Gå til innhold

eplecideeddikk

Fremhevede innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

gikk til innkjøp av eplecider eddikk forrige dagen

drikker nå dette flere ganger om dagen, og det gir en virkelig metthetsfølelse.. ikke er er så renr ill eå drikke heller. tar et glass til frokosten.. ikke ille..

det som bra er er at jeg spiser mindre, føler meg mer mett og klarer å kutte ned på det usunne.. gleder meg til resultatet synes;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gikk til innkjøp av eplecider eddikk forrige dagen

drikker nå dette flere ganger om dagen, og det gir en virkelig metthetsfølelse.. ikke er er så renr ill eå drikke heller. tar et glass til frokosten.. ikke ille..

det som bra er er at jeg spiser mindre, føler meg mer mett og klarer å kutte ned på det usunne.. gleder meg til resultatet synes;)

tro kan flytte fell. det er undersøkt,men det er ikke sammenheng mellom "slanking" og eplecidereddik. Antagelig får du samme følelsen da du drikker vann.

Skrevet
tro kan flytte fell. det er undersøkt,men det er ikke sammenheng mellom "slanking" og eplecidereddik. Antagelig får du samme følelsen da du drikker vann.

Dette er ikke tro all eddik fører til at muskelen som kotrollerem maten på vei ut av magesekken jobber saktere. Derfor blir magen fortere full,

Skrevet

dette hørtes spennende ut.... flere erfaringer ute å går`?

Skrevet

Det er vel derfor enkelte anbefaler litt surt på maten, sitron, eddik, balsamico fordi maten skal være lenger i magesekken.

Sverger heller til fiber i form av grovbrød og vann. Funker fint det også.

Skrevet

Drikke eplecidereddikk...aldri i livet!!! Da jeg var 12-13år hadde jeg helvetesild på beina, og det var ikke noe medisin og få, måtte bare vente til det gikk over. Da kom en gammel tante med et tips om at det skulle hjelpe å smøre på eplecidereddikk. Det hjalp, men herregud for en lukt :kvalm: Var ille nok å smøre det utover beina, måtte nok fått VELDIG godt betalt for å drikke det

Skrevet
Drikke eplecidereddikk...aldri i livet!!! Da jeg var 12-13år hadde jeg helvetesild på beina, og det var ikke noe medisin og få, måtte bare vente til det gikk over. Da kom en gammel tante med et tips om at det skulle hjelpe å smøre på eplecidereddikk. Det hjalp, men herregud for en lukt :kvalm:  Var ille nok å smøre det utover beina, måtte nok fått VELDIG godt betalt for å drikke det

Man tar jo bare et par spiseskjeer i et glass vann da, går jo ikke å drikke det ublandet! Det skal visst hjelpe til med å holde blodsukkeret mer stabilt, er visst derfor det hjelper til med å gå ned eller holde vekten.

Skrevet

ble så veldig inspirert av denne tåden jeg så jeg dro å kjøpte... guuuuud det stinka fra flaska!

men en kork i kaldt vann er jo helt greit.. synes rett og slett ikke det er ille. det går helt fint

så nå håper jeg kiloene faller lettere av :ler:

Skrevet
ble så veldig inspirert av denne tåden jeg så jeg dro å kjøpte... guuuuud det stinka fra flaska!

men en kork i kaldt vann er jo helt greit.. synes rett og slett ikke det er ille. det går helt fint

så nå håper jeg kiloene faller lettere av  :ler:

Håper på raport om hvordan det går? Lykke til, kanskje jeg skulle prøve jeg å......

Skrevet
Man tar jo bare et par spiseskjeer i et glass vann da, går jo ikke å drikke det ublandet! Det skal visst hjelpe til med å holde blodsukkeret mer stabilt, er visst derfor det hjelper til med å gå ned eller holde vekten.

Ja, jeg skjønner jo det, men uansett... dårlige minner kommer frem bare jeg tenker på det. Så JEG kan nok aldri få meg til å drikke det frivillig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...