Chica Skrevet 11. november 2006 #2681 Del Skrevet 11. november 2006 Var på Lade jeg også. La ikke merke til noen med stor mage der Droppet halvparten av det jeg skulle kjøpe og prioriterte det jeg måtte ha. Er uten bil en stund nå, så må låne sambos bil for å få handlet, så burde jo vært flink og handlet masse når jeg hadde tilgang til bil, men får helt noia når det er så mye folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. november 2006 Forfatter #2682 Del Skrevet 11. november 2006 Chica: Vi var sikkert der etter deg, klokka var i alle fall over 18 når vi kom ut i bilen. Dessuten hadde jeg på meg en vid kåpe som ikke viser magen så veldig Idag har det skjedd veldig lite. Jeg er alene hjemme fordi sambo hjelper noen slektninger med riving av et uthus. Han er på vei hjem nå og da skal vi kose oss med biff, bistropoteter og bearnaise Jeg sov dårlig i natt. Var stuptrøtt når vi la oss, men våknet og måtte tisse kl. 2 og fikk ikke sove etterpå. Det er sånn av og til nå. Finner ikke noen god stilling å ligge i, har lyst til å ligge på ryggen, men det er ikke bra verken for meg eller babyen, jeg hadde halsbrann og lå og knasket Lovehearts og jeg følte jeg hadde mark i beina og ikke greide å ligge rolig... Til slutt slo jeg på lyset og lå og leste, noe som gjorde at sambo også sov dårlig. Fikk sove igjen etter hvert da. Men har også sovet en stund på sofan idag for jeg ble plutselig sykt trøtt. Ellers har jeg bakt sjokoladekake Mamma og pappa kommer på kaffe imorgen. Jeg laget rund kake denne gangen, så det var ingen kanter å spise... Det var hardt, men jeg overlevde Fant en Aunt Mabel sjokolademuffins i skapet, så jeg spiste den isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. november 2006 #2683 Del Skrevet 12. november 2006 Nå er jeg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2006 Forfatter #2684 Del Skrevet 12. november 2006 litt på Grace som har kommet til rette! Nå har vi bakt gulrotkake Det er liksom andre del av sambos bursdagsselskep idag, med mamma og pappa på besøk. Den ene broren min er bortreist og den andre driver og flytter, så jeg tror ikke noen av dem kommer. Nå ska vi snart spise pizza til middag. Oooooog så er det nettshopping med Viktor&Rolf kl. 00.01. Gleder meg! Det blir gøy!! Og for Miracl3's skyld har jeg prøvd på meg den beige trenchcoaten med riktig tilbehør idag og jeg ble så fiiiiin.... Hadde på meg tynn, sort strømpebukse og høyhelte utepumps - og trenchcoaten. Gleder meg til Ephelille er utenfor magen - av flere grunner Ikke minst til å se henne og kose med henne, men jeg gleder meg også til å bruke vanlige klær igjen! Ser for meg at jeg kommer til å få et stort behov for å bli skikkelig slank! Håper hun vil ha masse melk og at vi får trimmet oss godt med å trille vogn Sambo er jo også et friluftsmenneske (i motsetning til meg ) så han kommer til å dra oss med ut i skog og mark i helgene! Han er veldig bevisst på at Ephelille skal bli glad i å være ute - og det er jo bare fint egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. november 2006 #2685 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #2686 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Da ble det V&R shopping på oss da!!! Selv om jeg ikke fikk kjøpt de tingene jeg hadde mest lyst på da Endret 13. november 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2687 Del Skrevet 13. november 2006 Kylling og Vampyra: Ja, shopping ble det! Men jeg satt ikke på shoppe-tråden og lo sånn som sist, jeg var travelt opptatt med den utrolig treeeeege nettbutikken... Men jeg fikk tak i de to plaggene jeg skulle ha - den sorte trenchcoaten og den sorte strikkekjolen med lakkbelte - og gikk rett til kassa. Likevel tok hele greia 40 minutter! Og når jeg så fikk vite om rabattkoden og skulle kjøpe en ting til for å få lagt inn den og så slette varen etterpå, trykte jeg alt for fort på for mange knapper. Den trøya jeg tok med ekstra var nemlig utsolgt når jeg kom til kassen og jeg skulle tilbake til varene igjen for å velge en annen vare. Og ikke aner jeg hva som skjedde, for nettet vårt brøt helt sammen. Jeg restartet laptopen maaange ganger og løp opp og ned trappene her og trakk ut strømledningen til bredbåndet, men ingenting hjalp. Det sto at jeg var på nett, men det gikk ikke an å åpne noen sider. Og jeg hadde lovet å ikke vekke sambo når jeg kom og la meg... Og hva tror dere Epehelille fant på midt oppi dette? Jo, "nå-hopper-jeg-på-blæra-til-mamma-for-der-er-det-så-god-fjæring-leken" Og jeg hadde jo ikke tid til å tisse!! Stakkar - jeg tror hun ble påvirket av at jeg var så gira. For èn ting er at jeg kan bli gira når jeg skal shoppe, men enda mer gira blir jeg hvis jeg skal spare penger på det, les: få rabatt!! Men når jeg sto opp nå i formiddag, var nettet oppe igjen (:klø og jeg har fått mail med ordrebekreftelse fra hm og der er rabatten med! Ellers har sambo ferie denne uka og sitter og venter på elektriker og rørlegger. Han skal pusse opp badet vårt. Blir vel litt arbeid på meg også kan jeg tenke meg, for vi må rydde ut alt som er der nå. Vi skal hive ut badekar og bidee og baderomsinnredning - og så skal det legges membran og varmekabler og flis på gulv og vegger og det skal settes inn steamdusj og... Og så skal stellekommoden til Ephelille inn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2006 #2688 Del Skrevet 13. november 2006 Og hva tror dere Epehelille fant på midt oppi dette? Jo, "nå-hopper-jeg-på-blæra-til-mamma-for-der-er-det-så-god-fjæring-leken" Og jeg hadde jo ikke tid til å tisse!! ← Den der kjenner jeg igjen! Av en eller annen merkverdig grunn så er det alle de gangene man absolutt ikke har tid eller mulighet til å gå på do at dette skjer. Har gjerne sittet på banen, eller akkurat kommet til midten i en lang kø... Og så begynner tissebehovet... Akutt, ikke akutt, akutt, ikke akutt, akkurat som blæra brukes som trampoline.... Kan desverre ikke trøste deg med at det blir bedre heller. Julegaven ligger pent med hodet ned, og det skal etter sigende være festet, men å dunke hodet mot blæra mi er absolutt ikke noe problem. (Tar sats i ribbeina, og dytter hodet i blæra gjentatte ganger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2689 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, jeg får vel bare venne meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2690 Del Skrevet 13. november 2006 Det er forresten noe galt med tickeren min... Den viser en dag for lite... :klø: Skulle vært oppdatert nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2006 #2691 Del Skrevet 13. november 2006 Synes generellt snugglepie er trege med å oppdatere seg jeg... Henger fortsatt en dag etter på min også... Men, jeg orker ikke å styre med å bytte ticker nå... Er så nære alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. november 2006 #2692 Del Skrevet 13. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2693 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei, Grace! Endret 13. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. november 2006 #2694 Del Skrevet 13. november 2006 Hva gjør du i kveld da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2695 Del Skrevet 13. november 2006 Hva gjør du i kveld da?? ← Er hjemme igjen nå da. Har vært ute for å kjøpe gipsplater til badet sammen med sambo (de skal være under membranen og flisene på veggene). Men byggforretningen hadde ingen ledige hengere. Vi satt i bilen utenfor og ventet i en time, men da ga vi opp. Det får vente til imorgen. Har også handlet litt mat + spist middag på Burger King Nå er badet tømt. Rart! Det står et stykk badekar og et bidee på plattingen ute Vet ikke hvor vi skal kaste det eller om vi skal annonsere at vi gir det bort eller om det går an å få noen kroner for det? Baderomsinnredningen er også tatt ned. Den skal etter hvert settes opp på reservebadet, som vi nå skal bruke en stund fremover. Jeg har prøvd å gjøre det litt koselig på det andre badet nå da Nå er det finale i 71 grader nord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. november 2006 #2696 Del Skrevet 13. november 2006 Tissebehov høres ikkje særleg deilig ut... Har ikkje kjent noko særleg til det enno eg. Når begynte du å kjenne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2697 Del Skrevet 13. november 2006 Tissebehov høres ikkje særleg deilig ut... Har ikkje kjent noko særleg til det enno eg. Når begynte du å kjenne det? ← Når babyen hopper på blæra mi, mener du? Jeg kjenner sparkene der mest som litt ekle støt som jeg ihvertfall mener må være mot blæra. Men det er bare hvis blæra er noenlunde full at jeg har behov for å tisse i den sammenhengen da. Så det er ikke noe problem sånn sett - til vanlig Men det kan høres ut som det blir verre etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. november 2006 #2698 Del Skrevet 14. november 2006 Tissebehov høres ikkje særleg deilig ut... Har ikkje kjent noko særleg til det enno eg. Når begynte du å kjenne det? ← Hos meg tok det mest av etter uke 30, så du har vel ennå litt tid. Men følelsen har vært der fra tid til annen fra babyen begynte å sparke litt skikkelig. (Men jeg tror lille Julegaven har syntes blæra mi har vært en fin leke hele tiden.) Det er bare støtvis da, omtrent i blinklystakt. Man rekker liksom å tenke at nå må jeg veldig på do, før det forsvinner igjen, for å komme tilbake noen ganger... Litt morro også da! Det er jo tydelig det er liv i den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2699 Del Skrevet 14. november 2006 Vi setter pris på alle bevegelser i magen, Susan! Men jeg husker første gangen jeg kjente spark mot blæra. Da var jeg på jobb og hadde reist meg for å gå til en skriver og hente et brev som jeg hadde skrevet ut. Jeg kjente jeg ble litt redd, for jeg skjønte ikke hva den følelsen var. Hos meg minner det nesten om svake støtsmerter ved samleie... og jeg tenkte umiddelbart på livmorhalsen og om babyen var på vei ut eller hva i alle dager det der var. Så det var litt guffent... Idag dro sambo meg opp av senga kl. 08.30 Jeg har ikke stått opp så tidlig på aldri så lenge... Og jeg følte meg dårlig. Sambo mente det kom av at jeg ikke var vant til å stå opp så tidlig, men jeg er faktisk skikkelig dårlig i magen og litt uggen. Skulle tro det er noe jeg har spist? Men jeg er visst bedre nå. Og grunnen til at jeg skulle stå opp så tidlig var at vi skulle dra og kjøpe gipsplater når byggforretningen åpnet, sånn at vi fikk henger. Vi fikk ordnet det og har også funnet en knallfin baderomsinnredning i kirsebær. Det kommer til å bli såååå fint på badet! Hvite fliser på veggene, grå fliser med varmekabler på gulvet, downlights i taket, ny baderomsinnredning i kirsebær og steamdusj. Og det beste av alt: sambo betaler hele moroa Etterpå var vi på butikken og kjøpte ferske bakevarer til sen frokost Nå skal vi snart dra og bestille stemdusjen. Også er bestillingen min fra V&R under pakking hos H&M! Da kan det hende jeg får den allerede i slutten av denne uka, og da kan jeg ha på meg den nye kjolen på lørdag. Da skal vi på Kristian Valen-show og ut og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #2700 Del Skrevet 14. november 2006 *håper at du ikke liker kjolen så jeg kan kjøpe den istedet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå