Gå til innhold

Lære å komme fort

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hvorfor ha det så travelt med å få han til å komme, har du ikke ro i ræva?😅

Jeg er kanskje litt snål, men hvis jeg ikke hører henne stønne og ser at hun virkelig nyter det... har jeg store vanskeligheter med å komme, men samtidig er jo det et tegn på at hun vil at sexen skal vare også. Dette kodespråket har fungert veldig fint med de fleste, men det er ikke helt uten kommunikasjon på forhånd.

Det gir også større nytelse for meg å se og høre henne slik, den trigger hjernen min til å komme. Det beste med hele orgasmen er de 20-30 sekundene jeg kjenner før, at orgasmen ikke er til å unngå. Den tiden er viktig at hun holder samme fart og takt... akkurat på samme måte som hos dere kvinner🙏

Trener han på å komme fort, vil han ikke ha så stor mulighet til å holde igjen. Men hvis han trener på å holde igjen, kan han også styre sin egen ogasme. På den måten kan dere ha større sjanse å komme samtidig... det hadde vært noe det?🤗

Ja hvordan lære det når en kommer fort og den andre tregere?

Anonymkode: b68ad...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja hvordan lære det når en kommer fort og den andre tregere?

Anonymkode: b68ad...b6d

Det er lettere å praktisere enn å beskrive det med ord da... for jeg vet jo ikke hvordan du er, og hva som får deg til å spasme. Kommunikasjon kommer man aldri unna, og jeg liker også at vi tar en prat før sex. Det kan bli en del av forspillet. Og med litt lengre forspill blir man også mere utholdende. Men det at begge må trene på det du spør om, kreves det litt tid over dager og kanskje uker... Hvis dere begge kan komme flere ganger i en hyrdestund, er jo det så klart en fordel. Da blir jo treningen bare å finne rett timing, men det er ikke like lett som det høres ut... uansett hvor mye man trener på dette.

Kommer den ene for fort må trene mere på utholdenhet med terging, det lar seg best gjøre med onani. Så for hvergang man onanerer, bør man trene på å få kontroll og klare å stoppe før orgasmen er satt igang. Kommer man "over the top" er det allerede for seint. Prøv å finn ut ting du kan gjøre eller tenke på, som "ødelegger/stopper" orgasmen når du kjenner den nærmer seg. Det er slik du forvirrer hjernen med å ikke komme. Orgasmen er hjernestyrt, så vi reagerer sterkt på stimuli av erogene soner og av tankevirksomhet og lyder. Lyder og fantasier er våre to "skjulte" erogene soner.

Tar det lang tid for å oppnå orgasme, kan det komme av forstyrrelser som hjernen må jobbe for å fjerne. Hjernen prioriterer ikke orgasmen først, den jobber for å holde kroppen frisk. Men det kan også komme at stimuli ikke føles like godt, feil stimuli, turn-off ting... Ting eller forstyrrelser generelt som du synes er negativt kan holde orgasmen din langt vekk. Det er nok også derfor får orgasme mye lettere alene, da er det jo ikke noe forstyrrelser fra den 2. parten. Det er så mye som kan forårsake sen orgasme... psyke, prestasjonsangst, usikkerhet, infeksjon og sykdommer i kroppen er orgasmens største fiende..

Hjernen har et lykkerus-senter, der all stimuli av erogene soner, tanker og lyd som tenner oss fylles i et "beger". Orgasmen skjer når begeret blir så fullt at det tømmes. Det "lynet" du kjenner i ryggsøylen er selve orgasmen, som får musklene våre i underlivet til å pulsere. Sammentrekninger er selve utløsningen, men vi kaller det for orgasme hele greia...

Hvordan du evt. skal trene på å komme fortere, kan ligge i de to siste avsnittene. Jeg synes bare det er så godt å høre hva en kvinne vil oppnå, enten hun er sen eller treg til å komme. Å ha en lyttende samarbeidspartner er i grunn et godt teamwork, for sex og samliv dreier seg faktisk om det. 

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 23.1.2022 den 5.36):

Kommer man "over the top" er det allerede for seint.

For sent for å oppnå orgasme ? Betyr det mannen har holdt igjen for mye?

Bamseklemmer skrev (På 23.1.2022 den 5.36):

Å ha en lyttende samarbeidspartner er i grunn et godt teamwork, for sex og samliv dreier seg faktisk om det. 

Ja, veldig 👏

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (23 minutter siden):

For sent for å oppnå orgasme ? Betyr det mannen har holdt igjen for mye?

Ja, veldig 👏

Ikke for sent til å oppnå orgasme nei... "over the top" betyr at orgasmen allerede satt igang, Orgasmen kan ikke stoppes... Det er de 20-30 himmelske sekundene jeg kjenner før spruten kommer...

Ja, teamwork er så viktig.. både i hverdagen og i senga🤗

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Ikke for sent til å oppnå orgasme nei... "over the top" betyr at orgasmen allerede satt igang, Orgasmen kan ikke stoppes... Det er de 20-30 himmelske sekundene jeg kjenner før spruten kommer...

Ja, teamwork er så viktig.. både i hverdagen og i senga🤗

Å ja, for sent for å holde igjen da, mente du :) 

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Å ja, for sent for å holde igjen da, mente du :) 

Ja... "jeg kan holde igjen en hest, men orgasmen har jeg ikke en sjanse å holde igjen"😂

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (9 timer siden):

"over the top"

Jeg forstår hva du mener, men en engelskmann vil stusse. Over the top betyr at noe er overdrevent.

Eksempel: "He normally dresses fancy, but that shirt was really over the top".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...