Gjest Jente 32 Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Skal servere pizza i foreningen i kveld. Og tenkte å ha hvitløksbrød med dipp til forrett / siderett. Gjerne slik at dipen kan brukes på pizzaen i tillegg. Noen som har en god oppskrift eller forslag til hva som kan kjøpes?? Kan nevne at Maarud sin dip i pose liker jeg ikke.
Gjest lumina Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Bruker Knorr sin greske dressingmix til kyllingsalat i hvertfall... den er god. Nå vet jeg ikke om det passer til pizza, men knorr (eller black boy, eller santa maria) har helt sikkert andre dressingmixer som passer? Vet at black boy har en med hvitløk i, men husker ikke hva den heter
Arkana Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Denne er kjempegod. Bland et beger lettrømme med 2 ts sukker, 1 ts salt 1½ ts hvitløkspulver, 1 ts løkpulver, 1½ ts hvit pepper, 1 ss sitronsaft og et beger hakket gressløk. Sett i kjøleskap et par timer. 1
LilleBille Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Bruker Knorr sin greske dressing - to poser til et beger rømme - super både som dipp og på pizza.
*Heidi* Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Denne er KJEMPEGOD: En boks lettrømme, majones(litt minde majones en rømme), hvitløk,så mye som du foretrekker, jeg tar tre-fire fedd, salt og pepper!
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 Denne er KJEMPEGOD: En boks lettrømme, majones(litt minde majones en rømme), hvitløk,så mye som du foretrekker, jeg tar tre-fire fedd, salt og pepper! ← Jeg gjør nesten det samme. Dropper gjerne majonesen og har litt sitronsaft i. Det her tar like kort tid som en posedressing som basis, men er mye bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå