AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Hei. Hannkatten min kom inn i morges, og jeg merket med en gang at det var noe galt. Han ville ikke ha maten sin og gikk bare rett og la seg. Dette er vanlig, da han pleier å være ute om nettene. Det med maten er ikke vanlig, han er en matmoms. Jeg har vært på farten i hele dag men har vært litt hjemom for å sjekke på han. Han har ikke vært ute i hele dag, ikke vært på do, men spist godt nå på kvelden. Han halter ikke, men hoppet ikke ned fra sofaen eller sengen som han pleier. Han leiter etter det laveste punktet for å komme ned. Det er ikke normalt. Kjenner på han, merker ikke noen skader. Noe må ha skjedd i natt, for han var i storform i går. Nå spiste han mye men gikk bare inn på badet for å legge seg på gulvet. Han sover alltid i sengen min, så tenker jo det er fordi han ikke vil hoppe opp i den. Er veldig bekymret nå. Skal ringe dyrlegen med en gang de åpner i morgen, men er det noen som har en formening hva det kan være. Han er 3 år. Anonymkode: 46a43...5df
Tvist Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Høres ut som smerter. Ville sett til ham et par ganger i løpet av natten, og fått akuttime i morgen tidlig hos dyrlegen. Du kjenner ikke noe varme eller hovenhet? Min ble slik etter at hun hadde blitt bitt av en katt i skulderen. Vi så ikke såret, men der hadde blitt infisert. Dyrlegen bedøvet pus, renset såret og ga antibiotika. Noen få dager så var pus som vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå