Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en mann som sender flere bilder av ansiktet hele tiden. Og han skal ha like mye av meg tilbake. Jeg kan for eksempel sende et selfie også spør han om ett nytt like etterpå. nå har han sett 5 selfies av meg  tilsammen , men å spør han hele tiden om bilder alikevel. Syntes det begynner å bli slitsomt. Jeg ser ikke poenget av å sende bilde av ansiket mitt i tide og utide hele tiden. han spør om snap hele tiden. Når han har sett ansiktet mitt i 5 selfies,  hvorfor fortsette å sende helt like bilder av ansiktet mitt daglig?

Anonymkode: 27748...c8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mas*

Skrevet

Kanskje han runker til det? Eller så vil han være helt sikker på hvordan du ser ut før han vil treffe deg. Eller så er han mindre intelligent. Det er de tre tingene jeg kom på.

Anonymkode: 33731...350

• Liker 2
Skrevet

Jeg også avskyr bildemas. Sender gjerne på eget initiativ, men når det blir masing så mister jeg helt piffen. Tror mange tenker som deg der. Aner ikke hvorfor noen er så innmari opptatt av bilder, men kjenner igjen problemstillingen 

Anonymkode: ec7d1...6f1

• Liker 5
Skrevet

Bah, dropp han. Masete og "needy", bare slitsomt. Og si det til ham; "maset ditt er fryktelig usexy, jeg mister helt interessen". 

Anonymkode: 5b2dd...964

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje han runker til det? Eller så vil han være helt sikker på hvordan du ser ut før han vil treffe deg. Eller så er han mindre intelligent. Det er de tre tingene jeg kom på.

Anonymkode: 33731...350

Han har allerede sett meg i det virkelige liv :)

• Liker 1
Skrevet

Jeezes, så slitsom type. Hadde vært bye-bye her rimelig kjapt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg også avskyr bildemas. Sender gjerne på eget initiativ, men når det blir masing så mister jeg helt piffen. Tror mange tenker som deg der. Aner ikke hvorfor noen er så innmari opptatt av bilder, men kjenner igjen problemstillingen 

Anonymkode: ec7d1...6f1

Her også

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...