Gå til innhold

Slippe kø til gardemoen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriv reisen din inn i Google Maps, angi tid og dato for avreise, så viser den deg hvordan trafikken vanligvis er på det tidspunktet og hvor lang tid det vil ta.

Anonymkode: 3c242...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen ting å tenke på er at korttidsparkeringen på Gardermoen er svindyr. Personlig hadde jeg heller stoppet på Jessheim Storsenter og kjørt til flyplassen når de ringer og sier de er gjennom alle kontroller. Er bare 10 minutter kjøring derifra.

Anonymkode: ef5b9...691

• Liker 3
Skrevet
Dævendøtte skrev (2 timer siden):

Såfremt det ikke har skjedd noe, går det fint å passere Hvam og Skedsmo uten kø før kl 15. 

Tusen takk for svar på spørsmålet mitt 😊

Anonymkode: 2a80c...c6d

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En annen ting å tenke på er at korttidsparkeringen på Gardermoen er svindyr. Personlig hadde jeg heller stoppet på Jessheim Storsenter og kjørt til flyplassen når de ringer og sier de er gjennom alle kontroller. Er bare 10 minutter kjøring derifra.

Er en parkering 3 min før man ankommer Gardermoen på høyre side av motorveien "alle" står og venter på. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (2 timer siden):

Er en parkering 3 min før man ankommer Gardermoen på høyre side av motorveien "alle" står og venter på. 

Ja der har jeg stått også.

Men nå virker det som TS har tenkt å komme ganske mye for tidlig, så tenkte det da var koseligere å fordrive et par timer på et stort senter, fremfor på en rasteplass.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men nå virker det som TS har tenkt å komme ganske mye for tidlig, så tenkte det da var koseligere å fordrive et par timer på et stort senter, fremfor på en rasteplass.

Takk for tips, det ordner seg. Jeg venter heller enn å stå i kø 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for tips, det ordner seg. Jeg venter heller enn å stå i kø 😂

Vet ikke om du kjenner området, men Jessheim Storsenter er 10 minutter unna og etter køenproblemene. Så kun et alternativt sted å vente på 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Vet ikke om du kjenner området, men Jessheim Storsenter er 10 minutter unna og etter køenproblemene. Så kun et alternativt sted å vente på 😃

Supert, takk! 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg sitter heller i bilen enn å drive rundt på et storsenter i to timer 😅 For det er det verste jeg vet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...