AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 I kveld oppdaget jeg disse røde merkene på brystet mitt, og jeg er bekymret for at det kan være inflammatorisk brystkreft. Først trodde jeg at jdet bare var nye frener på brystet etter soling, men det ser mer ut som et blåmerker. Jeg går gjennom en stressende periode i livet mitt nå, men har ikke gjort noe uvanlig oppførsel. Alt annet føles normalt med brystet, bortsett fra merkene. De siste dagene har jeg opplevd tretthet og pusteproblemer, men jeg tenkte at det kan være på grunn av stress eller angst. Jeg har ikke historikk med brystkreft i familien min, men jeg har slitt med helseangst i flere år. Jeg er for tiden er bortreist, og får derfor ikke dratt til legen før om noen uker. Ser dette ut som inflammatorisk brystkreft, eller kan det være noe annet? Bilde: https://imgur.com/a/5pJ7ohe Anonymkode: c54cd...2f8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Kan hende jeg ser feil, men for meg ser det ut som pigmentforandringer / mangel på pigment 🤔 Anonymkode: 80d9f...58a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå