Gå til innhold

Vanskelig å bli kjent med andre studenter.


Ensomstudent

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Aldri lagd et innlegg her før. Uansett! 
Hei, jeg er en student som har prøvd alt for å få venner i ny by. Har blitt kjent med noen, men de har aldri tid. Føler ensomheten tar over og jeg gråter om kveldene. Jeg blir lei meg når jeg ser andre har det gøy og er ute med venner. Jeg blir sjalu over at andre klarer det. Jeg har klart meg veldig fint til jeg flyttet hitt. Alltid hatt noen, men nå… har prøvd så mye. Jeg vet ikke om noen en gang ser dette. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette. Kanskje jeg vil ha litt medfølelse og forståelse for det første. Jeg føler jeg har mistet alle mine sosiale antenner… kanskje dette bare er en periode? Jeg vet ikke. Uansett! Dette er kanskje veldig rart, men jeg prøver uansett. Er det en sjel der ute som studerer i Lillehammer Om har lyst å bli kjent med meg eller en som er i samme situasjon? 
til neste år så skal jeg søke meg inn i Oslo om det har noe å si. Om det er noen som bor der og er interessert, så er det bare å kontakte meg (om det går)?

jeg er i Oslo en gang i mnd ettersom min kjæreste bor der. 
 

uansett dette ble veldig langt, men jeg håper dette innlegget blir sett. Bare å kommentere om det er flere ensomme studenter. Kanskje vi kunne lagd en Messenger chat for å få ut litt frustrasjon og hjelpe hverandre? Ups, nå ble det enda lenger! 
Bare kommenter om noen er interessert ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tid, kan det kanskje hjelpe å bli med i en aktivitetsgruppe, f.eks. noen som driver med strikking, brettspilling, fotball o.l. Da kan du bli kjent med folk og forhåpentligvis få noen venner. :)

Jeg er dessverre verken i Oslo eller Lillehammer, så kan ikke hjelpe deg sånn. Men håper noen andre ensomme ser innlegget ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor verken på Lillehammer eller i Oslo, men kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg synes det går greit å komme i snakk med folk, men det utvikler seg aldri til noe mer enn noen man sier hei til på forelesning. Heldigvis bor jeg i hjembyen min hvor jeg har et lite nettverk igjen fra før av. 
 

Slik tror jeg mange studenter har det, men forskjellen er at de som har det slik ikke legger det ut på sosiale medier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...