Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nesten så jeg vurderer å sitte oppe her i natt! :klø:

:ler:

Å, jeg håper ikke det drøyer noe særlig mer nå. Nå vil vi ønske Ephelille velkommen til verden altså! Heia deg, Ephemera! Du er råtøff! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig nytt fra Ephis. Riene er vondere og hu begynner å bli sliten. Merker at hun har vært oppe i over 20 timer. Og det blir nok ikke noe søvn i natt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig nytt fra Ephis. Riene er vondere og hu begynner å bli sliten. Merker at hun har vært oppe i over 20 timer. Og det blir nok ikke noe søvn i natt heller.

Uff, jeg føler med henne! Håper hun får noe slik at hun får sovet litt, sånn som jeg fikk! Jeg husker jeg kunne sovnet stående hvis det ikke hadde vært for de plagsomme riene. :sjenert:

Heier masse på deg, Ephemera! :hoppe: Nå er du snart i mål, og det kommer til å bli herlig, jeg lover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Ephemera skal snart bli mamma og jeg har ikke fått med meg det før nå??

Nei, så spennende!!! Sitter med et stort glis jeg :sjarmor:

Lykke lykke til!! Gleder meg til å få høre hvordan fødselen gikk og hvordan den nye verdensborgeren er!

:hoppe::hoppe::klem::tommel::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Primula

Huff, stakkars... hun må jo være utrolig sliten..

Trodde virkelig jeg skulle treffe på tippingen min da vannet gikk i går morges, men men....

Vi får håpe at den lille har kommet ut, og at det bare drøyer litt med å gi beskjed til oss. Det er vel ikke det første hun tenker på når hun endelig får den lille i amene sine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får virkelig håpe hun snart er ferdig nå... lange fødsler er no' herk, det kan jeg skrive under på!

Stå på Ephemera! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...