AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg dater en fyr jeg fant på tinder. Vi har vært på tre dater. På første date var vi ute på restaurant men havnet dessverre i sengen hos han etterpå. Jeg ble stresset av at det skjedde så fort og dro derfra ganske kjapt. Etter denne daten sa han at han ville ta det litt roligere og bare treffes uten at sex var involvert. Han har vært hos meg. Det var hyggelig. Vi spiste mat og pratet men ingen kosing eller kyssing. Tredje date var vi på kino og restaurant. Ingen fysisk kontakt men veldig hyggelig. Jeg synes det var rart at han ikke engang prøvde å kose eller kysse. Det er jo ikke det samme som sex. Han har tatt mindre kontakt på chat etter at vi startet å date og sammen med denne veldig vennskapelige datingen føler jeg egentlig at han ikke er så interessert i meg lengre. Så jeg sendte melding og spurte om hadde mistet interessen. Han svarte at han følte det motsatt. At det var jeg som ikke virket så interessert i han. Han hadde gitt beskjed om at han ville trekke seg tilbake på det fysiske så han følte at det var opp til meg. Jeg spurte så om han trodde at dette forholdet kun ville bli av seksuell interesse for hans del. Han svarte så dette: - Vi begynner å bli kjent med hverandre og la oss fortsette å prøve å ha det gøy med hverandre. Forventninger gjør oss ikke noe godt. Jeg blir gal og overanalysere disse ordene. Hva vil han? Jeg har allerede begynt å få følelser og vil ikke bli såret. Burde jeg droppe han? Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Det er jo du som ønsket at han skulle senke forventningene sine angående intimitet Kan ikke komme og sutre over at han respekterer det du gav uttrykk for at du ville. Fortell ham nå bare hva du vil! Så mye barnslige spill! Han er ikke tankeleser! Anonymkode: 3df2c...6b7 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er jo du som ønsket at han skulle senke forventningene sine angående intimitet Kan ikke komme og sutre over at han respekterer det du gav uttrykk for at du ville. Fortell ham nå bare hva du vil! Så mye barnslige spill! Han er ikke tankeleser! Anonymkode: 3df2c...6b7 Men er det ikke litt voldsomt å si at jeg kun ønsker kjæreste etter bare tre dater? Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Høres ut som exen til venninnen min. Begynner navnet på G? Anonymkode: e66af...68a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som exen til venninnen min. Begynner navnet på G? Anonymkode: e66af...68a Å, hva skjedde med venninnen din? Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Man kan jo ha forventninger selv om man vil vente med sex. Det handler jo om å bli kjent og finne ut om man vil det samme før man har sex. Anonymkode: 21f46...1a3 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å, hva skjedde med venninnen din? Anonymkode: 3a3c7...e60 Hvis det er han, og han jobber innen finans ville jeg revurdert fyren. Han var veldig emosjonelt ustabil og hot/cold. Anonymkode: e66af...68a 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 Du tenker for mye. Jeg tror han ønsker å se hva som skjer og hvis det seksuelle er meningen skal skje så skjer det og enten er det bra sex eller dårlig sex. kan skje at den ene syntes det var bra sex og den andre ikke,men mest sannsynlig vil jeg tro dere enten er kjempe fornøyde begge to eller så finner dere begge to ut at dette ikke var meant to be. husk at han åsså risikerer å bli såra akkurat som deg. Dere står likt stilt vil jeg si. Forventninger er ikke bra så det skal jeg si meg enig i. Samtidig tror jeg at du har fått ganske mye følelser for han allerede og at du ikke føler han har like intense følelser for deg ? Da burde du selv være litt forsiktig siden du KAN bli såra. Det vet du jo selv da så det trenger ikke jeg egentlig å si. Hva med å foreslå en litt mer intim date? Kanskje ha sex? Bli ferdig med det ? Bare se hva det endre med plutselig er dere helt gale på hverandre og er meant to be. lykke til<3 Anonymkode: 507d4...a62 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis det er han, og han jobber innen finans ville jeg revurdert fyren. Han var veldig emosjonelt ustabil og hot/cold. Anonymkode: e66af...68a Han jobber ikke innen finans men har hørt at de noen av de typene er ganske crazy. Han har en god jobb og har visst høye ambisjoner. Han fortalte meg at han er veldig emosjonelt stabil. Blir sjelden lei seg og deppa eller stressa og redd. Virker egentlig litt følelsesløs. Kanskje det er det jeg savner.., Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han jobber ikke innen finans men har hørt at de noen av de typene er ganske crazy. Han har en god jobb og har visst høye ambisjoner. Han fortalte meg at han er veldig emosjonelt stabil. Blir sjelden lei seg og deppa eller stressa og redd. Virker egentlig litt følelsesløs. Kanskje det er det jeg savner.., Anonymkode: 3a3c7...e60 Emosjonelt stabil??? Det sier meg emosjonelt utilgjengelig. Da blir de vel litt kalde å ha med å gjøre. At de ikke ser etter noe seriøst er jo greit nok. Det er vel det de mener når de skal ta det rolig og ikke ha forventninger osv osv..men sex er nå greit å ha innimellom. LIgger ikke noe der da? Anonymkode: fe90d...91e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 Ja, han virker emosjonelt utilgjengelig. Jeg får følelsen av at han ikke liker meg så godt lengre, men han skrev jo at det var tvert motsatt, så jeg vet ikke helt. Er ganske sikker på at han vil ha sex, men jeg er virkelig ikke interessert i å være kun sexpartner. Da finnes det nok av andre å date… men ja, har nok fått følelser litt for fort ja Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, han virker emosjonelt utilgjengelig. Jeg får følelsen av at han ikke liker meg så godt lengre, men han skrev jo at det var tvert motsatt, så jeg vet ikke helt. Er ganske sikker på at han vil ha sex, men jeg er virkelig ikke interessert i å være kun sexpartner. Da finnes det nok av andre å date… men ja, har nok fått følelser litt for fort ja Anonymkode: 3a3c7...e60 Nå må du ikke tro på alt han sier, se på hva han gjør. Har han ett handlingsmønster som viser at han liker deg??? Mannfolk kan si mye rart de uten å mene det. Det er handlingen som teller.. .matcher det med hva de sier??? Anonymkode: fe90d...91e 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå må du ikke tro på alt han sier, se på hva han gjør. Har han ett handlingsmønster som viser at han liker deg??? Mannfolk kan si mye rart de uten å mene det. Det er handlingen som teller.. .matcher det med hva de sier??? Anonymkode: fe90d...91e Handlingsmønsteret hans sier at han ikke er så interessert mer. Tar lite kontakt og flørter ikke med meg. Men hvorfor sier en mann da det stikk motsatte. Hva skal jeg gjøre og tro? Skal jeg bli mer frempå? Eller gjøre det opp til han? Anonymkode: 3a3c7...e60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Skrevet 23. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Handlingsmønsteret hans sier at han ikke er så interessert mer. Tar lite kontakt og flørter ikke med meg. Men hvorfor sier en mann da det stikk motsatte. Hva skal jeg gjøre og tro? Skal jeg bli mer frempå? Eller gjøre det opp til han? Anonymkode: 3a3c7...e60 Vær deg selv. Ikke bli mer frempå, om det ikke ligger naturlig til deg. Men selvfølgelig, ikke spill kostbar. Initiativ må gå begge veier. Han er nok ikke så interessert i og med kontakten har avtatt. Det er ikke kontinuitet i hans handling/oppførsel, som er et dårlig tegn. Ville han hatt deg, hadde han vist det konsekvent Anonymkode: 206fd...7f4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #15 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er jo du som ønsket at han skulle senke forventningene sine angående intimitet Kan ikke komme og sutre over at han respekterer det du gav uttrykk for at du ville. Fortell ham nå bare hva du vil! Så mye barnslige spill! Han er ikke tankeleser! Anonymkode: 3df2c...6b7 Det er ganske typisk kvinnfolk egentlig. De klager uansett, og blir aldri fornøyde. Anonymkode: 8354a...fbd
Maleficenta Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg dater en fyr jeg fant på tinder. Vi har vært på tre dater. På første date var vi ute på restaurant men havnet dessverre i sengen hos han etterpå. Jeg ble stresset av at det skjedde så fort og dro derfra ganske kjapt. Etter denne daten sa han at han ville ta det litt roligere og bare treffes uten at sex var involvert. Han har vært hos meg. Det var hyggelig. Vi spiste mat og pratet men ingen kosing eller kyssing. Tredje date var vi på kino og restaurant. Ingen fysisk kontakt men veldig hyggelig. Jeg synes det var rart at han ikke engang prøvde å kose eller kysse. Det er jo ikke det samme som sex. Han har tatt mindre kontakt på chat etter at vi startet å date og sammen med denne veldig vennskapelige datingen føler jeg egentlig at han ikke er så interessert i meg lengre. Så jeg sendte melding og spurte om hadde mistet interessen. Han svarte at han følte det motsatt. At det var jeg som ikke virket så interessert i han. Han hadde gitt beskjed om at han ville trekke seg tilbake på det fysiske så han følte at det var opp til meg. Jeg spurte så om han trodde at dette forholdet kun ville bli av seksuell interesse for hans del. Han svarte så dette: - Vi begynner å bli kjent med hverandre og la oss fortsette å prøve å ha det gøy med hverandre. Forventninger gjør oss ikke noe godt. Jeg blir gal og overanalysere disse ordene. Hva vil han? Jeg har allerede begynt å få følelser og vil ikke bli såret. Burde jeg droppe han? Anonymkode: 3a3c7...e60 gjør som han sier. Senk forventningene
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 Maleficenta skrev (12 minutter siden): gjør som han sier. Senk forventningene Men det var han som ga meg skyhøye forventninger i utgangspunktet. Da vi først matchet textet han meg hele dagen og sa utrolig masse fint. Hvorfor lage så høye forventninger hos noen for så å bare forsvinne? Hvorfor si at han liker meg når han åpenbart ikke gjør det? Anonymkode: 3a3c7...e60 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Men det var han som ga meg skyhøye forventninger i utgangspunktet. Da vi først matchet textet han meg hele dagen og sa utrolig masse fint. Hvorfor lage så høye forventninger hos noen for så å bare forsvinne? Hvorfor si at han liker meg når han åpenbart ikke gjør det? Anonymkode: 3a3c7...e60 Kjemien var kanskje ikke som han forestilte seg. Du viste en side på et tidspunkt, som han kanskje ikke hadde sansen for. Han kan ha møtt en annen. Ikke gruble på det. Kom deg videre. Anonymkode: 206fd...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #19 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjemien var kanskje ikke som han forestilte seg. Du viste en side på et tidspunkt, som han kanskje ikke hadde sansen for. Han kan ha møtt en annen. Ikke gruble på det. Kom deg videre. Anonymkode: 206fd...7f4 Og det er helt greit, men da kan han jo si at han ikke er interessert i noe mer da. Nå har han sagt at han vil bli kjent med meg og liker meg, men tar ingen kontakt… Anonymkode: 3a3c7...e60 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Og det er helt greit, men da kan han jo si at han ikke er interessert i noe mer da. Nå har han sagt at han vil bli kjent med meg og liker meg, men tar ingen kontakt… Anonymkode: 3a3c7...e60 Ikke uvanlig dette. Flere er feige. De fader i stedet for å si fra. For å unngå å se du bli såret eller unngå konfrontasjon. Men hans oppførsel sier mer enn 1000 ord, så du kan ta tiltakke med denne "closure". Ikke fortsett å kvern i dette, du lager hodebry for deg selv Anonymkode: 206fd...7f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå