seksuell interesse, spiller de bare?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har chattet med en litt gammel kjenning i 2 mnd snart. Vi skal møtes snart, vi har en veldig god tone. Og er veldig tiltrukket av hverandre, han vil alltid ha kveldsbilde osv. Men han har aldri vist en seksuell interesse? 

Er det en god taktikk for å gjøre det mer spennende? For det blir det. Han treffer der....😉

Ellers kan han skrive nam, kunne spist deg. Da er jeg sååå deilig. Gjør jan dette for å være mer kostbar? Holde igjen liksom...? 

Anonymkode: 83afc...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, kan han være skikkelig kåt og det motsatte når jeg møter han? 

Liker at han viser lite.  

Mer spennende. 

Skrevet

Jeg gjør aldri den tabben å viser seksuell interesse ved dating eller tidlig i datingfasen. Jeg spør en del spørsmål ja, men ikke ren seksuell interesse. 

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Jeg gjør aldri den tabben å viser seksuell interesse ved dating eller tidlig i datingfasen. Jeg spør en del spørsmål ja, men ikke ren seksuell interesse. 

"Tabbe". Høres ut som en taper.  Kanskje ikke første date. Men det er selvfølgelig ingenting rart med vise seksuell interesse tidlig. 

Anonymkode: 07397...31c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Tabbe". Høres ut som en taper.  Kanskje ikke første date. Men det er selvfølgelig ingenting rart med vise seksuell interesse tidlig. 

Jeg var desverre bare dårlig erfaring rundt menn som viser seksuell interesse. Han her spør ikke etter puppebilde, det liker jeg. Får faktisk mer lyst på han da. 😅 merker han liker meg...

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var desverre bare dårlig erfaring rundt menn som viser seksuell interesse. Han her spør ikke etter puppebilde, det liker jeg. Får faktisk mer lyst på han da. 😅 merker han liker meg...

Spør etter puppebilde!! Gjør menn dette? Ser at jeg har vært heldig med utvelgingen min. Bare ordentlige og fine samtaler. Er ikke rart at du har mer lyst på han her om det er skikkelig slibrige menn du er vandt til. Lykke til! Håper det blir full klaff for dere. 

Anonymkode: 1d969...e7c

• Liker 1
Skrevet

Har du glemt at du allerede har en tråd om denne gourmeten? 

Anonymkode: 6dee2...3d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis det er noen som er «taper» så er det en overivrig/needy mann som ikke skjønner timing.

Anonymkode: be838...392

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er noen som er «taper» så er det en overivrig/needy mann som ikke skjønner timing.

Anonymkode: be838...392

Vet, enig! 

Despo og lite smart... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...