AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #21 Skrevet 23. januar 2022 Skriv reisen din inn i Google Maps, angi tid og dato for avreise, så viser den deg hvordan trafikken vanligvis er på det tidspunktet og hvor lang tid det vil ta. Anonymkode: 3c242...857
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #22 Skrevet 23. januar 2022 En annen ting å tenke på er at korttidsparkeringen på Gardermoen er svindyr. Personlig hadde jeg heller stoppet på Jessheim Storsenter og kjørt til flyplassen når de ringer og sier de er gjennom alle kontroller. Er bare 10 minutter kjøring derifra. Anonymkode: ef5b9...691 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #23 Skrevet 23. januar 2022 Dævendøtte skrev (2 timer siden): Såfremt det ikke har skjedd noe, går det fint å passere Hvam og Skedsmo uten kø før kl 15. Tusen takk for svar på spørsmålet mitt 😊 Anonymkode: 2a80c...c6d 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. januar 2022 #24 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En annen ting å tenke på er at korttidsparkeringen på Gardermoen er svindyr. Personlig hadde jeg heller stoppet på Jessheim Storsenter og kjørt til flyplassen når de ringer og sier de er gjennom alle kontroller. Er bare 10 minutter kjøring derifra. Anonymkode: ef5b9...691 Er en parkering 3 min før man ankommer Gardermoen på høyre side av motorveien "alle" står og venter på.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #25 Skrevet 23. januar 2022 Dævendøtte skrev (2 timer siden): Er en parkering 3 min før man ankommer Gardermoen på høyre side av motorveien "alle" står og venter på. Ja der har jeg stått også. Men nå virker det som TS har tenkt å komme ganske mye for tidlig, så tenkte det da var koseligere å fordrive et par timer på et stort senter, fremfor på en rasteplass. Anonymkode: ef5b9...691 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #26 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja der har jeg stått også. Men nå virker det som TS har tenkt å komme ganske mye for tidlig, så tenkte det da var koseligere å fordrive et par timer på et stort senter, fremfor på en rasteplass. Anonymkode: ef5b9...691 Takk for tips, det ordner seg. Jeg venter heller enn å stå i kø 😂 Anonymkode: 2a80c...c6d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #27 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips, det ordner seg. Jeg venter heller enn å stå i kø 😂 Anonymkode: 2a80c...c6d Vet ikke om du kjenner området, men Jessheim Storsenter er 10 minutter unna og etter køenproblemene. Så kun et alternativt sted å vente på 😃 Anonymkode: ef5b9...691
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #28 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vet ikke om du kjenner området, men Jessheim Storsenter er 10 minutter unna og etter køenproblemene. Så kun et alternativt sted å vente på 😃 Anonymkode: ef5b9...691 Supert, takk! Anonymkode: 2a80c...c6d
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. januar 2022 #29 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja der har jeg stått også. Men nå virker det som TS har tenkt å komme ganske mye for tidlig, så tenkte det da var koseligere å fordrive et par timer på et stort senter, fremfor på en rasteplass. Anonymkode: ef5b9...691 Jeg sitter heller i bilen enn å drive rundt på et storsenter i to timer 😅 For det er det verste jeg vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå