BitteLille Skrevet 12. juli 2008 #4241 Del Skrevet 12. juli 2008 Løper innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. juli 2008 #4242 Del Skrevet 19. juli 2008 Oi, her driver jeg og leser i "andre enden" (fra da du gikk gravid), også kommer det oppdateringer her! Veldig koselig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. august 2008 #4243 Del Skrevet 6. august 2008 Hei Ephemera! Er det ikke stas å være mamma? Hvor stor har prinsessa di blitt nå? Jeg svever på en rosa sky med gullet mitt om dagen. Gleder meg til hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 29. august 2008 #4244 Del Skrevet 29. august 2008 Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer med Ephelille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. september 2008 #4245 Del Skrevet 30. september 2008 Hei og hei og lenge siden sist! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2008 #4246 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei! Unnskyld for det i dag altså, kan ikke forstå at det går an å være så glemsk..... Håper det ordner seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4247 Del Skrevet 2. desember 2008 Grace!! Himmel, hvor mye støv måtte du tørke av denne dagboka?? Vennen - det er da ingenting å være lei seg for!! Jeg fikk brevet i posten idag, jeg - uten straffeporto eller noen ting! Så at du hadde skrevet avsender på konvolutten, så det kan jo hende de har sendt en regning på noen småkroner til deg, i tilfelle... Men du er jo verdens snilleste og burde ikke betale noe for det, du heller Håper og tror du koser deg på ferie nå! Kjedelig at du ikke er å treffe på mobil nå da... (du vet at du har feil operatør?)... Glad i deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4248 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Dere andre: Alt er i skjønneste orden med Ephelille-familien Jeg har jo ikke skrevet her på evigheter!! Jeg leser endel her på KG innimellom, men har blitt fryktelig dårlig til å skrive... Skal prøve å oppdatere her en dag til alle sammen! Endret 2. desember 2008 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. desember 2008 #4249 Del Skrevet 5. desember 2008 Da må jeg ha deg opp på mine innlegg igjen så jeg får med meg oppdateringen. Godt å høre at dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. desember 2008 #4250 Del Skrevet 18. desember 2008 En oppdatering hadde vært hyggelig, det... I mellomtiden: GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 10. januar 2009 #4251 Del Skrevet 10. januar 2009 Heiii! Lenge siden jeg prata med deg nå! Er blitt skikkelig sløv her inne jeg :/ Dumt, for det var så koselig å ha kontakt med deg da vi gikk gravide begge to Håper dere har det bra og at du koser deg med lillejenta Min gutt er blitt stor og prater i ett sett nå, så gøy! Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. mars 2009 #4252 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil også ha med meg evt. oppdateringer... Så må bare få lagt deg opp igjen på mine innlegg. Er innom her en del og leser, men skriver visst mest i bloggen en gang imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 21. mars 2009 #4253 Del Skrevet 21. mars 2009 Ser ikke noen ny dagbok, så jeg skriver her inne jeg! Gratulerer så masse med to blå!!!! Skulle ikke du ha ha vår-sommerbarn neste gang? Tror egentlig jeg også ønsker meg et vår- eller tidlig sommerbarn... Og da er det jo for sent nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4254 Del Skrevet 21. mars 2009 Tusen takk, BitteLille! Jo, jeg skulle vel ha vår- eller sommerbarn, men det ble så lenge å vente Det klaffet i PP2 nå (og den første regner jeg egentlig ikke med, siden jeg ikke brukte EL-tester da). Hvis alt går bra, blir det november-barn nå. Får jo våren og sommeren med i permisjonen da også Jeg har planer om å stenge denne dagboken og åpne en ny. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. mars 2009 #4255 Del Skrevet 21. mars 2009 Gratulerer med to blå! Vinterbarn er jo bare koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 21. mars 2009 #4256 Del Skrevet 21. mars 2009 Næmmen Ephe da!! Gratulerer så mye med søsken i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4257 Del Skrevet 21. mars 2009 Tusen takk, Susan og Sunshine! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 22. mars 2009 #4258 Del Skrevet 22. mars 2009 Næmen, så koselig med en søster eller bror til Ephelille! Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4259 Del Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk, itla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 22. mars 2009 #4260 Del Skrevet 22. mars 2009 Gratulerer med spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå