Gå til innhold

Tips til gøye spill på nettbrett og pc


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du tips til gøye spille som jeg kan laste ned til iPad? Og hva med pc spill? Har en laptop som ble kjøpt i fjor som kan brukes til gaming, men har enda ikke spilt noe. Men tenkte det var på tide. Men er ikke helt inne i den verden der, men liker spill. Så tips til gode gaming spill tas gjerne i mot. Bare å komme med alle tips dere har. 😜🎮

Anonymkode: 1dbaa...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For PC så anbefaler jeg at du laster ned Steam, der finnes det massevis med spill og mange gratisspill som er bra.

https://store.steampowered.com/?l=norwegian

Jeg spiller mest på PC men for iPad så kan jeg anbefale Angry Birds 2 og de klassiske Candy Crush spillene.

Anonymkode: 0dab3...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten si hva slags type spill du liker. Er såpass mye bra i mange forskjellige kategorier at det blir litt håpløst ellers 😅

Anonymkode: 14289...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du må nesten si hva slags type spill du liker. Er såpass mye bra i mange forskjellige kategorier at det blir litt håpløst ellers 😅

Anonymkode: 14289...ef4

Beklager at jeg ikke nevnte det, men det har litt med at det gjerne finnes gode spill i en kategori som jeg ikke har prøvd en gang og men vil like. Så jeg ønsker gjerne å oppdage nye spill. Derfor så synes jeg det er fint å høre hva andre liker, så kan jeg sjekke dem ut å se hva jeg selv synes. 
I dag spiller jeg litt type hjernetrim spill, biljard, kort, spill av type candy Crush, osv.  Men det finnes nok en hel verden av uoppdagete spill der ute. Før i «gamle dager» spilte jeg FarmVille, Rollercoaster tycoon, super mario, Harry Potter, croc osv.

Anonymkode: 1dbaa...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...