Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, her driver jeg og leser i "andre enden" (fra da du gikk gravid), også kommer det oppdateringer her! :ler: Veldig koselig, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Lilleulv

Hei Ephemera! :klem: Er det ikke stas å være mamma? Hvor stor har prinsessa di blitt nå? Jeg svever på en rosa sky med gullet mitt om dagen. Gleder meg til hver dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Grace!! Himmel, hvor mye støv måtte du tørke av denne dagboka??

Vennen - det er da ingenting å være lei seg for!! Jeg fikk brevet i posten idag, jeg - uten straffeporto eller noen ting! :) Så at du hadde skrevet avsender på konvolutten, så det kan jo hende de har sendt en regning på noen småkroner til deg, i tilfelle... Men du er jo verdens snilleste og burde ikke betale noe for det, du heller :)

Håper og tror du koser deg på ferie nå! Kjedelig at du ikke er å treffe på mobil nå da... (du vet at du har feil operatør?)...

Glad i deg!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre: Alt er i skjønneste orden med Ephelille-familien :) Jeg har jo ikke skrevet her på evigheter!! Jeg leser endel her på KG innimellom, men har blitt fryktelig dårlig til å skrive... Skal prøve å oppdatere her en dag :)

:klem: til alle sammen!

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Heiii! Lenge siden jeg prata med deg nå! Er blitt skikkelig sløv her inne jeg :/ Dumt, for det var så koselig å ha kontakt med deg da vi gikk gravide begge to :) Håper dere har det bra og at du koser deg med lillejenta :) Min gutt er blitt stor og prater i ett sett nå, så gøy! :)

Stor klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg vil også ha med meg evt. oppdateringer...

Så må bare få lagt deg opp igjen på mine innlegg.

Er innom her en del og leser, men skriver visst mest i bloggen en gang imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ser ikke noen ny dagbok, så jeg skriver her inne jeg!

Gratulerer så masse med to blå!!!! :danser::danser::danser:

Skulle ikke du ha ha vår-sommerbarn neste gang? :ler:

Tror egentlig jeg også ønsker meg et vår- eller tidlig sommerbarn... Og da er det jo for sent nå...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, BitteLille! :klem:

:ler: Jo, jeg skulle vel ha vår- eller sommerbarn, men det ble så lenge å vente ;) Det klaffet i PP2 nå (og den første regner jeg egentlig ikke med, siden jeg ikke brukte EL-tester da).

Hvis alt går bra, blir det november-barn nå. Får jo våren og sommeren med i permisjonen da også ;)

Jeg har planer om å stenge denne dagboken og åpne en ny. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...