Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg har fått pakka mi!!! :hoppe:

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal beholde enda... er veldig usikker på den sorte genseren med vridning foran. Ellers kjøpte jeg også neglisjeen men jeg sender den tilbake hvis jeg skal ha genseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakka mi!!! :hoppe:

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal beholde enda... er veldig usikker på den sorte genseren med vridning foran. Ellers kjøpte jeg også neglisjeen men jeg sender den tilbake hvis jeg skal ha genseren.

:hoppe:

Heldiggris!! Skal sjekke om min pakke har kommet seg lenger enn til postterminalen i Oslo nå... Trege pakke...

Jeg er oppe klar for å ta imot elektriker igjen, da. :Gjesp: Han skulle komme fra morgenen av idag. Han kan gjerne komme med en gang og bli ferdig, så jeg kan sove igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag...

Elektrikeren kom litt før kl. 8. Men da kom han for å se hva han skulle gjøre, for han måtte gjøre seg ferdig med en jobb i nærheten her først, så skulle han komme tilbake senere idag. Han sa det kunne ta noen timer før han kom tilbake og han regnet med at han skulle greie å gjøre seg ferdig her idag.

Så da skulle jeg legge meg på sofan og sove litt. Men da begynte jeg å tenke på at jeg trolig ikke hadde kjent spark ennå idag :overrasket: Så jeg begynte å dytte i magen, snakke til Ephelille, drakk Solo i to omganger, men ingen reaksjon! :overrasket: Jeg ble livredd!! Løp frem og tilbake på do og var helt fra meg! Jeg tror jeg styrte med dette i en times tid. Holdt flere ganger på å skulle ringe sambo og si at han måtte komme hjem og at vi måtte dra på sykehuset - og så for meg alt oppstyret, samtidig som elektrikeren skulle komme tilbake. Og midt i dette ringer mobilen min og det er sjefen min på jobb som ringer!!

:overrasket:

Han spurte hvordan det sto til med meg og sånn, og jeg måtte ta meg kraftig sammen og si at joda, bare fint! Han ringte fordi han hadde fått brev fra NAV om at han måtte kalle meg inn til samtale for å se om det ikke var noe som kunne tilrettelegges med arbeidet mitt sånn at jeg kunne begynne å jobbe igjen! :sur: Jeg har ventet på det, men samtidig har jeg tenkt at NAV må forstå at det ikke er lenge til jeg ska ut i permisjon (22. januar) og at det da kanskje stilte seg litt annerledes enn om jeg "bare" var sykmeldt. Vi måtte ta denne samtalen en gang denne uka eller neste, så vi avtalte at jeg skal komme innom på jobb etter at jeg har vært hos jordmor neste tirsdag. Da hadde jeg uansett tenkt å parkere utenfor jobb og jeg har jo lenge tenkt at jeg skal ta meg en tur innom jobben. Og sjefen min sa at vi bare måtte ta en prat og hvis det ikke var noe som kunne gjøres - og det vet vel han også at det ikke er - så skulle han bare skrive det og sende tilbake til dem. Men uansett så hater jeg sånne ting, for da må jeg sitte og forklare hva som "feiler" meg osv. :roll: Og andre superkvinner jobber jo til permisjonen starter og noen synes til og med det er kjempekjedelig å ha permisjon. (Ufattelig spør dere meg!).

Men i alle fall så fikk jeg respons fra magen etter hvert. Og da ble jeg bare liggende kjempelettet og kjenne og nyte hvert et spark :hjerte: Stakkars lille babyen min, men stakkars lille meg også... Og det er i sånne øyeblikk man finner ut at man skal gi F... i hva vekta viser osv. Det eneste som betyr noe er at alt er bra med babyen!!

Og så sov jeg på sofan da.

Har snakket med sambo om dette i telefonen nå etterpå da. Huff...

Og hvor blir det av elektrikeren da!!? Jeg kommer meg ikke på butikken eller noen ting :sur: Men det har egentlig heller ingenting å si. Ephelille sparker i magen, det er alt som betyr noe.

Og nå har V&R-pakken min kommet seg til postterminalen her i byen, så da kommer den nok imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er tickeren min feil idag også! Igår måtte jeg inn og lage ny for å få den riktig, og det ser det jammen ut som jeg må idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff a meg da.... skjønner veldig godt at du blir bekymra for babyen din. Er så ekkelt da de ikke gir fra seg like mange spark hele tida. Men hun har det nok som plommen i egget ;)

Det er vel bare en slik oppfølgingssamtale sjefen din skal ha tenker jeg... Jeg måtte også ha slik et par-tre ganger. Men det var vel pga arbeidsplassen min er en IA-bedrift tror jeg.... Hvis de ikke gjennomførte slik samtale med meg, fikk arb.plassen min bot og jeg kunne miste sykepenger! Men lykke til uansett.. jeg føler med deg :kose:

Ønsker deg en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det tickeren din skal vise da?

Kan jo hende det er noen cookies som henger, eller at den av en eller annen grunn har bestemt seg for at den ikke vil skifte døgn ennå...

Min har gjort sånt rett som det var. Har aldri gjort noe for å fikse det, det har som regel ordnet seg selv.

(Men jeg ble ganske frustrert når den begynte å ligge to dager etter! )

Kjipt at du må i møte med sjefen din, men det er vel kun en formalitet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Jeg tror bedriften jeg jobber i også er en IA-bedrift, så det er nok samme opplegget. Det går nok helt fint, jeg må bare tenke litt gjennom hva jeg skal si og sånn. Jeg hørte at sjefen min tok dette med stor ro og at han skjønner at jeg ikke kommer tilbake før permisjonen starter.

Susan: Tickeren min viser en dag for lite og det gjorde den i hele går også. Men nå har jeg rettet den opp igjen da. Den er oppdatert når jeg går inn på snugglepie.com, så det virker som det er her på KG den henger? Må drive å bytte mellom 2 forskjellige nå da, for når jeg kopierer inn koden fra snugglepie, så viser den fremdeles feil her på KG... :klø:

Det er jo egentlig bare en bagatell, men det er veldig viktig å være så mange dager på vei som mulig :ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Helvetes håndverkerer!! :frustrert:

Nå ringte sambo og sa at elektrikeren hadde ringt ham og sagt at han ikke kom før kl. 07.30 imorgen tidlig! Han ville ikke rekke å gjøre seg ferdig idag, så da ventet han til imorgen! :sur: Da må jeg stå opp tidlig imorgen også!!

Og på torsdag morgen kommer rørleggeren tilbake! :sur:

Da drar jeg på butikken. Lurer på om jeg skal gå eller :reise: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt at du må stå opp tidlig ;)

Ja, stakkars meg :ler:

;)

Men å sitte å vente på mannfolk - det trodde jeg at jeg var ferdig med for flere år siden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan: Tickeren min viser en dag for lite og det gjorde den i hele går også. Men nå har jeg rettet den opp igjen da. Den er oppdatert når jeg går inn på snugglepie.com, så det virker som det er her på KG den henger? Må drive å bytte mellom 2 forskjellige nå da, for når jeg kopierer inn koden fra snugglepie, så viser den fremdeles feil her på KG... :klø:

Det er jo egentlig bare en bagatell, men det er veldig viktig å være så mange dager på vei som mulig  :ler:

Høres ut som om det er cookies-problem hos deg.

Vil nesten tro at for oss andre så viser den rett. ;)

Har du forsøkt å slette cookies? Det kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...