AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Del Skrevet 22. januar 2022 Lurer rett og slett på hva ditt beste og enkleste tips til bedre helse, livsstil, trening og kosthold er? Jeg feks er avhengig av og har blitt veldig god til å få i meg nok vann gjennom dagen, men er ekstremt dårlig på å få nok søvn. Har dere noen gode, men samtidig enkle tips man kan benytte seg av? Ikke så tidkrevende, men småting man kan ta en ting av gangen og få inn som rutine? Anonymkode: 2aa7d...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Del Skrevet 23. januar 2022 Skulle så gjerne kommet med tips men jeg får ikke i meg en dråpe med vann og får ikke nok søvn i det hele tatt. mange ganger når jeg tenker å drikke mest vann så tenker jeg at det egentlig bare er oppskrytt ? Jeg er sånn som absolutt vil se resultat etter en uke.. føler du om jeg kan spørre noen forskjell fra du ble flinkere å drikke vann? samme med body lotion ..jeg prøver å hvertfall smøre meg en gang i uken på hele kroppen men så faller jeg ut av det igjen fordi jeg tenker det egentlig ikke har noen effekt. føler samfunnet har hatt så mange meninger om hva som funker og ikke funker at jeg har mistet helt lysta på å prøve ut ting. Jeg har hvertfall fjernet sminken hver kveld i over et år og det er jeg stolt av siden jeg før var veldig sløv med det å sov med maskara og foundation. Anonymkode: 4ccb1...d05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Del Skrevet 23. januar 2022 Daglige rutiner her: - Dobbel dose høykonsentrert omega 3 hver morgen. - Har alltid frukt og grønnsaker tilgjengelig, og spiser masse tomat, gulrot, appelsiner mm. - Drikker masse vann - Maks to kopper kaffe hver dag - Bevegelse hver dag. Anonymkode: 6767f...ef8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Daglige rutiner her: - Dobbel dose høykonsentrert omega 3 hver morgen. - Har alltid frukt og grønnsaker tilgjengelig, og spiser masse tomat, gulrot, appelsiner mm. - Drikker masse vann - Maks to kopper kaffe hver dag - Bevegelse hver dag. Anonymkode: 6767f...ef8 Du må da ha en veldig fin kropp og veldig fin hud? Hehe. Skulle ønske min liste var så sunn og enkel som din 😜 Anonymkode: 4ccb1...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skulle så gjerne kommet med tips men jeg får ikke i meg en dråpe med vann og får ikke nok søvn i det hele tatt. mange ganger når jeg tenker å drikke mest vann så tenker jeg at det egentlig bare er oppskrytt ? Jeg er sånn som absolutt vil se resultat etter en uke.. føler du om jeg kan spørre noen forskjell fra du ble flinkere å drikke vann? samme med body lotion ..jeg prøver å hvertfall smøre meg en gang i uken på hele kroppen men så faller jeg ut av det igjen fordi jeg tenker det egentlig ikke har noen effekt. føler samfunnet har hatt så mange meninger om hva som funker og ikke funker at jeg har mistet helt lysta på å prøve ut ting. Jeg har hvertfall fjernet sminken hver kveld i over et år og det er jeg stolt av siden jeg før var veldig sløv med det å sov med maskara og foundation. Anonymkode: 4ccb1...d05 Bodylotion én gang i uka har sikkert ingen effekt. Prøv å smøre hver dag. Anonymkode: c045f...b12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Del Skrevet 23. januar 2022 Tilskudd av vitamin D. Ikke kaffe etter kl 12 Anonymkode: b34ea...c3e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Del Skrevet 23. januar 2022 Hvorfor skryter folk sånn av å drikke vann? Man drikker nok når man drikker hver gang man er tørst. Kroppen sier i fra ved at man føler tørste hver gang det trengs påfyll av væske. Det er ikke sånn at du skal gå og pøse nedpå to-tre glass vann i hytt og vær gjennom dagen, uten grunn. Det gjør ingen forskjell for kroppen, og du bare tisser det ut igjen uansett for kroppen har ikke bruk for det. Drikk når du er tørst. Det holder lenge. Tåpelig å gå rundt og drikke etter mål, fordi du "må" ha i deg så og så mange liter liksom. Anonymkode: 5cb6b...7b2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Del Skrevet 23. januar 2022 Vegansk kosthold Frisk luft hver dag helst dagslys Gå barbeint vår og sommer når fet er mulig Anonymkode: 302bb...dc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bodylotion én gang i uka har sikkert ingen effekt. Prøv å smøre hver dag. Anonymkode: c045f...b12 Shitt! Hver dag? Hehe. Kommer til å bli tungt å drive på med smøring hver dag ‘’hele livet ‘’ 😅 tror jeg er for lat og altfor blakk på konto til å følge opp dette. Men takk for meningen. Kan godt tenkes at en gang i uken ikke er optimalt. Anonymkode: 4ccb1...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg har gått fra å spise store måltider sjeldent til å ha et stabilt blodsukker og da er det mye lettere å spise sunt! Det enorme suget etter sukker/karbohydrater er borte og jeg spiser mye mer grønnsaker og frukt enn normalt. Jeg føler meg generelt i bedre humør og friskere rett og slett! Går også tur hver dag- jeg har hund. Ellers er jeg ganske flink til å ta vare på hud og hår og har gode produkter som passer til meg. Anonymkode: 497bc...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #11 Del Skrevet 23. januar 2022 Samme døgnrytme hele uka, og tidlig start hver dag. Kjipt med ringeklokke i helgen i begynnelsen. Men det ble veldig raskt en vane. Nå har jeg i mange år sovnet i det jeg legger hodet på puta, sovet tungt natten i gjennom, og våkner av meg selv kl 6 hver morgen. Spiser som utgangspunkt kun frokost, lunsj, og middag. Gjør man det en periode stopper all craving etter søtt, salt, og det som egentlig er psykisk sult. Planlegge uka, og legge trening inn i kalenderen. Samt andre oppgaver som krever viljestyrke å gjennomføre. Står de der svart på hvitt akkurat som et møte, eller en tannlegetime, så gjennomfører man uten å tenke, eller utsette. Anonymkode: ed4b7...0e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Del Skrevet 23. januar 2022 Ett steg om gangen. Anonymkode: ac807...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #13 Del Skrevet 23. januar 2022 Får i meg minst «5 om dagen», har med meg 4 stk på jobb som spises gjennom dagen. Har ofte slik «Mere» suppe (tomat eller gulrot) som jeg varmer til kvelds også. Masse grønnsaker og lite kalorier i disse suppene. Går raske lange turer med gøy podcast på øret. Tar omega-piller, d-vitamin og b12 daglig. Samt ofte en multivitamin. Anonymkode: 64d99...a20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Del Skrevet 23. januar 2022 Mye grønnsaker, daglig vit D, kom deg ut hver dag. Anonymkode: 71f93...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 23. januar 2022 #15 Del Skrevet 23. januar 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Shitt! Hver dag? Hehe. Kommer til å bli tungt å drive på med smøring hver dag ‘’hele livet ‘’ 😅 tror jeg er for lat og altfor blakk på konto til å følge opp dette. Men takk for meningen. Kan godt tenkes at en gang i uken ikke er optimalt. Anonymkode: 4ccb1...d05 Bodylotion påvirker ikke helsa. Kan være nyttig med fuktighetskremer for personer med hudproblemer som eksem ol 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 23. januar 2022 #16 Del Skrevet 23. januar 2022 Tran hver dag. bevegelse hver dag. feiler på begge to 🙈 men har troa på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Del Skrevet 23. januar 2022 Ta D vitamin tilskudd. Unngå alkohol. Ta vare på relasjoner og vennskap. Anonymkode: 74370...7f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Del Skrevet 23. januar 2022 Tone83 skrev (2 minutter siden): Bodylotion påvirker ikke helsa. Kan være nyttig med fuktighetskremer for personer med hudproblemer som eksem ol Dette var et av de viktigste tipsene jeg fikk fra mamma: Krem bruker man etter behov. For huden venner seg til hjelpen, og blir tørrere. Bodylotion og kropskrem bruker jeg kun unntaksvis, og har jevn og fin hud som verken klør eller er tørr. Ansiktet behøver litt mer hjelp, særlig i vinterhalvåret. Anonymkode: ed4b7...0e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #19 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta D vitamin tilskudd. Unngå alkohol. Ta vare på relasjoner og vennskap. Anonymkode: 74370...7f2 Spørs hvilke relasjoner man snakker om. Noen ganger er det mye bedre for ens helse å avslutte visse relasjoner med toxic familie eller venner. Anonymkode: c045f...b12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #20 Del Skrevet 23. januar 2022 Ta d-vitamin deler av året. Spis minst 500 g grønnsaker om dagen (blir ofte 800-900 g) Anonymkode: 0ef5f...7c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå