Gå til innhold

Engel i nød!

Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Kjærekjære medengler, hjelp meg!

Er det noen av dere som tilfeldigvis har en effektiv kur mot sang-på-hjernen-syndromet? Det er den pokkers Ketchupsangen, jeg har hatt den på repeat inni hodet mitt i over en uke nå, og jeg - får - den - ikke - ut!

Jeg blir gaaaaaal, jeg har "aserejé, ja, dejé tejebe tude jébere sebiunouba majabi an de bugui an de buididipí" summende i ørene hele tiden, jeg tar meg stadig i å gå og nynne på den, enda så sterkt jeg hater den sangen.

Hva skal jeg gjøhøhøøøøøøre.... *hulke høyt* Jeg orker ikke mer, dette går på helsa løs! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kul låt, synes jeg. Skjønner bare ikke hvorfor den kommer nå, det er jo en typisk sommerlåt.

Nei, altså... P3 hadde for en tid tilbake en psyk.professor som snakket om det, og jeg hørte overhodet ikke etter... de gangene jeg får en låt i nøtta er fordi jeg lager treningsprogram og trenger låta der for å pugge og lære meg stikk og skiftene og sånn... hmm... søk på nrk.upunkt - kanskje intervjuet står der?

Lykke til!

Og hvis ingenting hjelper - dra frem en annen gammel drittlåt - discofever eller noe - og sats på overtakelse av noe ikke så dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner problemet!

Særlig om jeg hører en låt på radioen før jeg står opp, eller ett eller annet i bilen på vei til jobb - da er det gjort!!!

Jeg får ikke dritten ut av hodet den dagen, i hvert fall!

Lykke til med eliminasjon av ketchup-sangen! Der trenger du mye hjelp, for jeg kan tenke meg at DEN setter seg godt fast *sukk*

Javel, der var det gjort. Nå kom jeg "tilfeldigvis" til å nynne på den også. Takk skal du ha!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Jeg er redd det eneste som hjelper 100% er lobotomi. Men det er nå en heller drastisk løsning, om jeg får ytre min personlige mening.

Litt mindre dramatisk er å få en annen låt til å overta stafettpinnen inne i hodet ditt.

Hva med Rune Rudbergs "uuuuut mot haavet..." eller Sputniks "... skal vi skilles Johanne, skilles Johanne..."? Ompa, ompa, ompa :sjarmor: Åja, og så vet jeg en til! Miiiiil etter miiiil etter miiiii-iii-iiiiiilll....."

Bare pass på at du ikke synger høyt hele tiden, for det er jo ikke alle som har samme musikksmaken.

Setter meg ved bassengkanten og nyter litt EKNO-te i mellomtiden, jeg. Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, jeg vil da absolutt ikke lobotomeres. :o Tror heller jeg får prøve å ta noen milligram av en annen sang intravenøst, og holde sengen et par dager, så får vi se om det hjelper...

*sukk*

Bæ, bæ lille lam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, kjære barn, jeg har kroppen full!!!

*løper glad og forventningsfull til Kjøkkenheksa og håper å bli klippet*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drar fram mors frisørsaks og klipper lystig i vei*

Ja nå merker jeg at ketchupen slipper taket!

Væren, du er genial. Jeg bøyer meg i støvet.

...men jeg må innrømme at jeg er en smule bekymret...har du virkelig nok ull til at jeg kan klippe deg hver gang jeg får en sang på hjernen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp; ingen problem, vennen!

Ulla vokser noe kollosalt pga. all eknoen og pærebrusen jeg hiver innpå, så det er ingen grunn til bekymring! Det bekymrer meg mer hvilke frisyrer jeg kan komme til å gå med på ryggen i fremtiden, så jeg håper du har taket på dette! Hvis ikke vil du kanskje vurdere et kurs i saueklipping? Evt. kjøpe en hårklippemaskin med demo-video?

Var stilig nå, forresten!

Så fin har jeg aldri vært på ulla før!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fortsatt like desperat? I tilfelle har jeg en enda bedre sang du godt kan overta fra mitt hode:

Kalle klovn, Kalle Klovn, er en artig liten pode (?) som har mye rart i hodet, er Kalle Klovn, Kalle klovn. Han dro til sjøss og sovnet og lot båten følge stranden, og da han våknet opp så han en øy......... SKYT HAM NOEN FØR JEG BLIR GAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kniper øynene igjen og nekter å se på Kalle Klovn-teksten*

Vil ikke!

Vil ikke!

Vil ikke!

Og når det gjelder saueklipping, så er jeg glad du ble fornøyd Væren, for det var faktisk første gangen...hehe...var det like godt for deg? :lol:

Hmmm...kanskje vi skulle prøve noe a la premiepuddel neste gang?

(Du har sett den Lottomillionærreklamen sikkert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premiepuddel blir vel uansett litt i kaldeste laget nå som snøen kommer og greier. Vi hadde risikert å få en svært forkjølet Væren løpende rundt bassenget.

*klippe hanekam på Væren og farge ulla i rosa/grønne striper*

Fint? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt... :o

Har dere ikke sett de flotte overtrekks"genserne" som man kan få til premiepudler og andre bissevofser? Sånn at ikke de skal fryse. Det er jo så sjarmerende når gamle damer kommer leiende på disse kreaturene.

Jeg synes det var en fryktelig dårlig unnskyldning for å slippe premiepuddel-klipp, Væren. Men... når jeg ser etter, så må jeg vel kanskje innrømme at de rosa og grønne stripene var ganske kledelige likevel... Hmmm, ja... slettes ikke verst der nede ved bassengkanten. Joda...

Bra jobba, Kitchenwitch :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*svært fornøyd med seg selv*

Å, Væren, siden du nå engang er ved bassenget, så må du absolutt låne

baderingen min, den står fantastisk godt til de nye stripene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...